رنو

نسخه‌های SE سومیت ادیشن برای محصولات داچیا

نسخه‌های جدید سومیت ادیشن برای محصولات داچیا در نظر گرفته شده و بهای نسخه‌ی ساندرو استپ وی از ۱۰۹۹۵ پوند آغاز می‌شود. این نسخه‌های ویژه برای دیگر محصولات این برند شامل لوگان MCV استپ وی و داستر تدارک دیده شده‌اند.


تمامی این خودروها با رنگ بدنه‌ی جدید خاکستری Nordic در دسترس هستند اما ساندرو استپ وی را می‌توان با رنگ نارنجی ماگما نیز سفارش داد. تمامی خودروها با رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی تیره عرضه می‌شوند.

جزئیات نارنجی روی صندلی‌ها و دوخت‌های اضافی در کابین مدل‌های سومیت اعمال شده و البته برخی جزئیات نارنجی دیگر در کابین به برجسته‌تر شدن این خودروهای خاص کمک می‌کنند.


ساندرو و لوگان MCV استپ وی از دوربین عقب و استراحتگاه دست در بالاترین تریم بهره می‌برند. از دیگر تجهیزات این خودروها می‌توان به تهویه مطبوع، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، رادیوی DAB و بلوتوث اشاره کرد. پکیج سومیت اضافه پرداخت ۸۰۰ پوندی را می‌طلبد.

اما محصول داستر بر پایه‌ی تریم پرستیژ بوده و همان رنگ خاکستری و رینگ‌های ۱۶ اینچی را داشته و البته کیت بدنه با گاردهای قوس چرخ و پوشش‌های اضافی بدنه برای آن در نظر گرفته شده‌اند. این خودرو نیز به‌صورت استاندارد دارای سیستم ناوبری، تهویه مطبوع و رادیوی DAB می‌باشد.

اگرچه بهای آغازی ساندرو استپ وی SE سومیت ۱۰۹۹۵ پوند است اما قیمت مدل لوگان MCV از ۱۲۹۲۵ پوند و بهای داستر از ۱۵۱۹۵ پوند آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا