رنو

معرفی فیس‌لیفت رنو ترافیک، ایمن‌تر، مدرن‌تر و کاربردی‌تر از همیشه

درحالی‌که تنها یک سال از زمان معرفی فیس‌لیفت قبلی ون رنو ترافیک گذشته است، سازندهٔ فرانسوی بار دیگر این ون را برای مدل ۲۰۲۱ مورد فیس‌لیفت و به‌روزرسانی کلی قرار داده است. در جلوی ترافیک مدل ۲۰۲۱ تغییراتی مثل جلوپنجرهٔ جدید، سپر تازه و چراغ‌های شیک‌تر تمام LED با گرافیک داخلی C شکل صورت گرفته تا طراحی آن با جدیدترین محصولات رنو هماهنگ شود. علاوه بر این، یک رنگ بیرونی جدید بنام قرمز روگ به شش رنگ قبلی اضافه شده و رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید و آینه‌های جانبی تاشو برقی هم برای این ون فرانسوی ارائه شده است.

در داخل ترافیک مدل ۲۰۲۱ داشبورد به‌طور کامل از نو طراحی شده ولی بااین‌حال فضای کلی کابین همچنان برای مالکین کنونی ترافیک آشنا خواهد بود زیرا داشبورد هنوز هم طرحی دولایه دارد که یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو در میانهٔ آن قرار گرفته است. پد شارژ بی‌سیم، کنترل‌های جدید سیستم تهویه و غربیلک فرمان سه پرهٔ جدید هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این ون هستند. در کابین ترافیک همچنین فضاهای زیادی هم برای قرار دادن اشیاء تعبیه شده که حجم همهٔ آن‌ها به ۸۶ لیتر می‌رسد. این ماشین در نسخهٔ باری از ۱.۸ مترمکعب فضای بار برخوردار بوده و در نسخهٔ مسافری می‌تواند تا ۹ نفر را حمل کند.

ترافیک مدل ۲۰۲۱ به جدیدترین نسل از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ رنو هم مجهز شده که شامل ترمز اضطراری شهری، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و ایربگ جدید جلو که دو سرنشین را پوشش می‌دهد می‌شود. در زیر کاپوت این ون جدید اما تغییری صورت نگرفته و همچنان صرفاً با همان پیشرانهٔ ۲ لیتری دیزلی در سه سطح قدرت ۱۱۰ اسب بخار، ۱۵۰ اسب بخار و ۱۷۰ اسب بخار مختلف به بازار عرضه می‌شود که از تکنولوژی توقف-حرکت برخوردار است. همهٔ نسخه‌های این موتور با جدیدترین استانداردهای آلایندگی یورو ۶D مطابقت دارند.

دو نسخهٔ اول این موتور به‌صورت استاندارد با یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه می‌شوند درحالی‌که نیروی قوی‌ترین نسخه توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دوکلاچه انتقال پیدا می‌کند. این گیربکس برای نسخهٔ میانی هم قابل سفارش است. رنو اوایل سال آینده جزئیات بیشتری را از ترافیک مدل ۲۰۲۱ اعلام و از مارس آینده آن‌را در بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی کاربردی

    موافقم 18
    مخالفم 1
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    تو این کلاس خودروها ، همشون شکل همدیگرند .

    موافقم 10
    مخالفم 3
  3. میثم

    ۱۴ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    چیدمان صندلیهاش چه جالبه
    تو این کلاس فکر کنم فولکس حرف اولو بزنه

    موافقم 3
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا