رنو

حضور پلیس در مقر رنو برای تحقیق درباره گوسن

پلیس فرانسه مقر رنو در نزدیکی پاریس را به عنوان بخشی از فرایند تحقیقات مربوط به کارلوس گوسن بازرسی کرد. نیروی پلیس این کشور همچنین به جست‌وجو در محلی که گوسن مهمانی عروسی خود را برگزار کرده بود نیز پرداخت.


رویترز گزارش داده مقامات محلی از افراد میزبان این مهمانی و برخی افراد دیگر بازپرسی کرده‌اند. رنو تائید کرده این بازرسی توسط مقامات پلیس انجام شده اما از اشاره به جزئیات بیشتر و همچنین دلیل این بررسی فنی خودداری کرده است.

رنو با اشاره به این نکته که درباره‌ی گمانه‌زنی‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد افزوده است:

رنو تائید می‌کند تحقیقات پلیس فرانسه هم‌اکنون در مقر شرکت انجام می‌شود و رنو نیز با مقامات کشور همکاری کامل دارد.

رنو در فوریه اعلام کرده بود بازرسی‌های داخلی شرکت نشان می‌دهد مبلغ ۵۰ هزار یورو توسط گوسن و به عنوان کادوی عروسی او خرج شده است. رنو گفته بود سریعاً یافته‌های خود را به مقامات قضائی فرانسه اعلام کرده است.


البته وکیل گوسن فوراً خاطرنشان ساخت این مدیر ارشد سابق رنو از اختصاص این مبلغ به عروسی خود بی‌اطلاع بوده است. او گفته بود:

برگزاری عروسی در Versailles برای گوسن هزینه‌ای نداشته و آقای گوسن از اینکه استفاده از این مکان برای مراسم عروسی با قوانین شرکت همخوانی نخواهد داشت اطلاعی نداشته است. کارلوس گوسن تمامی هزینه‌های عروسی خود را پرداخت کرده است.

پیش از برگزاری مراسم عروسی گوسن، رنو با شهرداری پاریس به توافق‌نامه‌ای دست یافت که طی آن حمایت ۲.۳ میلیون دلاری از برنامه‌های بازسازی شهری را انجام می‌داد و در عوض سرویس‌هایی از شهرداری به مبلغ ۵۷۵ هزار یورو دریافت می‌کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    فک کنم روحشم خبر نداشت اینطور میشه. اینم از پلیس فرانسه. بیچاره زنش که توقع داشت دولت فرانسه براش پا در میونی کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    قوانین الایندگی که 12 و 8 سیلندرهارو داره نابود میکنه / قوانین من دراوردی که بری محل عروسی رو بگردی / اره زیرفرش قایم کرده / شایدم لا کیک باشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا