رنو

رنو ترافیک فرمولا ادیشن، پورشه 911 ون‌ها!

رنو سازنده برخی از بهترین خودروهای اسپورت بوده است. البته ون ترافیک در میان این خودروها جایی ندارد اما خب حداقل از نظر ظاهری می خواهد این‌گونه جلوه کند.


نسخه جدید و سفارشی این خودرو فرمولا ادیشن نام دارد و البته شباهت‌هایی بین این ون با فرمول ۱ می‌بینیم. البته این ون مختص بازار استرالیا می‌باشد.


رنو ترافیک فرمولا ادیشن دارای سپر جلو، اطراف چراغ عقب و ریل درب همرنگ با بدنه می‌باشد. رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی نیز مشکی بوده اما پوشش مرکزی آن‌ها زردرنگ است. عناصر روی جلوپنجره، اطراف مه شکن‌ها و خط جانبی نیز به رنگ زرد بوده اما نشان روی دماغه مشکی‌رنگ است. مدل سال ۲۰۱۸ این ون سفارشی دارای دیلایت های LED یکپارچه با سپر جلو می‌باشد.


اما بد نیست نگاهی هم به داخل این خودرو بیندازیم. پوشش یکپارچه تیره با تریم مشکی براق و کرومی در این بخش بکار رفته است. ترافیک فرمولا ادیشن دارای صندلی راننده گرم‌کن دار، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، کف‌پوش‌های سفارشی و… می‌باشد.


مدیر خودروهای تجاری رنو در استرالیا می‌گوید:

رنو ترافیک فرمولا ادیشن در سال ۲۰۱۷ بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد و بنابراین ما فوراً با کمپانی به منظور عرضه مجدد این خودرو تماس گرفتیم. رنو ترافیک با رشد فروش مواجه بوده و اضافه شدن این نسخه سفارشی باعث تثبیت هرچه بیشتر جایگاه آن خواهد شد.

خریداران می‌توانند بین نسخه‌های کوتاه و بلند این خودرو یکی را انتخاب کنند. تنها ۱۲۵ دستگاه از این خودرو با قیمت ۴۱۹۹۰ دلار استرالیا برای نسخه کوتاه و ۴۳۴۹۰ دلار استرالیا برای مدل طویل‌تر ساخته خواهد شد.

هر دو نسخه از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توئین توربودیزل ۱۴۰ اسب بخاری استفاده می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. King 918

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    911 ون ها !!)!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ماتئوس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (687 ديدگاه)

    مضحک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. A.B

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (208 ديدگاه)

    منتظر یه انجین 300اسبی چهار چرخ متحرک با کلی آپشن بودیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رضا

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (144 ديدگاه)

    خیلی چرت بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا