رنو

کراس‌اوور هندی رنو در راه ایران؟

به‌زودی تحریم‌های اقتصادی علیه ایران برداشته می‌شوند و این فرصتی برای خودروسازان است تا برای بازگشت به بازار این کشور آماده شوند. خودروسازی رنو نیز از این امر مستثنی نیست و در حال برنامه‌ریزی است تا نسخه‌ای از کوئید مینی کراس‌اور را که در کشور هند تولید می‌شود، به بازار ایران معرفی کند.

Renault KWID
Renault KWID
مطابق گفته جرارد دتوربت (Gerard Detourbet)، معاون نیسان-رنو، این خودرو در حال حاضر توجه برخی شرکای ایرانی را به خود جلب نموده است. «دتوربت» در این زمینه به رویترز می‌گوید:

این نوع خودرو مطابقت زیادی با این بازار دارد. ما این خودرو را برای مردم ارائه کردیم و آنها هم علاقه خود را نشان دادند. ولی بین علاقه‌مند بودن و تصمیم به خرید، اندکی فاصله وجود خواهد داشت.

Renault KWID
Renault KWID
در همین حال، وی اضافه می‌کند که هیچ تصمیمی برای مدل‌های جدید برای ایران و یا اینکه این خودروها در کجا مونتاژ خواهند شد، نگرفته است و بر این نکته تأکید کرده است که تهیه این برنامه بیش از یک یا دو ماه طول خواهد کشید.

Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
پس از انتشار خبر توافق ایران با قدرت‌های جهانی، خودروسازان تکاپوی زیادی برای بازسازی حضور خود در ایران نشان داده‌اند. در این میان، خودروسازان فرانسوی رنو و PSA پژو-سیتروئن به منظور دفاع از جایگاه قدرتمندی که قبل از سال ۲۰۱۱ در بازار ایران داشته‌اند، از این موضوع آگاه هستند که باید گزینه‌های تاریخ‌گذشته کنونی خود را ارتقا دهند.

Renault KWID
Renault KWID
فروش نسل اول رنو لوگان در ایران رفته‌رفته تحلیل رفته و بر این اساس، «کوئید» می‌تواند راه‌حلی برای احیای فعالیت اقتصادی رنو در ایران باشد. طراحی رنو کوئید براساس پلتفرم جدید CMF-A صورت‌ گرفته‌ است؛ پلتفرمی که قرار است در برخی مدل‌های آینده استفاده شود و رنو-نیسان انتظار دارد تا در سال در زیر پوست بیش از یک میلیون خودرو قرار گیرد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    توجـــــــــــــــــــــــــــــه کنید این ماشین انداره اش تقریبا مث پراید هاچ بک هستش .توجـــــــــــــــــــه!!!!
    اونایی که میگین 30 تومن و 60 تومن .فک کنم شما اشتباهن فک کردید این ماشین شاسی هستش.ن برید تو گوگل سرچ کنید تصاویرشو ببینید متوجه ابعاد کوچیکش میشید .
    قیمتشم بیشتر از 20 تومن نخواهد شد در صورت تولید در ایران.
    بازم میگم ابعاد خودرو تقریبا به اندازه ی پراید هاچبک هستش !!!!!!شاسی نیست!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا