رولز رویس

تخفیف محرمانه برای محصولات اشرافی رولزرویس!

محصولات فوق لوکس تولیدی توسط رولزرویس همواره قیمتی ۶ رقمی داشته‌اند. شما می‌دانید که وضعیت چگونه است: اگر قیمت یکی از محصولات رولزرویس را بپرسید احتمالاً توانایی خرید آن‌ها را نخواهید داشت! به همین خاطر اکثر خریداران محصولات این خودروساز بریتانیایی درباره صرفه‌جویی در قیمت خرید اصلاً نگران نیستند و به همین خاطر به ندرت می‌توان در نمایندگی‌های رولزرویس به دنبال تخفیف گشت.

اما این ماه یک استثنا وجود دارد زیرا رولزرویس در حال ارائه تخفیف‌های محرمانه برای داون، گوست و ریث مدل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ می‌باشد. این تخفیف‌ها را کاکس اتوموتیو و با مطالعه اسناد بهره و مشوق‌های رولزرویس به دست آورده و در وب‌سایت این برند نمی‌توان چنین چیزی را دید.

رولزرویس دون، گوست و ریث مدل ۲۰۱۹ با تخفیف خرید نقدی ۲۰ هزار دلاری عرضه می‌شوند و اگر هم خرید اقساطی داشته باشید با کاهش بهره‌ها روبرو خواهید شد. با در نظر گرفتن حداکثر تخفیف موجود، قیمت دون ۲۰۱۹ از ۳۴۶۳۰۰ به ۳۲۶۳۰۰ دلار کاهش پیدا کرده و قیمت گوست هم از ۳۱۱۹۰۰ به ۲۹۱۹۰۰ دلار می‌رسد. قیمت رولزرویس ریث ۲۰۱۹ نیز هم‌اکنون برابر با ۳۰۰۵۰۰ دلار است که کاهش ۲۰ هزار دلاری نسبت به بهای اصلی ۳۲۰۵۰۰ دلاری را نشان می‌دهد؛ به‌عبارت‌دیگر، قیمت این خودروها بین ۶ تا ۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

اما تخفیف در نظر گرفته شده برای این سه مدل خودرو در سال ۲۰۲۰ حداکثر ۱۵ هزار دلار اعلام شده است. به این ترتیب سه خودروی دون، گوست و ریث ۲۰۲۰ به ترتیب ۳۳۱۳۰۰، ۲۹۶۹۰۰ و ۲۸۱۹۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. این تخفیف‌ها تا ۳۱ مارس سال جاری اعتبار دارند.

این یک فرصت عالی برای حفظ بخشی از پول پرداختی برای محصولات رولزرویس و به ویژه گوست است چراکه این خودرو با نسل جدیدش جایگزین خواهد شد.

تصاویر جاسوسی این خودرو نشان دهنده‌ی بدنه‌ای به‌روزتر با جلوپنجره بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی نازک است. کابین نیز با پشت آمپرهای تمام دیجیتالی و صفحه‌نمایشی پهن مزین شده است. زیر کاپوت گوست جدید احتمالاً پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری توئین توربوی مدل فانتوم با قدرت ۵۶۳ اسب بخار قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تاثیرات طراحی های جدید BMW داره روی رولزرویس هم تاثیر میزاره
    جلو پنجره بزرگ و چراغ های نازک …. امیدوارم برای RR جواب بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi911Turbos

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (77 ديدگاه)

      اتفاقا برای RR خیلی خوب جواب میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ویلیامز (بنتلی)

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (27 ديدگاه)

      اخه طراحی رولزرویس چه ربطی به bmwداره؟!! رولزرویس همیشه جلوپنجره بزرگ داشته و چراغ جلوش همین الانش هم باریکه،
      این بازی مسخره بزرگ کردن جلوپنجره ربطی ب رولزرویس و بنتلی نداره!
      درسته رولزرویس موتور و بعضی تکنولوژی هاشو مستقیم از شرکت مادر یعنی bmw میگیره ولی بقیه چیزا مثه طراحی و تجهیزات فوق لوکس و متریال با کیفیت و حتی توسعه بخشی از مهندسیش مثه پلتفرم جدیدش توی خود رولزرویس انجام میشه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. میلاد

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا کد رنگ عکس آخریه چیه ؟ آبی رنگه رو می گم.چرا اینقدر رنگش قشنگه . کسی می دونه کد رنگش و شیوه ی رنگش چطوریه ؟‌چقدر قشنگه این رنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم آبی سالامانکا باشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مانی

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      #204ac8
      شاید

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا