رنو

سرمایه‌گذاری سنگین رنو روی خودروهای الکتریکی

رنو به منظور توسعه و ساخت خودروهای الکتریکی در ۴ کارخانه جداگانه در فرانسه بیش از ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.


این سرمایه‌گذاری هنگفت باعث توسعه پلتفرم الکتریکی جدیدی برای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی در تأسیسات دوای خواهد شد. همچنین ظرفیت تولید تنها کارخانه‌ای که رنو Zoe را می‌سازد دو برابر خواهد شد و تولید پیشرانه الکتریکی در کلون نیز از سال ۲۰۲۱ و معرفی نسل جدید پیشرانه الکتریکی سه برابر خواهد شد.


رنو همچنین برای تولید نسل بعدی کانگو از جمله نسخه تمام الکتریکی کانگو Z.E. در تأسیسات Maubeuge نیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

کارلوس گوسن مدیر اجرایی رنو گفته است:

شتاب دادن به سرمایه‌گذاری در فرانسه به منظور تولید خودروهای الکتریکی رقابت‌پذیری و جذابیت سایت‌های صنعت ما در این کشور را افزایش خواهد داد.

او ادامه می‌دهد:

با چارچوب کاری داخلی برای پیشبرد برنامه‌های استراتژیک آینده، گروه رنو پیشروی خود در بازار خودروهای الکتریکی را حفظ خواهد کرد و به توسعه راه‌حل‌های حمل‌ونقل پایدار جدید برای همه ادامه خواهد داد.


این سرمایه‌گذاری بخشی از برنامه استراتژیک Drive The Future رنو است. این برنامه تلاش دارد تا سال ۲۰۲۲ عایدی بیش از ۷۰ میلیارد یورویی را برای این برند به ارمغان بیاورد. این برنامه همچنین روی جریان مالی مثبت در هر سال، سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد یورویی در بخش تحقیق و توسعه و عرضه ۸ خودروی تمام الکتریکی و ۱۲ نمونه الکتریکی شده به بازار تا سال ۲۰۲۲ تمرکز دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    1.2 میلیارد دلار در سطح جهانی پول هنگفتی بحساب میاد.
    خدا میدونه چقدر از این پولا تو مملکت ما خورده شده و چقدر هم بخاطر نبود سیستمهای کارامد و مدیریت درست تو بخشهای مختلف هر روز داره هدر میره.
    حساب کنیم ما اگه یه سیستم درست داشتیم، با این همه درآمد الان باید 50 سال از تمام دنیا تو هر زمینه ای جلوتر بودیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهراد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    اونا با ماشین برقی و شارژر مغناطیسیو خودران و هزار جور امکانات پیشرفته

    ما هم دنبال تعمیر پره های توربوی دنا قدر مطلق، با این وضع نوه هامون هم باید سوار همینا بشن

    لعنت برکسانی که باید لعنت بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا