رنو

کراس‌اوور هندی رنو در راه ایران؟

به‌زودی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران برداشته می‌شوند و این فرصتی برای خودروسازان است تا برای بازگشت به بازار این کشور آماده شوند. خودروسازی رنو نیز از این امر مستثنی نیست و در حال برنامه‌ریزی است تا نسخه‌ای از کوئید مینی کراس‌اور را که در کشور هند تولید می‌شود، به بازار ایران معرفی کند.

Renault KWID
Renault KWID
مطابق گفته جرارد دتوربت (Gerard Detourbet)، معاون نیسان-رنو، این خودرو در حال حاضر توجه برخی شرکای ایرانی را به خود جلب نموده است. «دتوربت» در این زمینه به رویترز می‌گوید:

این نوع خودرو مطابقت زیادی با این بازار دارد. ما این خودرو را برای مردم ارائه کردیم و آنها هم علاقه خود را نشان دادند. ولی بین علاقه‌مند بودن و تصمیم به خرید، اندکی فاصله وجود خواهد داشت.

Renault KWID
Renault KWID
در همین حال، وی اضافه می‌کند که هیچ تصمیمی برای مدل‌های جدید برای ایران و یا اینکه این خودروها در کجا مونتاژ خواهند شد، نگرفته است و بر این نکته تأکید کرده است که تهیه این برنامه بیش از یک یا دو ماه طول خواهد کشید.

Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
پس از انتشار خبر توافق ایران با قدرت‌های جهانی، خودروسازان تکاپوی زیادی برای بازسازی حضور خود در ایران نشان داده‌اند. در این میان، خودروسازان فرانسوی رنو و PSA پژو-سیتروئن به منظور دفاع از جایگاه قدرتمندی که قبل از سال ۲۰۱۱ در بازار ایران داشته‌اند، از این موضوع آگاه هستند که باید گزینه‌های تاریخ‌گذشته کنونی خود را ارتقا دهند.

Renault KWID
Renault KWID
فروش نسل اول رنو لوگان در ایران رفته‌رفته تحلیل رفته و بر این اساس، «کوئید» می‌تواند راه‌حلی برای احیای فعالیت اقتصادی رنو در ایران باشد. طراحی رنو کوئید براساس پلتفرم جدید CMF-A صورت‌ گرفته‌ است؛ پلتفرمی که قرار است در برخی مدل‌های آینده استفاده شود و رنو-نیسان انتظار دارد تا در سال در زیر پوست بیش از یک میلیون خودرو قرار گیرد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. AHMADREZA

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    به نظر من ماشینه خوبی برای زیرپا گذاشتنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. milad5527

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (61 ديدگاه)

      یعنی ما ایرانیا از هند هم *** ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هموطن

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        پول یه ماشین خوبو میدیم ضعیف ترین ماشینو سوار میشیم هم جون خودمونو به خطر میندازیم هم دیگرانو
        تاز کلی هم ذوق میکنیم

        2015، هیوندای، سانتافه صفر کیلومتر185,500,000
        2016، هیوندای، سانتافه منطقه آزاد 83,500,000

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علی

          ۲ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (20 ديدگاه)

          دوست من اولا ماشین های کره ای به ماشین هایی امثال پژو 2008 نمیرسه.
          در ثانی تمام مردم ایران به همین فکر میکنن که ما همه باید هامر و لند کروز سوار شیم چون قویه .
          ژاپن و آمریکا دارن به کشور هایی مثل ایران که جهان سومی هس ماشین های پر مصرف بده ولی اینجوری ایرانیان رو گول بزنه که اینا قویه.
          شما رفتی المان؟
          اونجا همه ماشین ها کم مصرف (البته در شهر) استفاده میکنن
          چرا ما نه اونم الان که بنزین گرونه
          بعدشم سانتافه 190 میلیونه ولی این 25 میلیون یا پژو 2008 50 میلیون

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. amir

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (255 ديدگاه)

      حالا ببینید ماشین 5000 هزار یوریی رو اگر 60 میلیون نفروختن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ASTON

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (213 ديدگاه)

        60 میلیون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        اگه اومد مطمئن باش زیر 90 میلیون نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهرام

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          این ماشین 30 تومن قیمت بخوره اصلا فروش نمیکنه .
          90 میلیون؟ این ماشین تو سایز پراید هاچبک هست با موتور 60 اسب بخار .
          مطمئن باشید بالای 25 قیمت نمیخوره .
          تندر نود 12 هزار دلار قیمتشه داره 40 تومن فروخته میشه .
          این ماشین تنها 4700 دلار قیمتشه .
          30 تومن هم تنها در صورت وارداتی بودن این قیمت میخوره بش .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محمد

        ۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (70 ديدگاه)

        مشکل اینجاست که اکثریت مطلق مردم ایران توان خرید شون پایینه اگر شرکت های خودرو سازی المانی یا امریکایی به ایران بیان بنظر شما چند مدل خودروی زیر 50 میلیون میتونن در ایران عرضه کنن با این قوانین سخت واردات و مالیات های زیادی که گرفته میشه حتی اگر هم در کشور منتاژ بشه قیمت تمام شده اونقدر بالا خواهد بود که فقط تعداد کمی میتونه فروش داشته باشه مثلا خودرویی مثل کمری در تمام دنیا خودرویی برای قشر متوسط جامعه محسوب میشه ولی اینجا یه خودروی لوکسه فاصله خیلی زیادی وجود داره تا این ماشین به یه ماشین معمولی تبدیل بشه برای متحول شدن صنعت خودروسازی ایران ابتدا باید بازار خودروی ایران متحول بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ارمان

          ۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1307 ديدگاه)

          محمد جان گل کفتی نه امریکا بلکه در جهان کلی ماشین ارزون هست یعنی شما اگه بین 15,000$ تا 20,000$ یعنی همون 50 تا 60 میلیون خودمون اینقدر انتخاب داری که سرگیجه میگیره ادم
          کرولا,-لنسر-سیویک – فوکوس – فیستا- شورولت کروز – فیات -دوج دارت – نیسان سنترا – النترا – یاریس – مزدا 3 و 2 – اوپل – نیسان ورسای – هوندا جزز و سیتی – فولوکس پولو و گلف حد اقل بدون فکر میتونم کلی دیگه بنویسم البته دیگه همه میدونن
          حالا تورو خدا بیاین قیمت این یاریس رو به دلار و به ریال بسنجید
          یعنی اگه . . . . . ادم میسوزه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد.ن

          ۱۳ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (5 ديدگاه)

          محمد جان خودرو در جهان اصلا چیز گرونی نیست.برندهای معتبر هم انقدر ماشین با قیمت در حد توان مردم ایران دارند که گیج میشی.اینا بزور گمرکی گرونش میکنن مخصوصا مردم نتونن بخرن.برن سراغ ماشینای خودشون.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. رضا

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        آقا امیر قیمت این ماشین 4700 دلاره نه 5000 یورو ! قیمتی حدود 15-14 میلیون تومن ولی معلوم نیست برسه ایران با چه قیمتی به فروش میرسه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. zonda R

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    اگه بیاد ک عالیه
    یه خودروی با برند معتبر با قیمت 4 هزار دلار
    رقیب اصلیش لیفان x50 هست از نظر اندازه
    حداقلش اینه یه خودروی روز هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. kaveh

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    خودروهای فرانسوی خوبن درست
    اما آخه مگه آلمان و آمریکا و… مردن ک باز پای پژو و رنو بخواد تو ایران باز بشه؟؟؟
    یکی نیست به این مسولین بگه که یکم به فکر مردم باشین
    مگه ما چ گناهی کردیم؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      نترسخودروهای آلمانی تو ایران مخصوصا تو شهرای بزرگ زیاده ولی یه سوال،خدایی پولشو داریبری یه خودرو آلمانی بخری؟؟ با این قیمتای زیادی که دارن/؟؟؟البته پولشون نوش جونشون در عوض آلمانیا پدر صنعت خودرو هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. kaveh

        ۳۱ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (91 ديدگاه)

        داداش ما الان داریم حدودا بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون میدیم ماشین کره ای و … میخریم به نظرت اگه یکی از این شرکتای آلمانی یا آمریکایی جوری بشه که ماشیناشون تو کشور مونتاژ بشه یا حداقل با قیمت کمتری وارد بشه و به طور مستقیم(نه توسط دلالها و واسطه و…)نمیتونیم با این پول ی ماشین خوب سوار بشیم؟؟؟
        نمیگم ماشین های آسیایی خوب نیستن ولی هر چی باشه حالا حالاها باید تلاش کنن تا به اروپاییا برسن(البته اگه تو این مدت خودروسازی های اروپایی بشیینن و کاری نکنن و الی …)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد.ن

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (5 ديدگاه)

        نه پولشم زیادنیست اگر ازش خداد درصد گمرک نگیرن.گمرکی نباشه مطمئن باش نصف مردم می تونن اگر بنز و بی ام و نه. برند سوارشن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ALiHidden

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    ای خدا چرا این فرانسه دست از سر ایران بر نمیداره:|

    آخه شرکت قحط بود ایران بازم رفت سراغ فرانسه:|

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ای کاش خودروسازان بهتری به ایران میومدند. ممکنه رنو خودروساز نسبتا خوبی باشه ولی ماشینهای خوبش رو به ایران نمیده. به هرحال، از خیلی از خودروسازان این روزگار، پایین تره و خودش هم میدونه که کجا بهتر از ایران تا باز هم محصولات نه چندان مناسب خودش رو به مردم بندازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      موضوع اینه جیب ما مردم قد نمیده به قیمت ماشین های خوب رنو یا هر خودروساز دیگه ای. اوناهم نمیان ماشینی وارد کنن که به خاطر گرون بودن فروش نره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مهدی۹۶

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قبول دارم که سطح خودروسازهای ژاپن،آلمان و آمریکا خیلی بالاتر از فرانسه هست ولی حداقل رنو از این بنجل های چینی خیلی بهتره!
    راستی من توی چنتا سایت خارجی دیدم که نوشته بود حجم موتور این خودرو 800cc و سه سیلندره! کسی اطلاع داره یا من اشتباه میکنم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهرام

      ۳۱ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      درسته 800 سی سی سه سیلندر با حدود 60 اسب بخار .
      موتور های دیگه هم داره که شامل موتور 1 لیتری هم میشه .
      از نظر موتوری در همون حد پراید هست .
      دقت کنید که وزن این ماشین اگه اشتباه نکنم تنها 700 کیلو هست .
      از نظر اندازه هم در حد پراید هاچبک البته کمی قد بلندتر.
      ورود این ماشین خیلی خوبه منتها به هیچ وجه گزینه شماره یک خانواده های کم بضاعت جامعه نمیشه چرا که از نظر اندازه بسیار کوچک هست و مناسب خانواده نیست . صرفا بازار جوان هایی که میخوان ماشین خودشون رو داشته باشن رو بدست میگیره . البته همه اینا در صورتیه که با قیمت واقعیش عرضه شه یعنی زیر 25 میلیون .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرزان

      ۷ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      ماشین های امریکایی بهتر از فرانسه هستند ؟
      نگید این حرفو
      صنعت خودرو سازی امریکا از کره شکست خورده اونوقت با فرانسه مقایسه اش میکنید ؟

      مهم اینه که سبد کالای خودرو در کشور کامل بشه /
      خودرو شهری ( سایز کوچک – کم مصرف و اتوماتیک و از همه مهم تر ارزون )
      سدان کلاس متوسط ( ایمنی – میان قیمت )|
      شاسی بلند متوسط ( ایمن – میان قیمت )
      خودرو لوکس

      چه اشکالی داره کلاس خودرو شهری مون رنو کویید + نیسان پاندا + فیات 500 ) باشه
      ؟
      سدان کلاس متوسط مون (مگان – فولکس گلف و ….)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. نوید جهرمی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اگه مسؤولین چیزی از بازار و خودرو میفهمیدن که وضع ما این نبود. وضع خودشونم بهتر بود.
    سلایق بازار ی چیزیه و محصولاتی که عرضه میکنن یه چیز دیگه.
    یه نگا ب مناطق آزاد بندازیم میفهمیم ک چی ب درد بازارمون میخوره چی بدرد نمیخوره.
    حالا هر چی آوردن مردم از روی اجبار خریدن فک میکنن نبض بازار رو تودست گرفتن. از شکستاشونم درس نمیگیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. یه پسر

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    دوستان مطمئن باشین با قیمت حدودا 4000 دلار این ماشین نهایتا 30 میلیون قیمت می خوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. RETOLEX

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    اگه بیاد از دست لگن های چینی خلاص میشیم

    خدا خیری به رنو بده
    امیدوارم بقیه کمپانی ها هم یه مدل ارزون برای ایران بدن
    اون مدل هیوندای که شبیه سانتافه بود و برای بازار هند بود فک کنم هم قیمت همین ماشین هست
    اونم اگه بیاد میتونه فروش خوبی تو ایران داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. من

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (249 ديدگاه)

    اگه بیاد عالیه زیر سی تومن خودروی برند دار سوار بشی ؛ تیبا شانسی در مقابل این خودرو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. RETOLEX

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    امیدوارم ساخت این ماشینو بدن به ایرانخودرو!!
    اگه به یه شرکت دیگه بدن ،دولت به خاطر همایت از لگن های ایرانخودرو قیمت این ماشین رو دو برابر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. armin

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    خوبه دوباره سراغ مگان و زانتیا نرفتن جای شکرش باقیه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (458 ديدگاه)

      زانتیا 2000 شرف داره به این

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رضا

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    قیمتش فقط 4000دلباره؟؟!!
    من که باورم نمیششه با این قمت
    ولی یه چیزی رو میدونم بیاد تو ایران امکان نداره قیمتش زیر 50 میلیون باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فرامرز

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    کی ازدسته این فرانسویها راحت شدنیم
    این فرانسه ای هابازدیدن ورشکست میشن مثل دفعه ی قبل ازتحریمهاکه به لطف مردم ایران ازورشکستگی نجات یافت با ز داره میادکه خودشونجات بده
    من اگه جای این خودروسازای بیغرتمون بودم پژو ورنوکه قبل این که تحریمی بشه از تمامی خودروسازای خارجی زودترازکشورخارج شد دیگه اجازه ورود به کشورنمیدادم
    این ماشین مزخرف به پای بعضی از ماشین های چینی نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بنتلی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    اول از همه گفتم ک احتمالا برا مونتاژ انتخاب میشه،تنها بدیش عرض کم(حدود ده سانت کمتراز سمند)و لاستیک باریکش(چسبندگی کم در جاده و تعادل نامناسب ک مث چرخ فرغون میمونه)هست البته نسبت قیمتش بد نیس ولی فک نکنم ایمنی مناسبی داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mostafa

      ۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      دوست عزیز در مورد ایمنیش که فکر نمیکنن نظر بدن!اول تستش میکنن بعد نتیجه رو بررسی میکنن.درمورد چسبندگی و تعادل هم خیالت تخت اینا همش محاسبات خاصی دارن.شما خیالتون تخت باشه اشتباهی رخ نداده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    خودروسازان مطرح آلمانی تنها یک گام تا تصاحب سرویس نقشه HERE نوکیا فاصله دارند!

    HERE-Maps

    گروهی از خودروسازان مطرح آلمانی به شدت بر سر تصاحب سرویس نقشه HERE با اهالی دره سیلیکون رقابت می کنند و تا به این لحظه توانسته اند پیروز میدان باشند. خودروسازان آلمانی می خواهند تا با تصاحب یکی از بهترین سرویس های موقعیت یابی، این سرویس را به خودروهای تولیدی خود آورده و بخش موقعیت یابی بی نقصی را در آن ها ایجاد کنند. سه خودرو ساز آلمانی برای تصاحب سرویس HERE با یکدیگر همکاری می کنند.

    گویا شرکت های بزرگ و پر آوازه ای چون آئودی، مرسدس بنز (از زیر مجموعه های دایملر آ گ) و ب ام و با شرکت نوکیا بر سر تصاحب سرویس نقشه HERE در ازای پرداخت مبلغ ۲.۷ میلیارد دلاری به توافق رسیده اند! در صورت نهایی شدن این معامله، خودروسازان آلمانی از سایر خودروسازان مطرح نظیر: فیات کرایسلر، رنو، پژو، تویوتا و جنرال موتورز دعوت می کنند تا از این سرویس موقعیت یابی بر روی خودرو های تولیدی خود استفاده کنند.

    یکی از مقامات نوکیا می گوید:

    همواره سعی ما بر این بوده تا این سرویس موقعیت یابی را برای همگان و بدون محدودیت در دسترس قرار دهیم.

    وی در ادامه سخنانش اضافه کرد که قرارداد نهایی در چند روز آینده امضاء خواهد شد.

    از مدتی در حدود یک قرن پیش تا به امروز، خودروسازانی نظیر ب ام و، آئودی، مرسدس بنز (از زیر مجموعه های دایملر آ گ) و گروه فولکس واگن به دلیل کیفیت بالای محصولات و همچنین مهندسی بی نظیر، همواره در بازار جهانی جایگاه ویژه ای داشته اند و امروز این شرکت ها در برابر دشمنی از دره سیلیکون با یکدیگر متحد شده اند.

    از زمانی که نوکیا در ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد سرویس موقعیت یابی HERE را واگذار کند، خودروسازان آلمانی همواره مشتریان ثابت این سرویس بوده اند. نوکیا پس از تصاحب شرکت آلکاتل لوسنت اعلام کرد که قصد دارد بر روی فناوری ارتباطات تمرکز کند و به همین دلیل قصد دارد تا سرویس HERE را واگذار کند. شرکت های خودروساز آلمانی از این موضوع که ممکن است سرویس HERE نوکیا توسط شرکت هایی نظیر گوگل، اوبر و یا اپل تصاحب شود هراس داشتند و همین موضوع باعث شد تا این شرکت ها در خصوص آینده حریم خصوصی پلتفرم خودرو های تولیدی خود دچار تردید شوند. بنابر این، این سه شرکت تصمیم گرفتند تا با یکدیگر متحد شده و مانع این کار شوند. خودروسازان آلمانی همچنین به این موضوع نیز فکر کردند که با تصاحب سرویس HERE می توانند یک پلتفرم جامع با امکانات بی نظیری چون رزرو هتل و رستوران، یافتن مکان های نزدیک و… ایجاد کنند و این کار خودروهای تولیدی آن ها را هر چه بیشتر کارآمد می سازد.

    شرکت اوبر نیز با شرکت چینی Baidu جهت تصاحب سرویس موقعیت یابی HERE همکاری کرد اما این همکاری بنا بر دلایل نا معلومی شکست خورد و به سر انجام نرسید. بنابر این تنها گروهی از سهام داران خصوصی و خودروسازان آلمانی باقی ماندند.

    در ماه جاری میلادی، شرکت نوکیا با خودروسازان آلمانی یک نشست خصوصی برگزار کردند. جزئیات این مذاکره همچنان محرمانه است و مشخص نیست که نوکیا چگونه پتنت های ثبت شده خود را منتقل می کند. اما دو تن از اشخاصی که تقریبا از جزئیات مذاکره خبر دارند، اعلام کرده اند که توافق نهایی در روز های آینده امضا خواهد شد. بخش HERE نوکیا با وجود این که سهم کوچکی در دنیای فناوری دارد اما می تواند آینده صنعت حمل و نقل را دگرگون کند و به همین دلیل است که شرکت ها بر سر تصاحب آن رقابت می کنند.

    امروزه ممکن است که بسیاری از افراد از سرویس هایی نظیر گوگل Maps و غیره برای موقعیت یابی استفاده کنند اما در خصوص خودرو ها این قضیه کمی متفاوت است. کامپیوتر مرکزی خودروها به اطلاعات مهمی نظیر داده های ترافیکی و… نیاز دارد و همین موضوع باعث می شود که سرویس های موقعیت یابی حرفه ای که در صدر آن ها HERE قرار دارد، به خودرو ها بیایند. یکی از مقامات بخش سرویس HERE نوکیا در یک مصاحبه خبری اعلام کرد که ما تنها یک نقشه معمولی را ایجاد نکرده ایم! بلکه ما در حال ایجاد یک نمونه از جهان حال حاضر به صورت سه بعدی و با کیفیت بالا هستیم.

    سود این معامله تنها برای شرکت های خودرو ساز آلمانی نخواهد بود! بلکه کاربران ویندوز فون نیز از این موضوع سود می برند. زیرا اگر این سرویس را هر یک از شرکت های اپل یا گوگل تصاحب می کردند، نرم افزار مربوطه را انحصاری می کردند و همین موضوع باعث می شد تا کاربران ویندوز فون دیگر قادر نباشند از این سرویس استفاده کنند. اما حالا که خودروسازان آلمانی این سرویس را تصاحب کرده اند، نرم افزار مربوطه به کار خود ادامه می دهد و امکانات جدیدی را دریافت خواهد کرد.

    همیشه پیشتاز . همیشه .
    پدال جان خبرشو بذار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. milad

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    قیمتش عالیه..ولی مطمءن باشید مسولین قیمتش خیلی بالا میزنن..الان تندر90چهل میلیونه که قراربود ازرانترین ماشین تولیدی باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۹ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      البته تندر 10 هزار دلاره ولی این یکی 4 هزار تا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. ARASH

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    اینو از ته ته قلبم میگم
    این خودرو اگه مستقیم بیاد و بدون دلال شاید بشه گفت 1 سال بی خرج روندم
    اما واسطه اگه سایپا یا ایرانخودرو بود سلام روا سال………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مک میسل

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    درود
    تو ایرانخودرو نمایندگی مرکزی بودم یه دونه کپچر گذاشته بود تو پارکینگ عقبیش داشت خاک میخورد و پلاکش رو زده بود ازمایش فنی!به نظرم که ماشین خوبی اومدد به شرطی که به سرنوشت405 و…دچار نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ARASH

      ۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (89 ديدگاه)

      مک میسل عزیز سلام
      همه شاهد بوده ایم و هستیم که این خودروسازها محصولی رو وارد کردند و بعد اگر کمی کمپانی سازنده حواس پرتی داشت یا بیخیال یا طرح رو صدقه داده اینا چنان گندی زدن که خودوشون از جمع کردنش عاجز بودن و در ضمن به وضعیت خودروهای مونتاژی اگر دقت کنید میبینید که مردم از اونها هم خیر ندیدن در کل اینا به خودروهای تولید به اصطلاح خودوشون نمیتونن سرویس بدن حالا بیان به رنو و محصولاتش !!!***

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. مک میسل

    ۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    در مورد این ماشین هم بگم موقعی که بیاد ایران فقط به خاطر شاسی بلند بودنش بالاتر از35قیمت میخوره در خوشبینانه ترین حالت و اگر بیاد مونتاژ بشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. مهدی

    ۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    چرخهاش خیلی کوچیکه. به نظر من با این حجم موتور و این چرخها بدرد نمی خوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. saeed

    ۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ایرانخودرو گفته “دنبال یه محصول رقابتی با پراید هستیم و رنو kwid بهترین گزینست.طبعا سعی بر اینه در صورت مونتاژ یا واردات این محصول قیمتی کاملا رقابتی با پراید داشته باشه.”…ولی زهی خیال باطل… :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. salar

    ۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا دور موتور این ماشین کجا نشون داده میشه.فقط ی کیلومتر شمار ساده داره.عجبا…
    مگه میشه مگه داریم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. سیاوش

    ۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    شرکت رنو با بستن قرارداد ترکمنچای با مونتاژکارهای داخلی ماشین های بی ریخت و بد قیافه و زمخت شرکتش رو خدا تومان به مردم ایران تحمیل میکنه!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. رامتین

    ۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    قیمت این اتومبیل حداکثر 30 تومن خواهد بود که واقعا عالیه. من نمیدونم بعضیها در مغزشون چی تحلیل میکنند که میگن 60 تومن یا 90 تومن! بابا یکم فکر کنید و اطلاعات جمع کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. shahram

    ۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیتش به دلار 4700دلارکه به قیمت الان ایران میشه 15500000تومان
    dljaمشخصاتSPECIFICATIONS:

    year:
    2015
    make:
    Renault
    Model:
    KWID
    price:
    $ 4700 (Est.)
    Engine:
    inline-3
    Transmission:
    5-speed manual
    Displacement:
    0.8 L
    0-60 time:
    12 sec. (Est.)
    Top Speed:
    125 mph (Est.) فنی رنو کوئید از یک سایت هندی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. reza

    ۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    حالا ببینیم زمان عرضه شدن چقدر از امکاناتش رو بر میدارن.
    ال سی دی روی داشبورد که همون اول برداشته می شه
    شما نطرتون چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. miladlion

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    درود
    4700 دلار خیلی کمه معمولا ماشینهای قیمت پایین بین 10000 تا 15000 دلار
    البته اندازه کوچیکی داره ماشین خانوادگی برای مسافرت فک نکنم
    یه چیز تو مایه های ام وی ام که اونم سه سیلندره بیشترشون ولی این یکم بزرگتره
    خلاصه واسه جوونا خوبه که باهاش برن تا دانشگاه و برگردن هر چند قدرتش پایین
    با این قدرت و سرعت کم شور حال 206 یا فلکس گل رو نداره ولی اگه بالای 20 میلیون
    قیمتش باشه من پیشنهاد میکنم اگه منطقه آزاد هستید یه پیکانتو پلاک منطقه دست دو
    بگیرید یا اگه منطقه نیستید 206 یا فلکس گل دست دو تمیز بگیرید از این صد در صد
    بهتره.البته منکر جدید بودنش نیستم ولی یه ال سی دی تاچ دلیل پیشرفته بودن خودرو
    نیست . با سپاس فروان که حوصله کردید خونید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. احسان

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    بعد از 35 تا 40 سال باز میبینیم خیلی از دوستان تحصیل کرده و با سواد طوری صحبت میکنن که با واقیت بازار خودرو ایران کیلومترها دوره . فقط یه مثال براتون میزنم امیدوارم بتونم منظورمو برسونم فقط شما یه چند دقیقه ای در مورد خودرو لوبو یا ام وی ام تحقیق کنید و قیمتش رو تو بازار ایران بسنجید . دوستانی که میگن این خودزو تو رنج 20 _ 30 تومن وارد ایران میشه فقط دلشون پاکه و حرفشون حقه اما واقعیت چیز دیگه ایه برادر من. ضمنا اگه این خودرو بخواد با این قیمت وارد بازار بشه. خط تولید پژو 405 ، تیبا1 و2 ، رانا، وحتی شاید 206 و… خیلی از اسباب بازیای چینی متوفق شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mehdi

    ۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا دیشب اخبار 20.30 قیمت این خودرو رو کمتر از 20 میلیون اعلام کرد و گفت 405 از خط تولید حذف میشه و این به جاش میاد
    اخه شما چی فک کردید که میگید 30 میلیون
    لوبو و ام وی ام از این ماشین گرون تر هستند
    این ماشین از ارزان ترین ماشین های بازار هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا