رنونیسان

دوئل رنو داستر و نیسان ترانو

در دومین دوئل دور چهارم سری رقابت‌های خودرویی جذاب پدال که مورد استقبال شما عزیزان هم واقع شده است، امروز سراغ گروه کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت رفته‌ایم. در دوئل سوم این گروه، دو کراس‌اوور ژاپنی یعنی هوندا HR-V و تویوتا C-HR در برابر یکدیگر قرار گرفتند. در این دوئل مجموعاً ۱۸۳۳ رأی به ثبت رسیده است که سهم تویوتا از این میزان ۱۳۰۱ و هوندا ۵۳۲ رأی بوده است. بدین ترتیب C-HR با کسب ۷۱ درصد از کل آراء پیروز این دوئل شده و به مرحلهٔ بعدی راه پیدا خواهد کرد. امروز اما دو کراس‌اوور هم‌خانواده و تقریباً یکسان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دو خودرو رنو داستر و نیسان ترانو هستند.

سانگ‌یانگ تیوولی

سوزوکی ویتارا

مزدا CX-3

میتسوبیشی ASX

سوزوکی ویتارا

؟

نیسان ترانو

رنو داستر

سوبارو XV

سوزوکی SX4

؟

؟

جیپ رنگید

فیات ۵۰۰X

نیسان جوک

فورد اکواسپرت

؟

؟

پژو ۲۰۰۸

سیتروئن C4 کاکتوس

هوندا HR-V

تویوتا C-HR

؟

تویوتا C-HR

شورلت ترکس

اوپل موکا

اشکودا یتی

فیات ۵۰۰L

؟

؟

کیا سول

لادا ایکس‌ری

رنو کپچر

اوپل کراسلند

؟

؟

سئات آرونا

فولکس‌واگن T-Roc

هیوندای کُنا

کیا استونیک

؟

؟

نیسان کیکس

هیوندای کرتا

سیتروئن C3 ایرکراس

ام‌جی ZS

نیسان کیکس

؟

رنو داستر

داستر یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت است که به‌طور مشترک توسط رنو و زیرمجموعهٔ رومانیایی آن یعنی داچیا توسعه پیدا کرده است. این خودرو که برای اولین بار رسماً در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۰ رونمایی شد، پس از ساندرو، سومین خودرویی است که روی پلت‌فرم سدان لوگان یا همان L90 ساخته شده است. داستر در بازارهای اروپایی با برند داچیا و در کشورهایی چون هند، ایران، روسیه و مکزیک با برند رنو عرضه می‌گردد. در سال ۲۰۱۴، چهل درصد از فروش جهانی این خودرو با برند داچیا و شصت درصد با برند رنو بوده است. داستر همچنین پس از کولئوس، دومین کراس‌اوور رنو محسوب می‌شود. در اواخر سال ۲۰۱۵ نیز نسخهٔ پیکاپ این خودرو با نام داستر Oroch برای عرضه در بازارهای آمریکای جنوبی معرفی شد. این مدل که یک وانت دو کابین چهاردر است، ۱۵ سانتیمتر فاصلهٔ محوری بیشتری از نسخهٔ معمولی داستر داشته و طولش به ۴.۷۰ متر رسیده است. داستر Oroch می‌تواند تا ۶۵۰ کیلوگرم بار را حمل نماید؛ اما بازگردیم به نسخهٔ معمولی داستر. این کراس‌اوور فرانسوی همچنان در یک نسل در حال تولید است اما در سال ۲۰۱۳ دستخوش فیس‌لیفتی جزئی شد که در نمایشگاه فرانکفورت همین سال رونمایی گردید. البته این نسل داستر هم‌اکنون به پایان عمر خود رسیده است و به‌زودی نسل دوم آن رونمایی خواهد شد. داستر در بازارهای مختلف با پیشرانه‌های گوناگونی شامل نمونه‌های بنزینی، دیزلی، اتانول‌سوز و LPG عرضه می‌گردد که ما برای این دوئل پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بنزینی آن بنام K4M را انتخاب کرده‌ایم یعنی همان موتوری که در رنو تندرهای تولید ایران مورداستفاده قرار می‌گیرد. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد که برای انتقال آن‌هم گیربکس‌های مختلفی چون یک نمونهٔ پنج سرعتهٔ دستی در نظر گرفته شده است. داستر در دو نسخهٔ دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک قابل سفارش است که دومی از سامانهٔ چهارچرخ محرک ساخت نیسان استفاده می‌کند. این کراس‌اوور ساب‌کامپکت توسط نگین‌خودرو در کشورمان نیز با موتور ۲ لیتری عرضه می‌گردد.

نیسان ترانو

نیسان از نام ترانو برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ برای یک SUV کامپکت استفاده کرد؛ اما این خودرو در اصل همان مدل پث‌فایندر بود که در برخی بازارها با نام ترانو عرضه شد. ترانو در دو نسل تا سال ۲۰۰۳ به تولید رسید اما پس از معرفی نسل سوم پث‌فایندر در سال ۲۰۰۵، دیگر از ترانو خبری نشد. از طرف دیگر اما در سال ۱۹۹۳، نیسان SUV متوسطی را با نام ترانو II معرفی کرد. این خودرو که در بازار داخلی ژاپنی با نام میسترال و در برخی بازارها با نام و برند فورد ماوریک عرضه می‌شد، بر اساس همان پلت‌فرم پث‌فایندر ساخته شده بود و تا سال ۲۰۰۶ به تولید رسید؛ اما پس از خاتمهٔ تولید ترانو II در این سال، نام ترانو از سبد محصولات نیسان کنار رفت تا اینکه بار دیگر در سال ۲۰۱۳ سازندهٔ ژاپنی از این نام استفاده نمود؛ اما این بار از نام ترانو برای یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت استفاده شد که در اصل نسخهٔ ری‌بج شدهٔ رنو/داچیا داستر است. البته این خودرو فقط در بازارهای هند و روسیه عرضه می‌گردد. همان‌طور که گفته شد، این ترانو در اصل نسخهٔ تغییر برند داده‌شدهٔ داستر است اما در همین حال تغییراتی هم در داخل و خارج آن ایجاد شده تا هم از داستر متمایز گردد و هم به دیگر محصولات نیسان شبیه شود. این تغییرات شامل چراغ‌ها و سپر جلو، جلوپنجره و چراغ‌های عقب جدید می‌شود درحالی‌که در داخل نیز خصوصاً در بخش کنسول مرکزی با داستر متفاوت است. با توجه به اینکه ترانو بازار محدودتری نسبت به داستر دارد و خودرویی جهانی نیست، لیست پیشرانه‌های آن‌هم بسیار محدودتر از همتای فرانسوی‌اش است به‌گونه‌ای که فقط با دو پیشرانه شامل یک نمونهٔ ۱.۶ لیتری بنزینی و یک واحد ۱.۵ لیتری دیزل با دو سطح قدرت عرضه می‌شود که این موتورها هم با داستر مشترک هستند؛ بنابراین جهت هماهنگی با داستر در این دوئل، همان موتور ۱.۶ لیتری K4M را برای ترانو انتخاب کرده‌ایم. این موتور فقط با یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی عرضه می‌گردد.

 

مشخصات فنی

رنو داستر

نیسان ترانو

پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۱۰۵ اسب بخار ۱۰۵ اسب بخار
گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر ۱۴۵ نیوتن متر
گیربکس ۵ سرعته دستی ۵ سرعته دستی
محور محرک جلو/چهارچرخ جلو/چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۱.۵ ثانیه ۱۱.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر/ساعت ۱۶۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۷ لیتر (ترکیبی) ۷.۵ لیتر (ترکیبی)
ظرفیت باک ۵۰ لیتر ۵۰ لیتر
وزن ۱۲۳۵ کیلوگرم ۱۲۸۰ کیلوگرم
طول ۴.۳۱ متر ۴.۳۳ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۶۷ متر ۲.۶۷ متر
حجم صندوق بار ۴۷۵ لیتر ۴۷۵ لیتر
قیمت پایه ۱۳,۰۰۰ دلار ۱۴,۷۰۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=9810378]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. Fericuda

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    قیمتاشونو نمیتونم باور کنم
    فک نکنم عمرمون قد بده فینال این گروهو ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aston martin

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      همینارو تو ایران میدن 200 میلیون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Roham

        ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (731 ديدگاه)

        100 تومن
        نرخ رو بالا نبر ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    فقط منم از این جور ماشینا بدم میاد یا شما هم مثل منین؟?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      کلا از این داستر و پلتفرمش بدم میاد ال نود و یه مقدار کشیدن شده کراس اوور در ضمن با 13 هزار دلار تو ایران باید نهایتا میشد 60 میلیون نه 120 تومن یعنی صد رحمت به نزول خور یا به عبارت دیگه ربا خوار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohammad_fm480

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        120 تومن اخه کی به این پول میده!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ACR VIPER

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (589 ديدگاه)

          عزیز دلم فیلا که داره توایران مثه شوکولات فروش میره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. MAHDI . TUNING

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    کابین ترانو خیلی بهتره و من رای بهش میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    سردبیر عزیز گیر دادی به دوئل مدلهای ریبج شده چرا؟؟!!
    مقایسه درستی نیست مثل اینه که پراید 132 را با 131 مقایسه کنی!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سردبیر

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (764 ديدگاه)

      درود. امین عزیز اتفاقا وقتی خودروهایی با پلتفرم های مشابه با یکدیگر مقایسه می شوند می توان ارزیابی بهتری از میزان محبوبیت هرکدام از انها به دست آورد. در چنین شرایطی ویزگی های فنی تقریبا برابر بوده و تنها طراحی و برند روی انتخاب ها تاثیر گذارند. از همین روی می توان دریافت که در شرایط برابر اقبال به کدام برند بیشتر خواهد بود. البته قیاس با پراید ها هم که فرمودید اصلا صحیح نیست. با همین استدلال سعی کرده ایم که بیشتر خودروهای هم خانواده را در ابتدا روبروی هم قرار دهیم تا تکلیف مخاطب با انها از همان اول مشخص شود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918 (محمدرضا)

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        به به جناب سردبیر
        خیلی وقت بود جوابی از شما نمیدیدم ……….
        اقای سر دبیر خیلی روند دوئل ها کنده شما میتونید 2 تا دوئل رو در روز بذارید به قول دوستمون عمرمون به فینال قد نمیده ….

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MAHDI . TUNING

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1477 ديدگاه)

          منم موافقم البته اگه دوتا نباشه ولی پشت سر هم و حتی بدون یک روز وقفه برگزار بشه ما راضی هستیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. AMIR SCHUMACHER

        ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آقای سردبیر
        با عرض سلام ، خسته نباشید خدمت شما و مسئولین پدال :
        2 پیشنهاد داشتم
        1- اینکه دوستان گفتن هر روز 2 دوئل برگزار کنید به نظر من هم خیلی خوبه. اگر براتون مقدوره خیلی خوب میشه اگر بتونید هر روز 2 دوئل در سایت قرار بدید.
        با این روندی گه فعلا هست تا 1 سال دیگه طول میکشن و حذابیتشون کم کم کاهش پیدا میکنه.

        یه مورد دیگه خیلی خوشحال شدم تبلیغات یکتانت رو حذف کردین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سردبیر

          ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (764 ديدگاه)

          سلام و ارادت. من فکر می کنم اگر تعداد دوئل ها در روز بیشتر از یکی باشد، جذابیت و هیجان آن کاهش خواهد یافت. علاوه بر این اماده سازی مشخصات و متن ها برای دو دوئل در روز بسیار دشوار است. در مورد طول کشیدن دوئل ها هم بعد از سری اول تعداد خودروها و مراحل نصف می شود و زودتر به مراحل بعدی می رسیم.
          ممنون از همراهی شما

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. AMIR SCHUMACHER

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ممنون . اگر 2 دوئل در روز برای هیئت تحریریه ی پدال در کنار تهیه ی مقالات دیگه دشواره پس انتظاری بابت انجام این کار نیست و با توجه به حذف شدن بازنده ها قانع شدم همون یکی کافیه.

          ما کاربران ، سایت پدال رو بیشتر به عنوان گردآورنده ی اخبار خودروهای خارجی و برند های تاپ شناختیم و البته نقد ها و مقالات بی نظیرش که گهگاهی روی سایت قرار میگیرن (مثل مقاله ای که چند روز پیش راجع به عادات بد رانندگی در ایران گذاشته بودین) و توقع داریم همین روند ادامه پیدا کنه ، نه اینکه پدال خودش رو درگیر اخبار خودروسازان درجه 4 و 5 چینی بکنه. 90 درصد کاربران به عشق بنز ، BMW ، کادیلاک ، مکلارن ، لامبورگینی ، فراری ، رولزرویس ، پاگانی ، شورلت ، فولکس ، فورد ، تویوتا و … به پدال سر میزنن. سایت های زیادی هستند که به اخبار خودروهای داخلی و چینی میپردازن و مخاطبی که پدال رو انتخاب میکنه زیاد دنبال این خودروسازان نیست.
          چند روزه گاهی 3-4 مقاله در رابطه با خودروهای چینی در 24 ساعت روی سایت قرار میگیره که واقعا باعث افول جذابیت همیشگی شده.
          .
          اگر براتون مقدوره انرژی سایت رو دوباره متوجه برند های جذاب کنید و مطالب خودروهای چینی حداکثر یکی از مقالات پدال در هر روز رو به خودشون اختصاص بدن.

          ممنون و شب و روزتون خوش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ارش

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      ایول گل گفتی منم به این دو تا آشغال رای نمیدم داستر یه آشغال واقعیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (57 ديدگاه)

        او که تا الان یکبار صندلی شاگرد داستر هم ننشسته و فقط از دور دیده سوییچ پرایدش را بر میدارد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به داستر رای دادم چون چهرش کمی معقول تره این نیسان انگار برداشتی ایکس تریل رو کوچیک کردی خیلی جذاب نیست برای من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Infinite

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (452 ديدگاه)

    این دو ساب کامپکت حقیقتا خودروهای دلچسبی نیستند اما از بین این دو، طراحی خارجی محصول رنو به نظر اصولی‌تر و زیباتر هست. این خودرو برای تیونیگ ظاهری جای خیلی زیادی داره و می‌تونه کمی زیبا و متفاوت بشه. دو عنوان زیر رو اگر در گوگل بررسی بفرمایید می‌بینید که با کمی کار میشه داستر رو کمی جذاب کرد:
    Duster dc design
    Duster tuning orange

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    رنو داستر خودرویی شناخته شده تر نسبت به نیسان ترانو هست بطوریکه در بازارهای متعدد در حال عرضه میباشد از روسیه هند مکزیک و ایران گرفته تا کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی . به عنوان کسی که مدت یکسال هست رنو داستر 4wd داره ,بسیار از این ماشین راضی هستم چه از نظر نرمی وبیصدایی و چه از نظر هندلینگ و کیفیت سواری و همچنین قدرت بالا با توجه به گشتاور حدود 200 نیوتن متر.البته زیبایی یه امر سلیقه ای هست و به نظر من داستر نه تنها زشت نیست بلکه جذاب هم هست و ظاهرش تکراری نشده برام لااقل تو این مدت .

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (3500 ديدگاه)

      گیربکس دو دیفرانسیل داستر ساخته نیسانه ،
      رنو قبل از همکاری با نیسان تجربه چندانی از شاسی بلند رو نداشته

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. رستان شمس

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    نیسان ترانو معرکس.. الان با موتور ۲۰۰۰ هزار هم تولید میشه(در روسیه)
    کاشکی وارد بشه….هر چند در ماه آینده مدل ۲۰۱۸ با طراحی جدید وارد بازار میشه..احتمال زیاد شبیه نیسان ناوارو خواهد بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Hosein

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    دوتاشون یکین .داستر قشنگتره چراغ عقبای نیسان شبیه چینیاس. در کل من داستر و انتخاب میکنم بخاطر طراحیه بهترش

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. mohammad_fm480

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    هیچکدوم چنگی به دل نمیزنن .ولی رنو طراحی زیبا و سنگین تری داره. ومن به داستر رای دادم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ونوم اف ۵

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    من به ترانو رای دادم ظاهرش بیشتر به دل میشینه وگرنه فنی که یکی هستن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. حامد تقی پور

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من به ترانوبه خاطر ظاهرش رای می دم فنی شون که یکی هست.ولی ظاهره بیرونی و داخلش بهتر از داستر هستش از نظر بنده. اگه ایرانم وارد می شد می تونست مثل داستر فروشش خوب باشه البته اگه قیمتش منطقی بود.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. سامان اذری

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    به نام خدا

    هیچکدام ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. amir

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هیچ‌کدوم اون چیزی که میخوام نیستن.
    فقط به خاطر «آرم نیسان» به ترانو رای میدم
    اسم نیسان آرامش و اعتماد به نفس خاصی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hosein

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (313 ديدگاه)

    دوستانی که میگن اخ و پیف و نمیخوامو این حرفا به قیمتش دقت کنید با ۱۳ ۱۴ هزارتا چی پیشنهاد میدید تو این کلاس؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Fz

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    عقب رنو داستر ماقبل زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. كابرو

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این داستر رو که میبینم احساس میکنم یه رنو پنجِ که پاچه شلوارشو داده بالا گِلی نشه ولی ترانو به نظرم خوش قیافس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ali a

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    عملا این دوتا ماشین همه چیزشون یکی هست…با این حال من برند نیسان و طراحی کمی بهتر نیسان رو بیشتر پسندیدم ..البته رنو مقداری ارزون تر هست..دیگه ملاک و قیمت کمتر هست برای تصمیم گیری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Fz

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    اصن توجیه خرید یه همچین کراس آورایی چیه؟
    نه خیلی جادارن
    نه سه ردیفه یا هفت نفره هستن
    نه شتاب و سرعت خاصی دارن
    نه خاصیت آفرودی دارن
    نه کم مصرفن
    که چی مثلا خو با این پول میشه یه سدان کارکرده مث مزدا 3 آزرا اپیروس یا حتی کمری خرید که…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (57 ديدگاه)

      پاسخ شما خیلی روشن در قیمتشون دیده میشه
      این همه آدم که میخرن این رو متوجه شدن که با این قیمت ماشین با این کاربری نمیتونن بخرن و فقط میتونن سدان بخرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (20 ديدگاه)

      کجای دنیا دیدی با کراس اور کامپکت آفرود برند؟
      هر خودرویی فلسفه ای داره اگه آفرود دوستداری باید پاترول یا لندکروز بگیری
      نیسان ترانو و رنو داستر کراس اور کامپکت هستند انتظار آفرود از اونها نباید داشت!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. محمد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این دو خودرو قرار نیست کار خاصی انجام بدن که بعضی ها انتقاد کردند توانایی آفرودی ندارند! رنو داستر و نیسان ترانو در سگمنت کراس اورهای کامپکت قرار می‌گیرند، حتی کراس اورهای بزرگی مثل رنو کولئوس نباید انتظار زیادی تو آفرود داشته باشیم! برای آفرود باید نیسان پاترول یا تویوتا لندکروزر استفاده کرد!
    ترانو و داستر برای استفاده شهر و جاده ای هستند و حتی در نسخه دو دیفرانسیل نباید انتظار خاصی ازشون داشته باشیم من به شخصه طراحی ترانو را می پسندم و اگر با قیمت کمتر از 120 میلیون بیاد ایران استقبال خوبی ازش میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۱۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داستر2017صفر رو با پلاک منطقه آزاد اروند اینجا تو ابادان دارن میدنن45تومن چون مدل2018با فیس جدیدو جذابترداره میاد تو دوبی واسه 2017 اف زدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. پ

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط داستر
    چون آفرود بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا