رنو

رؤیت کانسپت جدید رنو در کوچه‌پس‌کوچه‌ها!

جدای از توسعه کجار فیس لیفت و کانسپت EZ-Pro، باور بر این است رنو یک خودروی مفهومی کاملاً جدید دیگر را به نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ خواهد آورد.


این خودرو که از نظر طراحی بیشتر شبیه مدلی مطالعاتی به نظر می‌رسد در ورشوی لهستان رؤیت شده است. گفته شده این خودرو هنگام فیلم‌برداری و تصویربرداری در نزدیکی یکی از مدرن‌ترین ساختمان‌های این شهر دیده شده است.


اما موضوع جالب اینکه علیرغم وجود پوشش‌های بزرگ روی چرخ‌ها، این خودرو قادر به حرکت بوده است. این نوع از طراحی قوس چرخ‌ها برای اولین بار در رنو بکار گرفته نشده است. در واقع این شاخصه طراحی شبیه مدل EZ-Pro، EZ-Go و حتی طرح مطالعاتی سابتیل ۲۰۱۷ است.


البته طراحی کلی این کانسپت کمی ما را به یاد خودروی زیبا و تمام الکتریکی ترزور می‌اندازد که توانست سال پیش عنوان زیباترین خودروی مفهومی سال را از آنِ خود کند.


البته به نظر می‌رسد این خودروی جدید برخلاف ترزور بزرگ‌تر و البته کاربردی‌تر باشد. تصور می‌کنیم تمرکز این خودروی مفهومی روی حمل سرنشینان از نقطه‌ی A به B و با حالت کاملاً خودران و الکتریکی خواهد بود.


مفهومی جدید رنو قطعاً به اندازه کافی آینده‌نگرانه بوده و در دنیایی که دیگر شما نیازی به راندن یا پارک خودرو توسط راننده نداشته باشید این خودروها به کار خواهند آمد زیرا دارای حداکثر فضای کابین بوده و بنابراین شما می‌توانید داخل خودرو کارهای خود را انجام داده و حتی بخوابید.


به نظر می‌رسد این کانسپت مرموز تا چند هفته دیگر در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    این ماشینه؟
    پشمام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mahdy

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    زیادی مال آیندس
    قشنگ پنجاه سال دیگه باید بیاد رو خط تولید (تازه اگه طراحی خودر همین مسیر رو پیش بگیره که امید وارم نگیره بد نیست ولی زبان طراحی های بهتری هم هست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این مال ۵۰سال بعده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۸ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      این ماییم که ۵۰ سال از بقیه دنیا عقب هستیم .

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا