رنو

پکیج آفرود دلتا برای داچیا داستر

پس از تیونینگ گیرای پیکاپ فولکس‌واگن آماروک، تیونر آلمانی دلتا دست روی خودروی ارزان‌قیمت داچیا داستر گذاشته است. این خودرو هم‌اکنون ظاهری جذاب‌تر و توانایی‌های آفرود بیشتری دارد.


در این خودرو نیز کیت افزایش ارتفاع ۳۰ میلی‌متری از سطح زمین بکار رفته و در زیر بدنه نیز محافظی آلومینیومی با ضخامت ۵ میلی‌متر وجود دارد که از برخورد پیشرانه و گیربکس با سنگ‌ها و صخره‌ها جلوگیری می‌کند.

کشش این شاسی‌بلند نیز با استفاده از لاستیک‌های کارای بی اف گوودریچ ارتقا یافته و اگر مسیر پیش رو سخت و لغزنده باشد رانندگان می‌توانند از وینچ پشت سپر جلو استفاده کنند. این وینچ با تمامی قوانین موجود سازگار بوده و دارای میله‌ی فولادی ضدزنگ است و استانداردهای ایمنی حفاظت از عابران پیاده را پاس می‌کند.


از دیگر بهبودهای داستر دلتا می‌توان به چراغ‌های جلوی اضافی، روف راک، نوار نورانی LED و رینگ‌های متفاوت اشاره کرد. رینگ‌هایی که در تصویر مشاهده می‌کنید به همراه لاستیک‌های بی اف گوودریچ قیمت ۱۷۹۰ یورویی دارند. با انتخاب لاستیک‌های دیگر این قیمت به ۱۳۵۰ یورو کاهش می‌یابد.

روف راک ذکر شده نیز ۷۹۸ یورو قیمت داشته درحالی‌که میله‌ی فولادی وینچ با بهای ۲۹۶ یورویی در دسترس است. کیت افزایش ارتفاع هم ۴۵۰ یوروی دیگر به قیمت خودرو اضافه می‌کند. وینچ ۲ تنی یاد شده با قیمت ۱۱۷۸ یورو عرضه شده است. بسته به میزان قدرت و نورافشانی، چراغ‌های اضافی این شاسی‌بلند نیز با بهای ۲۶۴ تا ۵۰۰ یورو قابل سفارش هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    حیف داستر و تیولی دو دف در ایران کم عرضه شد!

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا