رنو

تعهد رنو به تولید نسل بعدی مگان

علاقه شدید مشتریان به کراس اوورها باعث خاتمه عرضه برخی از خودروها شده و شایعاتی نیز درباره قطع تولید رنو مگان وجود داشته است.

البته خبر جدید رویترز نشان می‌دهد مدیرعامل رنو به دنبال ادامه عرضه این خودروی خاطره‌انگیز می‌باشد. طبق گفته چندین منبع موثق، لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو می‌خواهد مگان را به عنوان ستون محصولات کلاس C این برند نگاه دارد.

این خبری خوب برای طرفداران مگان است اما شاید تغییراتی در این خودرو رخ دهد. به‌طور خاص سه منبع خبری گفته‌اند مدیرعامل رنو به دنبال تولید نسخه کراس اوور از نسل بعدی مگان است.

هنوز معنی این خبر مشخص نیست اما احتمال دارد رنو نسخه‌ای خشن‌تر از مگان را مشابه فورد فوکوس اکتیو و استیشن‌های آلرود آئودی تولید کند. اگر فرانسوی‌ها بخواهند این روش را بکار گیرند مگان قدبلندتر احتمالاً دارای پوشش‌های پلاستیکی بدنه و وضعیتی شبیه کراس اوورها خواهد بود.

البته احتمال دارد این خودرو یک کراس اوور سنتی باشد و از همان پلتفرم نسل بعدی مگان استفاده کند. یکی از منابع خبری نیز گفته لوکا دِ مئو می‌خواهد نسخه‌های متفاوتی از مگان تولید شود تا ارزش بهتری داشته باشد.

البته گفته می‌شود بحث‌های زیادی درباره آینده مگان صورت گرفته و برنامه‌های رنو هنوز در حال تکامل هستند. با این وجود منابع خبری گفته‌اند به وضوح وضعیت رنو به سمت تولید نسخه کراس اوور پیش می‌رود.

هدف نهایی از اعمال چنین تغییراتی می‌تواند تولید مدلی سودده تر و بهبود فروش مگان باشد. فروش مگان در اروپا طی سه سال پیاپی کاهش یافته است. سال پیش رنو فقط ۱۲۹۲۲۲ دستگاه از این خودرو را در اروپا به فروش رساند که نسبت به فروش ۲۷۰۳۸۱ دستگاهی سال ۲۰۱۰ افت حدود ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. srezahf

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    کراس اوور؟؟

    نفرت انگیزه

    موافقم 21
    مخالفم 10
  2. زیزیگولو

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4439 ديدگاه)

    تا همین دو سه سال پیش مردم میتونستن ماشینای معمولی مثل مگانو راحت بخرن ولی الآن اون قیمتا خاطره شده

    موافقم 29
    مخالفم 2
  3. Abbas.Lambo

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    هیچوقت این زبان طراحیه رنو برام کهنه نمیشه،عاشقشم،همه چی قشنگ و شسته رفته

    موافقم 20
    مخالفم 0
  4. نیما

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    همیشه قیافه مگان رو که تو خیابون میدیدم ( مدلی که در ایران مونتاژ میشد) برام مثل یه پیرمرد فرتوت و خسته بود که کت و شلوار اتو کشیده پوشیده

    موافقم 11
    مخالفم 2
  5. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    لعنتی ها مگان هم میخواید کراس اوور کنید؟
    بسه دیگه.

    موافقم 5
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا