رنو

تصویر تازه‌ای از نسل جدید رنو مگان RS

رنو قصد ندارد پیش از ۱۴ سپتامبر یعنی زمان آغاز نمایشگاه فرانکفورت نسل کاملاً جدید نسخۀ اسپرت مگان RS را نشان دهد اما ظاهر و مشخصات این ماشین از هم‌اکنون تقریباً مشخص شده است. پس اینکه ماه گذشته یک تصویر از نمای عقبی مگان RS منتشر شده و نمایی اجمالی از آن‌را نشان داد، حال زمان آن رسیده که نگاهی هم به پروفیل جانبی این هاچ‌بک داغ داشته باشیم زیرا تصویری از نمای جانبی یک پروتوتایپ نزدیک به تولید از مگان RS جدید در کارخانه منتشر شده است.

در این تصویر یک مگان RS سفیدرنگ دیده می‌شود که مارک RS روی بدنهٔ آن به چشم می‌خورد و به ترمزهای بزرگ‌تری هم مجهز است. همچنین آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ متضاد با بدنه نیز از دیگر موارد قابل‌توجه در این خودرو هستند درحالی‌که رینگ‌های اسپرت جذابی هم مشاهده می‌شوند که به‌احتمال‌زیاد انحصاراً در این مدل RS ارائه می‌گردند. از نمای داخلی این خودرو اما فعلاً تصویری در دست نیست ولی به‌احتمال‌زیاد RS در این بخش چندان با مدل GT تفاوت نخواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود دو صندلی دربرگیرندهٔ بدن، دوخت قرمز در نقاط مختلف و تریم و صفحه آمپر خاص RS در این هاچ‌بک اسپرت فرانسوی ارائه گردد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نسل جدید مگان RS در دست نیست اما حداقل میدانیم که این خودرو با دو گیربکس دستی و اتوماتیک دوکلاچه به بازار عرضه خواهد شد. بنا بر گزارشات، این خودرو در حدود ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که به‌احتمال‌زیاد توسط پیشرانهٔ ۱.۸ توربوشارژر جدید رنو تولید می‌گردد. این موتور برای اولین بار در آلپاین A110 جدید ارائه شده و برای استفاده در محصولات آیندهٔ رنو اسپرت نیز در نظر گرفته شده است.

در اوایل این هفته، رنو یک نسخهٔ استتار شده از این هاچ‌بک عملکردی را به گرند پری موناکو آورده که نیکو هالکنبرگ با آن به رانندگی پرداخت و بدین ترتیب پیش‌نمایشی از نسل جدید مگان RS را ارائه نمود. پس از رونمایی کامل از این خودرو طی پاییز امسال، فروش آن در سه‌ماههٔ اول سال آینده آغاز خواهد شد. همچنین درحالی‌که نسل قبلی مگان RS صرفاً به‌صورت کوپه یا همان هاچ‌بک سه‌در ارائه می‌شد، نسل جدید آن تنها در نسخهٔ کاربردی‌تر هاچ‌بک پنج‌در ساخته می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. arash66

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (433 ديدگاه)

    Renault’s Exterior design is getting dramatically impressive , Well down

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فيصل

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (350 ديدگاه)

      Well done

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بهرام

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    این رنو هم بدجوری داره خوشگل میشه ها طراحیش ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Pooriya bozorgi

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    بین همه خودروهای اقتصادی اروپایی من رنو ترجیح میدم واقعا رنو خودروساز خوبیه اگر با رقبا ی اروپایی مقایسه کنید متوجه میشید که از همشون بالاتر هست رنو ((بین برند های اقتصادی))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Pooriya bozorgi

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    من همینجا از مسئولان رنو خواهش میکنم که ی مدل سطح بالا از تالیسمن و کولئوس ارائه بدن مثلا رنو تالیسمن Rs با همین موتور 1.8لیتری ۳۰۰ اسب بخاری وای چه شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. hamid

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    رنو عالی داره راه خودشو به بهترین نحو ممکن پیش میره و پیشرفتهاش غیر قابل انکاره از هر لحاظ .
    مگان آر اس نسل قبلی هم فوق العاده بود هم زیبا و هم از لحاظ فنی خوببود که جرمی تو برنامه خیلی خوشش اومد ولی نسل جدیش به مراتب خیلی زیباتر شده بنظرم و پرفومنسش هم باید عالی باشه!
    البته رقیبای سختی هم داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Sina Naseri

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    رنو داره ثابت میکنه که یه اروپاییه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا