رنو

ورود رنو مگان مدل 2018 به بازار امارات

اخیراً “رنو خاورمیانه” اقدام به عرضه نسل جدید مگان در این منطقه نمود. حال این خودرو با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی در دسترس خریداران اماراتی قرار می‌گیرد. پیشرانه مذکور از توان ۱۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۶ نیوتن متری سود برده و با یک گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می‌شود.


مگان صادراتی به بازار امارات در کارخانه ترکیه‌ای رنو ساخته می‌شود. در طراحی کادر جلو و عقب این سدان فرانسوی همان امضای مشترک خانواده رنو را می‌بینیم، به انضمام چراغ‌هایی که فرم تند و تیزی دارند. مگان جدید بر روی پلت‌فرم CMF C/D تکوین و توسعه یافته است که یک ساختار مقیاس‌پذیر مشترک میان اعضای خانواده رنو و شریک آن نیسان است. این پلت‌فرم، نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و پیش‌تر نیز، در آخرین نسل نیسان قشقایی، نیسان X-TRAIL و رنو تلیسمان هم به کار رفته است.


در بازارهای خاصی، شرکت رنو، مگان چهار درب را با پیشرانه‌ای ۱۳۰ اسب بخاری عرضه می‌کند؛ پیشرانه‌ای که با یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه عرضه می‌شود؛ اما در بازار امارات چنین پیشرانه‌ای عرضه نخواهد شد. بهای رنو مگان (۱۱۵ اسب بخاری) از رقم ۵۲,۹۰۰ درهم (۱۴,۴۰۰ دلار) شروع و در فول ترین نسخه آن به ۷۲,۵۰۰ درهم (۱۹,۸۵۰ دلار) ختم می‌شود. رنو مگان به نحو قابل‌توجهی ارزان از دیگر خودروهای رقیب خود ازجمله تویوتا کرولا که بهای آن از ۶۷,۵۰۰ درهم (۱۸,۴۰۰ دلار) شروع می‌شود و نیز هوندا سیویک است که قیمت آن از ۶۷,۹۰۰ درهم (۱۸,۵۰۰ دلار) استارت می‌خورد.

رنو مگان مدل 2018

رنو مگان مدل 2018
رنو مگان جدید با بهایی بسیار ارزان‌تر، به طور مستقیم درصدد شکار خریداران خودروهای کره‌ای است. این خودرو از یک صفحه نمایش لمسی به سایز ۷ اینچ بهره می‌برد که قابلیت سازگاری با اتصالات تلفن هوشمند را داراست. همچنین سامانه صوتی ARKAMYS هم در کابین آن در دسترس خریداران است.

امکانات ایمنی این خودرو شامل مواردی چون: سامانه پایش نقاط کور و سامانه کمک پارکی می‌شود که فضا و پیرامون خودرو را به‌موازات عمل پارک دوبل، مورد اسکن قرار می‌دهد. نسخه پایه مگان تنها از دو کیسه هوای ایمنی در قسمت جلو بهره می‌برد، این در حالی است که نسخه فول آن از شش کیسه هوا من‌جمله جانبی و پرده‌ای برخوردار است.


با توجه به پیشرانه ۱۱۵ اسب بخاری این خودرو، خروجی عملکرد آن عقب‌تر از دیگر خودروهای رقیب در این سگمنت است. نقل قول شده که مدت زمانی بیش از ۱۳ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت مگان ۱.۶ لیتری به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و سرعت نهایی آن نیز ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

منبع:
AUTOMIDDLEEAST.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. KING 918 (محمدرضا)

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    عملکردش با سمند یکیه !!!!!!!!! :-o
    حیف ظاهر به این خوبی نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۲۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      نسل قبلی گلف سال ۲۰۰۸ اومد با یه مدل نسبتاْ پایه که موتور ۱۶۰۰ و ۸ سوپاپ (متعلق به آئودی آ۴ مدل ۱۹۹۸) داشت که با ۱۰۲ اسب بخار حتی از ال ۹۰ هم کمتر قدرت داشت. اون نسل گلف سنگینترین گلف هم هست که ۱۳۰۰ کیلو وزن داره و ۹۷ امتیاز از یوروانکپ گرفته (نسل جدید ۹۳ امتیاز گرفته). با این حال شتاب صفر تا ۱۰۰ حدود ۱۱ ثانیه ای داره. یعنی این مگان هنوز مونده به اون گلف برسه و بهتره با پژو و هیوندای و … مقایسه بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سروش

      ۱۱ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آخه ماشین های اروپایی رو با ماشین های آسیایی مقایسه میکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حامد

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    خودروی زیبا و قبول قبولیه
    ولی نمیشه به سیویک و کرولا و النترا ترجیعش داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. charger

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (396 ديدگاه)

      به سیویک نه ولی به کرولا و النترا چرا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        یعنی اون حس اطمینانی که کرولا و النترا نیو داره رو شما توی مگان جدید میتونی حس کنی؟
        یه زمانی که کیفیت ماشینای کره‌ای خوب نبود مردم ما چشم بسته میرفتن میخریدن و به محصولات تویوتا توهین میکردن حالا که کیفیت ماشینای کره‌ای عالی شده ملت ما میگن مزخرفه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فواد

          ۲۰ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (291 ديدگاه)

          الانترا رو لطفا با کرولا باهم به کار نبرید ماشین خوبیه ها ولی نمیتونه کرولا بشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. shah.

          ۲۰ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (30 ديدگاه)

          ,واقعا ماشین کره ای و ژاپنی تو یه رده هستند؟ این چنین نظراتی تو سایت پدال عجیبه.
          در ضمن با این قیمت با هیوندای اکسنت باید مقایسه بشه و نه با الانترای 19000 دلاری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Hosein

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (313 ديدگاه)

      دقیقا.سیویک که یدونس ولی از اون دوتا کاملا سرتره از نظر ظاهری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حامد

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (831 ديدگاه)

        فداتشم من که نگفتم کره بالا تر ژاپنه
        النترا جدید واقعا در سگمنت خودش یه خودرو خیلی خوبه زمین تا اسمون با نسل قبلیش فرق کرده
        و النترا و کرولا نسبت به همدیگه یه تمایزاتی دارن توی یک سری چیزا کرولا بهتره تو یک سری چیزا النترا
        شما هر سایت خودرویی تو دنیا بری اسم النتزا توی اسم رقبای کرولا به عنوان یکی از بزرگترین رقیباش هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. shah.

          ۲۱ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (30 ديدگاه)

          فدای ادب و متانت خود شما برادر!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. بیژن

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (255 ديدگاه)

    حتی اکسنت هم از لحاظ فنی قویتر از اینه….
    منطقیه که از نظر قیمت اگه کمتر از اکسنت نباشه بیشتر هم قیمت نخوره…??
    البته توو بازار ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shah.

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (30 ديدگاه)

      البته از اکسنت بسیار زیباتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. رامتین

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    آدم مغز … نخورده که برای یه خودروی 115 اسبی 150 میلیون حداقل بده. من 100 تومن هم حاضر نیستم بدم.
    کسی اطلاع داره نسخه اسپرت النترا وارد میشه یا نه؟ 1.6 لیتری 200 اسبی. چرا در ایران اپتیما، سراتو، النترا و سوناتا همه و همه با موتورهای غیرتوربو فقط عرضه میشه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      واقعا برام سواله که چرا نمیاد
      توسان جدیدی که میاد ایران موتور ۲۰۰۰ تنفس طبیعیه که توی ۱۱.۹ ثانیه شتاب میگیره که خیلی افتضاحه
      در صورتی که مدل توربوش با موتور ۱۶۰۰ توی ۷.۴ ثانیه شتاب میگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مهدی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1585 ديدگاه)

    مگان که سهله من شخصا سمند و پژو رو هم به النترا ترجیه میدم حالا میخواد ۱۴۰ اسب باشه یا ۳۰۰ اسب مهم اینه که سواری به شدت بی کیفیت و دوام فوق العاده پایینی داره جوری که افت ماشین تو همون ۴-۵ هزارتای اول واضح و کارکردش که بره بالای ۱۰۰ باید به فکر اسقاطش باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali a

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    سیویک .کرولا . النترا. سراتو . همشونو به این رنو مگان ترجیح میدم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    به عبارتی میشه 54 میلیون. پس چرا همینو نسخه پایه رو توی منطقه آزاد انزلی دارن میفروشن 80 میلیون. اخه پس منطقه آزاد یعنی چی. اینهمه روش سود میکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. پیمان

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خسته نباشید
    من خودم از ماشین های چینی متنفرم ولی جیلی و بایک و برلیانس رو جدا از ماشین های چینی دیگه میدونم.
    آقا یه پیشنهاد یه سری به بایک سنوا بزنید که دیارخودرو واردات میکنه بزنید.
    موتور 2.3 توربو ساب با حدود 250 اسب بخار رو میتونی با قیمت بین 100 تا 110 نوش رو بخری حیف نیست اون همه پول رو بدی النترا و مگان بخری.
    من خودم طرفدار ماشین اصیل و برند های معتبرم ولی دیگه نباید سر خلق الله رو کلاه بزارن که.

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا