رنو

تصاویر جاسوسی رنو کجار فیس لیفت 2019

کودک وسط رنو در خانواده کراس اوورهای این شرکت حدود سه سال است که در بازار حضور دارد و بنابراین فیس لیفت آن برای رقابت بهتر با هیوندای توسان و کیا اسپورتیج جای تعجب زیادی ندارد. رنو کجار فیس لیفت از به‌روزرسانی در جلوپنجره، سپر جلو و مه شکن‌ها سود خواهد برد. به نظر می‌رسد جلوپنجره دارای کروم بیشتر بوده و همچنین مه شکن‌ها نیز در ارتفاعی بالاتر قرار گرفته‌اند.


جای تعجبی ندارد که این کراس اوور کامپکت در پروفایل جانبی تغییری نداشته زیرا تغییر شکل درب‌ها و گلگیرها برای یک فیس لیفت ساده و مخصوصاً برای خودروی ساده‌ای همچون کجار هزینه زیادی در بر خواهد داشت. بخش پشتی این پروتوتایپ مشاهده شده همان چراغ‌های نسخه فعلی را دارد اما انتظار داریم گرافیک داخل چراغ‌ها در نسخه تولیدی تغییر یابد.


علیرغم پوشش‌های استتاری زیاد نصب شده روی بدنه، رنو تصمیم گرفته تا چراغ‌های روی سپر عقب جدید را نشان دهد. این چراغ‌ها به‌طور قابل‌توجهی پهن‌تر از نمونه‌های بکار رفته در نسخه فعلی بوده و بنابراین سپر نیز اصلاح شده است.


دیدن اینکه آیا کجار ۲۰۱۹ از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوی جدیدی که با همکاری دایملر و رنو-نیسان ساخته شده استفاده خواهد کرد یا خیر جالب خواهد بود. این پیشرانه در مینی ون‌های سنیک و گرند سنیک عرضه شده و نسل جدید مرسدس A کلاس نیز از آن سود خواهد برد. این پیشرانه خروجی‌های گوناگون، از ۱۱۵ اسب بخار گرفته تا ۱۶۰ اسب خواهد داشت.


برادر فرانسوی نیسان قشقایی که فیس لیفت شده احتمالاً در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی می‌شود و اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار اروپا خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. PARTHIAN

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کاجار تو این سگمنت خیلی جذابه
    البته بعد از قشقای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمید

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    موتور 1.3 با این توان
    راندمان خیلی عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا