رنو

آغاز تولید نسل دوم رنو لوگان در برزیل

نسل دوم رنو لوگان با تغییرات و فیس لیفت جدید در برزیل به خط تولید رفت. رنو یا داچیا لوگان با تغییراتی در طراحی بدنه مخصوصاً در جلوپنجره و چراغهای مشابه خودروهای جدید رنو و با بهبودی قابل توجه معرفی شده است.

new 2014 renault logan for brazil
new 2014 Renault logan for Brazil
جلوپنجره جدید با الهام از زبان طراحی جدید رنو در مدلهای کلیو و مگان و با یک تیغه کرومی زینت یافته و چراغ‌ها نیز به سمت پهلوها کشیده شده‌اند. خطوط خشک و تیز بدنه نیز جای خود را به طراحی سیال و روان و منحنی شکل داده‌اند.

Renault Logan 2014 interior
Renault Logan 2014 interior
رنو روی این خودرو تجهیزات ایمنی پایه نظیر ترمز ضد قفل و کیسه های هوا را به صورت استاندارد قرار داده اما برای سیستم صوتی، کامپیوتر سفر، فرمان قابل تنظیم، صندلیهای عقب تاشو، چراغهای مه شکن، آینه و پنجره های برقی، سیستم ناوبری لمسی و تهویه اتوماتیک باید بهای اضافه پرداخت کرد. از آن مهم‌تر تغییرات داخلی است که نسبت به نسل اول لوگان، بهبود چشمگیری چه از نظر دیزاین و ارگونومی و چه از نظر کیفیت مواد را نشان می‌دهد. بر خلاف کشور ما که تندر ۹۰ با تجهیزات بیشتر و موتور قوی‌تر به صورت پایه تولید می‌شود و دیگر از کلاس خودروهای ارزان قیمت خارج شده، رنو در بسیاری از بازارها ترجیح داده با استفاده از موتورهای کوچک‌تر و تجهیزات استاندارد کمتر، توانایی خرید این محصول را برای طیف بیشتری از خریداران مهیا سازد.

مدلهای تولیدی در برزیل با دو نوع موتور ۱.۰ لیتری ۷۷ اسبی و ۱.۶ لیتری ۹۸ اسبی به فروش می‌رسند. این خودرو در حال حاضر به خط تولید راه یافته و فروش آن نیز از ماه نوامبر آغاز می‌شود. با این وجود بعید است که به این زودی‌ها، تندر ایرانی به نسل دوم و حتی سوم این خودرو برسد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    هیچی نگم بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      این طرح ها رو که به این زودیا وارد ایران نمی کنند . یه 7 سال دیگه که خریدار نداشت می ندازن به ایران!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۵ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        نه داداش اشتباه نکن.اونا نمیندازن به ما.
        داخلی نمیزارن بیاد تا اون موقع

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مجید

      ۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (114 ديدگاه)

      بخدا منم فقط حرس میخورم . کانت نمیزارم چون چیزی نگم بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. slr722

      ۶ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      زشته…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ویکی

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    به نظر من که از تندر 90 خیلی قشنگ تره….. اگر بیاد ایران تو رنج ماشین های ارزون قیمت. اگر در حد پراید قرار بگیریه از نظر قیمتی. میتونه گزینه خیلی خوبی واسه ما فقیر بیچاره ها باشه با این طرحش

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. km

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    هر چی باشه حداقل از تندر 90 خوشگلتره همین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    ایران هنوز که هنوزه اندر خم نسل اول تندره ….قیمتم که … واقعا از چی بگم برات …! انتظار داری چه چیزی از جیب من درآد …!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ali

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    آقا یه سوال شما فک میکنین اگه توافقی هم با 5+1 بشه. وضع خودرو سازیمون تغییری میکنه ؟! این فراخوانی هم که دادن برای نمایشگاه خودرو تهران نهم اذر برا خودروسازان معروف دنیا شرکت میکنن ؟! حاضرن تو ایران ماشین تولید کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن.د

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    نمیدونم چرا هرچی سعی میکنم یکم از رنو خوشم بیاد،نمیشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهیار

      ۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (39 ديدگاه)

      رنو لتیتود خیلی خوبه سواریش یه حس خوبی به آدم میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهیار

        ۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (39 ديدگاه)

        آقا من ایمیلم رو عوض کردم وگرنه جدیدا به این سایت نیومدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Alpacino

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دریچه کولرش تو حلقم
    چرا فکر میکنن این دریچه کولرا جالب هستن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. زیگما

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    به کم قانع نباشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. kasra

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نسل قدیم ۱،۶ لیتر ۱۱۰ اسب قدرت داشت ،نسل جدید ۹۸ اسب ..!
    پدال اشتباه نوشتی گویا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. zondar

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    یکی نیست بگه رنو نخوایم تو ،تو ایران باشی به کی باید بگیم.بدترین ماشین ژاپنی از رنو بهتره اونم لوگان که برای بازارهای جهان سومی ساخته شده.(با احترام خدمت کسانی که تندر رو به خاطر محدودیت انتخاب کردن)زنده باد ایرانی که ،شایسته ی بهترینهاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    ما حتی تو به روزرسانیه مدل های ماشین هم ناتوان و عقبیم. اه اه اه .
    انصافا خیلی زیبا شده.مخصوصا جلو پنجره و ارمش.
    داخلشم که پیشرفت چشمگیری کرده.
    به امید اینکه همه ی ایرانی ها حداقل توان خرید این مدل رو داشته باشند.

    ((( بشر وقتی در خانه اش نشسته است خواهان حادثه ای در زندگی و هنگامی که دچار حادثه ای در زندگی و هنگامی که دچار حادثه ای میشود طالب زندگی ارام در خانه است )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mahsa-faghat alman

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    همینم اگه بیاد ایران همه میخریم.تازه مگه چشه؟از ماشینای چینی و یه سری از ماشینایی که تو ایرانه خیلی بهترهومن که خوشم اومد اگه25میلیون بدن اولین نفری هستم که میخرم.از خدامم هست تازه با این وضع مملکت و این قیمتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درور بر زوندار جان.
    حرفت غیر منطقی هست.
    الان رنو شریک تجاریه نیسان ژاپن است.از تکنولوژیه یکدیگر استفاده میکنند.
    چرا رنو در ایران نباشه؟بین بد و بدتر کدام را انتخاب میکنی؟؟؟؟
    ندیدی پژو چه بر سر ایران اورد؟یک محصول به روز وارد سایت ایرانخودرو کرد؟اساس و پایه ی طراحیه لوگان برای جهان سومی هاست.قبول دارم.ولی این به این منظور نیست که وارد کشور های صاحب سبک و صنعت بشه!!!!
    بله ایران و ایرانی شایسته ی بهترین هاست.ولی قبول کن همین ال نود اگر نبود خودرو ساز ها ما خیلی عقب تر ازینی که الان هستند بودند.
    موفق باشی.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. آرش

    ۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (305 ديدگاه)

    آلپاچینوی عزیز ظاهرا دیفیوزر کولر در صورت گرد بودن راندمان بالاتری نسبت به اشکال دیگر هندسی دارد. مرسدس در بعضی از جدیدترین مدل هاش از این طرح مدور استفاده کرده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. zondar

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    میلاد عزیز متشکرم از توجهت و نظرت هم محترمه برام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mehran911

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    حجمش اندازه ی پراید هم نیست!!! 77 اسب برای این ماشین خیلی کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. آرش

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (305 ديدگاه)

    جایگاه رنو ساندرو در 10 ماشین پر فروش در آلمان در اوت 2013:

    Germany Private Sales August 2013: Dacia Sandero in Top 10

    Pos Model Aug PS PS % Jul
    1 VW Golf/Plus/Jetta 4,633 30% 1
    2 VW Polo 3,075 61% 2
    3 Mercedes A-Klasse 2,450 56% 5
    4 Mercedes B-Klasse 2,159 60% 3
    5 Audi A3 1,888 31% 7
    6 Skoda Fabia 1,738 58% 6
    7 Mercedes C-Klasse 1,621 36% 10
    8 BMW 1er 1,616 41% 12
    9 Dacia Sandero 1,554 93% 14
    10 VW Tiguan 1,439 48% 4
    11 Nissan Qashqai 1,386 66% 23
    12 Mercedes E-Klasse 1,367 35% 8
    13 Seat Ibiza 1,320 53% 16
    14 Mini 1,301 49% 15
    15 Skoda Octavia 1,156 36% 21
    16 BMW 3er 1,146 21% 19
    17 VW Up! 1,129 44% 13
    18 Mazda CX-5 1,129 65% n/a
    19 Audi Q3 1,122 47% 18
    20 Dacia Duster 1,080 88% 33

    ————————————————————————
    رده بندی فروش برند ها در آلمان در سپتامبر
    Germany September 2013 – brands:

    Pos Brand Sep % 2013 % Pos 2012
    1 Volkswagen 50,542 20.4% 470,638 21.2% 1 1
    2 Mercedes 22,839 9.2% 212,066 9.6% 2 2
    3 BMW 20,990 8.5% 175,596 7.9% 4 4
    4 Audi 19,424 7.9% 191,110 8.6% 3 3
    5 Opel 19,243 7.8% 157,260 7.1% 5 5
    6 Ford 16,144 6.5% 146,188 6.6% 6 6
    7 Skoda 16,137 6.5% 116,232 5.2% 7 7
    8 Hyundai 9,856 4.0% 76,392 3.4% 8 9
    9 Renault 7,111 2.9% 72,732 3.3% 9 8
    10 Toyota 6,876 2.8% 55,165 2.5% 11 10
    11 Seat 6,426 2.6% 61,885 2.8% 10 13
    12 Nissan 5,354 2.2% 39,995 1.8% 15 14
    13 Peugeot 5,000 2.0% 41,779 1.9% 14 12
    14 Fiat 4,908 2.0% 53,116 2.4% 12 11
    15 Citroen 4,227 1.7% 38,006 1.7% 16 15
    16 Mazda 4,162 1.7% 34,783 1.6% 17 18
    17 Kia 4,120 1.7% 43,323 2.0% 13 16
    18 Dacia 2,691 1.1% 34,468 1.6% 18 17
    19 Mini 2,657 1.1% 26,547 1.2% 19 19
    20 Volvo 2,603 1.1% 20,777 0.9% 20 20

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. یه پسل باهوش

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    حداقل میشه نگاش کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. sadegh

    ۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بازم مثل لوگان نسل اول غیر قابل تحمل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. احمد

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    قشنگه قیمت تا40تومان ارزش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محسن

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه بیاد ایران خوبه ظاهرش خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا