رنو

معرفی کراس اوور الکتریکی رنو سیتی K-ZE در شانگهای

رنو با خودروی الکتریکی سیتی K-ZE حضوری پررنگ‌تر در بازار خودروهای الکتریکی کشور چین خواهد داشت. این خودرو به تازگی در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ معرفی شده است.


این کراس اوور کوچک که اولین بار در نمایشگاه پاریس سال پیش معرفی شده بود از استایل مدرن و کاکپیتی متمرکز روی راننده سود برده و در داخل خودرو می‌توانیم سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی، دسترسی بدون کلید، ارتباط ۴G وای فای، تشخیص صوتی هوشمند و سیستم تهویه مطبوع را مشاهده کنیم.


هنوز مشخصات کامل سیتی K-ZE منتشر نشده اما رنو می‌گوید توانایی شارژ سریع به این خودرو اجازه می‌دهد تنها در عرض ۵۰ دقیقه ۸۰ درصد باتری را شارژ نمود. کاربران در صورت استفاده از شارژر کندتر باید ۴ ساعت صبر کنند تا باتری به‌طور کامل شارژ شود. برد این خودرو با استانداردهای NEDC برابر با ۲۵۰ کیلومتر می‌باشد.

با ارتفاع ۱۵۰ میلی‌متری از سطح زمین، فاصله بین محوری ۲۴۲۳ میلی‌متری و فضای بار ۳۰۰ لیتری، رنو سیتی K-ZE کوچک‌ترین خودروی الکتریکی رنو محسوب می‌شود. این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از Zoe قرار داشته و با کیفیت‌های بالای اروپایی ساخته شده است.

سیتی K-ZE در چین و توسط جوینت ونچر رنو-نیسان-میتسوبیشی و دانگ فنگ ساخته خواهد شد. فروش خودروی مذکور نیز تا پیش از پایان سال جاری آغاز می‌شود. تولید این خودروی الکتریکی بخشی از اهداف فرانسوی‌ها برای افزایش فروش خود در چین می‌باشد، جایی که رنو به دنبال فروش سالانه‌ی ۵۵۰ هزار دستگاهی تا سال ۲۰۲۲ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    رنو سیتی
    هوندا سیتی
    مگه قحطی اسمه آخه که اینقدر اسم رو شبیه انتخاب کنن؟؟؟
    .
    خود ماشین ولی جذابه و احتمالا کلید موفقیت رنو برای آینده بازار زوم کرده روی الکتریکیها خواهد بود چون:
    .
    هم شاسی بلنده
    هم کلاس جمع و جوره
    هم به همین خاطر قیمت مناسبتری داره
    هم الکتریکیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      البته شخصا ترجیح میدم این تیپ ماشینها رو هاچ بک قد بلند بگم بجای شاسی بلند

      موافقم 0
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا