رنو

معرفی نسخه سفارشی محصولات داچیا با نام SE Twenty

داچیا بیست سال است که از حمایت‌های رنوی فرانسه برخوردار بوده و به همین خاطر در حال معرفی نسخه‌های سفارشی خودروهای ساندرو استپ وی، لوگان MCV استپ وی و داستر با نام SE Twenty می‌باشد.

اولین نمونه‌های این خودروهای سفارشی از ماه مارس وارد بازار خودروی بریتانیا خواهند شد. محصولات SE Twenty داچیا در جایگاهی بالاتر از نسخه‌های کامفورت قرار گرفته و از نوشته‌های روی بدنه منحصربه‌فرد، آینه‌های مشکی و پوشش مرکزی رینگ با رنگ آبی برخوردار هستند.

صندلی‌ها نیز عناصر آبی‌رنگ داشته و همین رنگ برای لوگوهای داستر و استپ و در پشت‌سری‌های صندلی‌های جلو دیده می‌شوند. کابین این خودروها از رنگ آبی برای تمایز بیشتر در ورودی‌های هوا استفاده کرده و کف‌پوش‌ها نیز با دیگر نمونه‌ها فرق دارند. دوربین دنده‌عقب، حسگرهای پارک و هشدار نقاط کور نیز جزو دیگر ویژگی‌های خاص این خودروهای سفارشی هستند.

قیمت ساندرو استپ وی و لوگان MCV استپ وی SE Twenty به ترتیب از ۱۱۲۹۵ و ۱۲۷۹۵ پوند آغاز می‌شود که ۴۰۰ پوند بیشتر از قیمت مدل‌های کامفورت استاندارد است. این دو خودرو از پیشرانه بنزینی ۹۰ اسب بخاری استفاده کرده و البته نمونه استیشن را می‌توان با پیشرانه دیزلی ۹۵ اسبی نیز سفارش داد. هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همکاری می‌کنند. سیستم تهویه مطبوع، ناوبری ماهواره‌ای، رادیو DAB، اپل کارپلی، اندروید اتو، بلوتوث، کروز کنترل با محدودکننده سرعت، حسگرهای پارک و… جزو تجهیزات استاندارد این خودروها می‌باشند.

اما داستر SE Twenty قیمت ۱۵۶۴۵ پوندی داشته و ۶۵۰ پوند گران‌تر از مدل کامفورت است. این خودرو از پیشرانه ۱۳۰ اسبی بنزینی یا ۱۱۵ اسبی دیزلی برخوردار بوده و دارای تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، آینه‌های برقی و رینگ‌های ۱۷ اینچی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا