رنو

رنو توئینگو رد نایت ادیشن، کوچولوی خاص فرانسوی!

نیازمند خودرویی کوچک برای ویراژ دادن در خیابان‌های شلوغ شهر هستید؟ رنو توئینگو می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد زیرا دارای طراحی پیشرانه عقب و قابلیت مانور خوب در جاهای تنگ می‌باشد؛ و هم اکنون رنو این خودروی شهری کوچک را با معرفی نسخه سفارشی رد نایت ادیشن خاص‌تر کرده است.


طبیعتاً رنو توئینگو رد نایت ادیشن نیز همانند هر خودروی سفارشی دیگری دارای برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد است تا از سایر نسخه‌های استاندارد خود متمایز شود.


برای مثال باید به رینگ‌های ۱۶ اینچی خاص با عناصر قرمز رنگ و همچنین نوارهای رنگی رو بدنه اشاره کنیم. کابین نیز ترکیبی از پوشش پارچه و چرم مشکی و قرمز رنگ بوده و تریم مشکی با عناصر قرمز تکمیل شده‌اند.


توئینگو رد نایت ادیشن همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار، حسگرهای تشخیص باران و نور، دستیار پارک عقب، مه شکن‌های متحرک و سیستم صوتی R&G است که معمولاً به‌صورت سفارشی در دسترس هستند اما خب در این مدل همگی به‌صورت استاندارد ارائه شده‌اند؛ و البته نشان‌های خاص رنو نیز در کابین و بدنه نصب شده‌اند تا سفارشی بودن توئینگو رد نایت ادیشن را به شما یادآوری کنند.

خریداران همچنین می‌توانند از بین سه رنگ بدنه و دو پیشرانه یکی را انتخاب کنند. همچنین دو گیربکس دستی یا دوکلاچه قابل انتخاب بوده و می‌توان سانروف بزرگ‌تری را نیز سفارش داد. توئینگو رد نایت ادیشن تنها در فرانسه و با بهای پایه ۱۴۹۰۰ یورویی عرضه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر بد نیست به این نکته اشاره کنیم که توئینگو و اسمارت فورفور، خودروهایی با پلتفرم یکسان بوده و در اسلوونی ساخته می‌شوند. این هاچبک کوچک که در سومین نسل خود قرار دارد از سال ۲۰۱۴ در بازار حضور داشته و جایگزین نسل قبلی با طراحی پیشرانه جلو و سه درب شده و هم اکنون دارای پیشرانه در عقب و فرم ۵ درب می‌باشد. البته نه توئینگو و نه اسمارت فورفور در آمریکا عرضه نمی‌شوند بنابراین اگر این خودرو را دوست دارید باید سری به نزدیکی‌های برج ایفل بزنید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    یا هاچ بک‌ کوچیک با محور متحرک عقب،
    باید جالب باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (999 ديدگاه)

      البته موتور عقب هستش نه محور محرک عقب
      محور محرکش اشاره نکرده پدال

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. F۲۲RAPTOR

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2597 ديدگاه)

        داداش محور متحرکشم عقبه من چند تا درگ
        از اسمارت دیدم که به خوبی گویای این موضوعه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    بازم همون سردنده رنو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (566 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوشگلی به نظر من از فیات 500 سرتر و زیباتره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    یه ماشین نقلی تو شهری
    آی جون میده باهاش لایی بکشی تو اتوبان?.
    تو رو خدا این شب عیدی درست برونید.
    یه بنده خدایی میگفت اگر نمیتونی مثل آدم برونی ، عکس عزیزانتونو بچسبونید پشت صفحه کیلومتر تا اگر خواستید دست از پا خطا کنید ، عزیزانتون بیاد جلو چشماتون بلکه بدونید اولین اشتباه در رانندگی شاید بشه آخرین اشتباهتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sevlan

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    چقد دلبره ، عاشق اینجور طراحی های رتروام، خدایا بساز واسه تموم بچه هایی که هر روز با عشق و علاقه میان سایت و خبرای جدید خودزویی رو میخونن و جز رشک و اشک و آه نسیبی از این همه زیبایی ندارن ، خدا لعنت کنه اونایی رو که واسه مال دنیا وبه بردگی بردن مردم ، اونارو بخاک سیا نشوندن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا