رنو

رنو همکار رسمی تیم فوتبال پاری سن ژرمن

رنو و تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سه فصل آینده مسابقات لیگ فرانسه همکار رسمی یکدیگر خواهند بود.


این دو برند برنامه‌های تبلیغاتی وسیعی در سطح جهان ترتیب خواهند داد تا به ترتیب لذت حمایت از PSG با نیروی برجسته رنو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان فرانسوی ترکیب شود.

به عنوان نتیجه این همکاری، تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دنبال ارائه فالوورهای ۶۰ میلیون خود برای جذب مشتری به محصولات رنو خواهد بود.


یکی از مدیران ارشد رنو می‌گوید:

ما مفتخر به همکاری با تیم PSG هستیم که این امر باعث نشان دادن پاریس و فرانسه به جهانیان می‌شود. این همکاری بزرگ فرصت‌های بسیاری برای ما، هم در فرانسه و هم در جهان فراهم کرده و مشتریان از شبکه نمایندگی وسیع ما بهره خواهند برد.

مدیر برنامه‌های اسپانسری PSG نیز گفته که این تیم فوتبال به همکاری با یکی از بهترین برندهای خودروسازی فرانسوی افتخار می‌کند.

او می‌گوید:

رنو جایگاه مهمی در برنامه همکاری کلی ما خواهد داشت. ما به همکاری مشترک علاقه‌مند بوده و از این فصل آن را استارت خواهیم زد.

از آنجایی که همچنان در روی پیراهن‌های این تیم فوتبال تبلیغ هواپیمایی امارات به عنوان اسپانسر اصلی نقش می‌بندد بنابراین احتمال شکل‌گیری رابطه‌ی اسپانسری مشابه با تیم یوونتوس و فیات-کرایسلر بسیار ضعیف است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (191 ديدگاه)

    فقط منچستریونایتد با اسپانسر شورلت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    فقط استقلال و پرسپولیس با اسپانسر ایرانسل ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    تیم جناب خانِ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا