رنو

رندری قابل‌توجه از نسل جدید رنو لوگان (تندر 90)

نسل فعلی داچیا/رنو لوگان از سال ۲۰۱۲ تاکنون در حال تولید بوده و نسل اول آن نیز به مدت ۸ سال در بازار حضور داشته است.

چند وقتی است که می‌دانیم سومین نسل این خودرو در راه بوده و اخیراً هم تصاویر جاسوسی آن در غرب اروپا منتشر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که رنو به دنبال معرفی محصول ارزان‌قیمت خود در آینده‌ای نزدیک است. از آنجایی که تاکنون فقط نسخه پروتوتایپ لوگان جدید دیده شده بنابراین در ماه‌های آینده به‌صورت رسمی شاهد پرده‌برداری از این سدان رومانیایی خواهیم بود.

ما حدس می‌زنیم جدیدترین نسل لوگان در نمایشگاه پاریس امسال معرفی خواهد شد و شاید تا آن زمان نسخه‌هایی از این خودرو با پوشش‌های استتاری کمتر در خیابان‌ها رؤیت شوند.

علیرغم وجود پوشش‌های استتاری کامل واضح است که لوگان جدید از زبان طراحی متمایزی نسبت به نسل پیشین خود استفاده خواهد کرد. این خودرو خیلی دگرگون نخواهد شد اما چندین عناصر طراحی متفاوت در پروفایل آن وجود خواهد داشت.

همچنین به سختی می‌توان گفت نمای جلوی خودرو چه شکلی خواهد داشت اما طراحان وب‌سایت Kolesa رندری جالب از این خودرو را منتشر کرده‌اند. در واقع این رندر طراحی جذابی از لوگان را ارائه می‌کند و شاید طراحی پروفایل و چراغ‌های عقب آن تا حد زیادی مشابه نمونه تولیدی باشد. البته چراغ‌های عقب کوچک‌تر از نمونه‌های نسل فعلی خواهند بود.

در بحث طراحی داخلی باید گفت کابین نمونه رؤیت شده پوشیده شده بود و بنابراین تغییراتی در این بخش هم رخ خواهد داد. داچیا/رنو لوگان ۲۰۲۱ طبق شنیده‌ها از نسخه ساده‌تر پلتفرم CMF-B رنو استفاده خواهد کرد و شاید نسخه هیبریدی آن نیز تولید شود. در آینده نسخه‌های هیبریدی ملایم لوگان جدید هم تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    23 نسل دیگه هم از داچیا لوگان و متعلقاتش مثل ساندرو بیاد تو دنیا شک نداشته باشید تو این مملکت قیمت داچیا لوگان مدل 2008 قوطی کبریتی میرسه به مدل های روزش اما خبری از مونتاژ مدل سال نخواهد بود!!همین امروز که ما به این ال-90 از رده خارج برچسب خودروی خوش کیفیت میزنیم اون چیزی که تو ایران نگین خودرو الکی باسم رنو سیمبل جاانداخته نسل جاری داچیا لوگانه

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Abbas.Lambo

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (875 ديدگاه)

      داداش در عوضش ما میریم بهشت،فقط نمیدونم چرا اونایی که وعده ی بهشت رو به ما میدن خودشون بهترینا رو سوار میشن؟!

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. سورنا

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      بایدم بهش بگن با کیفیت
      مثالش میشه این که تو گرسنه باشی و دستت به جایی نرسه با یه نون بربری هم راضی میشی و دیگه به چل کباب برگ و … فکر نمیکنی
      ببین چیکار کردن با ملت که به یه اشغال میگیم با کیفیت :)

      البته حقمونه :)

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. بهراد

        ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (753 ديدگاه)

        مورچه چیه که کله پاچش چی باشه. خبر رسیده احتمالا بزرگترین مشکل تولید تندر 90 حل شده یعنی دارن با موتور EF7 حلش می کنن.
        عموم تصور میکنند که مافیا در فقدان قانون است که رشد میکند حال آنکه دقیقا جریان برعکس است. مافیا از قانون تغذیه میکند. منتهی یک قانون اضافی
        هر جا قانون اضافه باشد مافیا آنجا است

        https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1/383156/%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%A7

        قبلا شاید میشد به تعرفه گمرکی اعتراض کرد اما الان یه سنگی انداختن تو چاه بیا و ببین اصلا ماشین وارد نمیشه. نبود رقابت باعث عقب ماندگی بیشتر میشه و سودش میره تو جیب همه بجز مردم.ولی مقصر الان اون کسیه که با قیمت های فضایی اقدام به خرید خودروی خارجی می کنه.برای کراس اور تویوتا که 300 میلیون بود 3300 میلیون میده (دلار چهار برابر شده حالا قیمت چرا یهو 10 برابر شد؟)پیدا کنید کیوی فروش را

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا