رنو

تصاویر جاسوسی رنو مگان فیس لیفت 2020

پس از سه سال رقابت با خودروهایی همچون فولکس‌واگن گلف، فورد فوکوس، اوپل آسترا و پژو ۳۰۸، چهارمین نسل رنو مگان در حال به‌روزرسانی است.


این خودروی جمع‌وجور فرانسوی اخیراً در حال تست در دمای زیر صفر سوئد رؤیت شده است. پوشش‌های استتاری موجود روی این مدل اسپورت تورر خبر از بهینه‌سازی نسبتاً گسترده آن می‌دهند.


این خودروی استیشن دارای نمای جلو و عقب جدیدی است که احتمالاً شامل دست‌کاری سپرها و چراغ‌ها خواهد بود؛ اما کابین نیز به احتمال زیاد از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و پشت آمپرهای دیجیتالی سود خواهد برد تا به این ترتیب مگان بتواند در روزگار مدرن و پیشرفته کنونی رقابت بهتری با دیگران داشته باشد.


اما بزرگ‌ترین تغییر مگان فیس لیفت نسبت به قبل اضافه شدن قوای محرکه پلاگین هیبریدی به آن خواهد بود. این خودرو قبلاً و در فرم هاچبک دیده شده و درگاه شارژ آن نیز روی گلگیر جلو سمت چپ قرار داشته است. همچنین آن خودرو از قوس‌های گلگیر متفاوتی استفاده می‌کرد که این امر باعث می‌شود به فکر افزوده شدن به فاصله بین چرخ های روبرویی بیفتیم.


چیز زیادی درباره مگان پلاگین هیبریدی منتشر نشده اما می‌دانیم که این مجموعه توسط خود رنو توسعه یافته و در حالت تمام الکتریکی برد حدود ۴۸ کیلومتری خواهد داشت. تولید این خودرو بخشی از استراتژی الکتریکی سازی سبد محصولات رنو می‌باشد.

انتظار می‌رود رنو مگان فیس لیفت در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ معرفی شود هرچند به احتمال زیاد شاهد رونمایی آنلاین آن در تاریخی زودتر خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا