رنو

اولین تصاویر از رنو تالیسمان گرندتور 2020

در ماه آوریل بود که تصاویر جاسوسی رنو تالیسمان سدان فیس لیفت منتشر شد و حالا می‌توانیم اولین تصاویر از نسخه‌ی استیشن این خودروی فرانسوی را نیز مشاهده کنیم.


همانند مدل چهار درب، نسخه‌ی گرندتور تالیسمان تنها از پوشش‌های استتاری در جلو و عقب خود سود برده و بنابراین تنها تغییرات بدنه در همین بخش‌ها رخ خواهد داد. پروتوتایپ تالیسمان گرندتور در نمای جلوی پوشش استتاری کمتری داشته و می‌توانیم طراحی سپر جلو را تا حدودی تشخیص دهیم.


ظاهر خودرو کاملاً سرراست بوده و مه شکن‌های گرد به همراه تریم جدید در هر طرف سپر به چشم می‌خورند. یک نوار کرومی متفاوت نیز بالای مه شکن‌ها وجود دارد که در کل پهنای سپر کشیده شده است.


با توجه به چسب‌هایی که روی جلوپنجره زده شده می‌توانیم حدس بزنیم این بخش نیز اصلاح خواهد شد. لوگوی رنو و تریم موجود در اطراف چراغ‌های جلو نیز بازنگری شده‌اند. چراغ‌های این خودرو از نوع کاملاً LED خواهند بود. رنو فرم پاسات مانندی را برای محصول خود در نظر گرفته هرچند مشخصه‌ی محصولات این برند یعنی فرم چراغ‌ها و دیلایت ها حفظ شده است. در نمای عقب به نظر می‌رسد چراغ‌هایی اسپورت تر وجود خواهد داشت و سپر نیز به‌روزرسانی خواهد شد.


تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما انتظار نداریم که تغییرات وسیعی در این بخش صورت گیرد. احتمالاً سیستم اطلاعات سرگرمی، پوشش صندلی‌ها، تریم ها و رنگ‌ها جزو تغییرات این بخش خواهند بود.


زیر کاپوت هم تغییر خاصی نخواهد بود و رنو قبلاً کل پیشرانه‌های این خودرو را بازنگری کرده تا با استانداردهای WLTP همخوانی داشته باشند. خانواده‌ی رنو تالیسمان ۲۰۲۰ اواخر سال جاری معرفی خواهند شد و احتمالاً نمایشگاه فرانکفورت بهترین مکان برای پرده‌برداری از آن‌ها خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Peiman56

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (137 ديدگاه)

    طلسم تالیسمان با این مدل دو چندان شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    اگر مشکلات نسل فعلی را نداشته باشه، گزینه خوبیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا