رنو

رنو EZ-Ultimo مفهومی، نمایش حمل‌ونقل اشرافی در پاریس!

آیا کانسپت رنو EZ-Pro ماه پیش را به یاد می‌آورید؟ این خودرو به عنوان یک محصول خودران مفهومی تجسم شده بود. امروز و در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ فرانسوی‌ها اقدام به معرفی طرح مطالعاتی جدید EZ-Ultimo کرده‌اند که پیش‌نمایش سرویس حمل‌ونقل خودران و اشرافی در آینده می‌باشد.


یکی از مدیران ارشد طراحی رنو درباره این مفهومی متفاوت می‌گوید:

از آنجایی که سلایق مصرف‌کنندگان تغییر کرده و مردم به دنبال استفاده از سرویس‌های اشتراک سواری هستیم بنابراین پارادایم جدیدی برای حمل‌ونقل شکل خواهد گرفت. ما در کانسپت EZ-Ultimo تجربه‌ی منحصربه‌فرد و لوکس را تدارک دیده‌ایم که می‌تواند بسته به سرویس‌های موردنظر خود را تطبیق دهد.


این یک خودروی تمام خودران و الکتریکی است که برای حمل افراد از نقطه الف به ب در فضایی تجملی طراحی شده است. EZ-Ultimo که برای یک سفر ساده‌ی یک‌ساعته یا یک‌روزه طراحی شده انعطاف کافی به منظور پوشش سفرهای شهری، تجربه‌های توریستی لوکس یا سفرهای تجاری را داراست.


این سالن خودران به طراحان رنو اجازه‌ی تجربه و ریسک و ساخت چنین خودروی آینده‌نگرانه‌ای را داده است. به منظور اطمینان از دسترسی راحت به کابین، این کانسپت دارای صندلی‌های چرخشی و فضای باز شدن خودکار و پهن می‌باشد. کابین نیز از متریال سطح بالا همچون چرم، چوب و… ساخته شده است.


یک سفر خودکار راحت نیازمند بهترین تجربه‌ی ارتباطی خواهد بود و رنو نیز با افتخار اقدام به معرفی سیستم اطلاعات سرگرمی جدید خود کرده است. این یک تجربه‌ی فوق‌العاده است که محتوای لوکس شخصی شده، تجارت مولتی‌مدیا و حمل‌ونقل را با یکدیگر ترکیب کرده است.

کانسپت EZ-Ultimo از همان معماری الکتریکی کانسپت های EZ-Go و EZ-Pro برخوردار بوده اما رنو اطلاعات زیادی از قوای محرکه الکتریکی آن را منتشر نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mohammad FM480

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    جالبه،اما طراحی زیاد جالبی نداره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. amir.h

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ایران در سال 4797 شمسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdy

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اصلا دوست ندارم به این بگم ماشین
    این یه دفتر سیاره mobile office
    و اصلا نباید یه اتو مبیل محسوب بشه یه دفتر متحرک سبک که رو چهار تا چرخ متحرک سوار شده و بررسی یه سازه ساختمانی متحرک به من ربطی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا