رنو

محصولات “اولتیمیت” داچیا در نمایشگاه ژنو

داچیا در حال معرفی محصولات سفارشی خود با نام “اولتیمیت” می‌باشد. این خودروها که در برخی کشورها همچون فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و… با نام تکرود شناخته می‌شوند هم‌اکنون در نمایشگاه ژنو حضور دارند.


این سری ویژه برای خودروهای داستر، لوگان و خانواده‌ی استپ وی شامل ساندرو، لوگان MCV، لوجی و داکر ارائه شده است. دو رنگ جدید قرمز فیوژن و خاکستری هایلند هم معرفی شده‌اند.


مدل‌های اولتیمیت داچیا دارای تریم قرمز در خطوط بدنه، پوشش آینه‌های جانبی و رکاب‌های جانبی بوده و در داخل کابین نیز همین عناصر قرمز روی پانل درب‌ها، ورودی‌های هوا، پوشش صندلی‌ها و… دیده می‌شوند. کابین این محصولات همچنین از رنگ خاکستری روشن برخوردار است که کنتراست جالبی با داشبورد کربن تیره ایجاد می‌کند.

از نظر تجهیزات رفاهی، در این خودروها دوربین دنده‌عقب و حسگرهای پارک، سیستم تهویه مطبوع و پکیج سیتی پلاس برای داستر دیده می‌شود که این پکیج شامل مواردی همچون تشخیص نقاط کور، دوربین دید محیطی و سیستم مولتی‌مدیای هماهنگ با اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد.

داچیاهای اولتیمیت یا تکرود از ماه جاری در بازارهای اروپایی و ۴۴ کشور دیگر عرضه خواهند شد. این خودروساز رومانیایی همچنین پیشرانه‌ی جدید ۱.۳ لیتری TCe 130 GPF و ۱۵۰ GPF بنزینی را برای داستر معرفی کرده است. گفته شده این پیشرانه‌ها از نظر قابلیت اطمینان و دوام در بالاترین حد خود قرار دارند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه ژنو خواهند توانست از هفتم مارس به غرفه‌ی داچیا در سالن ۴ مراجعه نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. احمدرضا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (877 ديدگاه)

    ینی داچیا افتضاح ترین طراحی کابین توی دنیارو داره !

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا