رنو

ویژگی‌های نسل بعدی رنو کپچر

انتظار می‌رود دومین نسل رنو کپچر پاییز سال آینده و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی شود.


این خودرو در ابتدا با پیشرانه‌های احتراق داخلی عادی معرفی خواهد شد اما اندکی بعد شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی پلاگین هیبریدی کپچر جدید خواهیم بود.


گفته شده پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی نیسان با واحدی الکتریکی و باتری ۹.۸ کیلووات ساعتی ترکیب خواهد شد. این امر باعث می‌شود اولین خودروی پلاگین هیبریدی رنو در حالت الکتریکی محدوده حرکتی ۴۸ کیلومتری داشته باشد.


ظاهراً همین سیستم در دیگر محصولات اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی هم بکار خواهد رفت. سومین نسل نیسان قشقایی و دومین نسل رنو کجار می‌توانند از جمله‌ی این خودروها باشند؛ اما کلیو که از پلتفرم مشترک کپچر استفاده می‌کند نسخه‌ی پلاگین هیبریدی نخواهد داشت ولی با مجموعه هیبریدی مرسوم عرضه خواهد شد.


باور بر این است که کپچر ۲۰۲۰ علاوه بر قوای محرکه‌ی یاد شده دارای پیشرانه بنزینی ۱.۳ لیتری ساخته شده با همکاری رنو، نیسان و مرسدس خواهد بود. این پیشرانه قبلاً در محصولات متنوعی از رنو، نیسان و داچیا بکار رفته است. شاید پیشرانه دیزلی ۱.۵ لیتری نسل فعلی هم در دسترس خریداران باشد هرچند برخی تغییرات در آن برای ایجاد قدرت بیشتر و آلایندگی پایین‌تر اعمال خواهد شد.


این کراس اوور ساب کامپکت طراحی ظاهری تکاملی خواهد داشت درحالی‌که کابین آن ما را به یاد جدیدترین محصولات این خودروساز فرانسوی خواهد انداخت و دارای صفحه‌نمایش عمودی مشابه مگان خواهد بود. انتظار می‌رود سیستم رانندگی نیمه خودران رنو نیز در مدل‌های فول تر ارائه شود.

گفته می‌شود محصولات الکتریکی شده‌ی رنو شامل کلیو و کپچر با نام e-Tech عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ADAK

    ۱۳ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1846 ديدگاه)

    کاش شبیه عکس اولی نباشه !
    ***

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا