رنو

تغییرات رنو سامسونگ SM3 Z.E مدل 2018

رنو از نسخه به‌روز شده سامسونگ SM3 Z.E. در گردهمایی بین‌المللی Daegu در کره جنوبی رونمایی کرد.


این سدان کامپکت که بر مبنای رنو مگان ساخته شده و در بازارهای مختلف از جمله ایران با نام فلوئنس شناخته می‌شود استفاده از باتری ۲۲ کیلووات ساعتی قبلی را کنار گذاشته و هم‌اکنون از باتری ۳۶ کیلووات ساعتی سود می‌برد.


رنو می‌گوید این تغییر هیچ تأثیری روی وزن سدان الکتریکی شرکت نداشته اما محدوده حرکتی آن نسبت به مدل سال قبلی بهبود ۵۷ درصدی داشته و به ۲۱۳ کیلومتر رسیده است.


بنا به گزارش اداره ایمنی حمل‌ونقل کره جنوبی، این خودرو سال پیش محدوده حرکتی متوسط ۴۰ کیلومتری در هر روز داشته است. بدین ترتیب رنو سامسونگ SM3 Z.E. قادر است از لحاظ تئوری حدود ۵ روز با یک‌بار شارژ حرکت کند.


به لطف بازنگری‌های فنی انتظار می‌رود این خودروی کامپکت بدون آلایندگی در کره جنوبی بسیار محبوب شود زیرا ناوگان‌های تاکسی پیش از این از نسخه‌های قبل از فیس لیفت استفاده می‌کردند.


همچنین وزارت بهداشت و سلامت کره جنوبی در آوریل گذشته ۱۲۰۰ دستگاه از این خودرو را خریداری کرده که می‌تواند به گسترش استفاده از این خودرو در بازار محصولات الکتریکی کمک کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا