رولز رویس

لباس جدید SPOFEC بر تن آقای خاص، رولزرویس فانتوم…

رولزرویس فانتوم حس خاصی دارد که خودروهای معدودی می‌توانند آن را تداعی کنند. طراحی منحصربه‌فرد این برند افسانه‌ای باعث تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دنیا می‌باشد. قطعاً حفظ این حس خاص و درعین‌حال تیونینگ فانتوم کار سختی است اما متخصصان SPOFEC مهارت بالایی در این کار داشته و به تازگی از فانتوم تیون شده خود رونمایی کرده‌اند.


تغییرات انجام شده توسط این تیونر خیلی گسترده نیستند و باعث به محاق رفتن طراحی اصیل رولزرویس نشده‌اند. این تیونر سپری در بخش جلو نصب کرده که لیفت بخش جلو را در سرعت‌های بالا کم کرده و باعث ایجاد تغییرات در طراحی این بخش می‌شود. در بخش جانبی هم پانل‌های جدیدی وجود داشته و نشان روی گلگیر جلو نیز برجسته‌تر شده است. در بخش عقب هم نمایی جدید با اسپویلری ملایم مشاهده می‌شود.


رینگ‌های بزرگ و ۲۴ اینچی این سدان لوکس با همکاری ووسن تولید شده و به خوبی با کلیت خودرو هماهنگ هستند. رینگ‌های دو پره‌ای به همراه بخش مرکز بزرگ‌تر باعث پنهان شدن پیچ‌ها می‌شوند و ظاهر جذاب‌تری را به ارمغان می‌آورند. این رینگ‌ها در ۷۲ رنگ و ۲ طرح قابل سفارش هستند. سیستم تعلیق بادی نیز می‌تواند ارتفاع خودرو را تا ۴۰ میلی‌متر تغییر دهد.


نیروبخش فانتوم پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب ۱۱۴ اسب بخار و ۱۱۰ نیوتون متر افزایش یافته و حالا خروجی ۶۸۵ اسبی و گشتاور ۱۰۱۰ نیوتون متری دارد. این نیروگاه مشهور با گیربکس ۸ سرعته استوک فانتوم همراه شده است.

نیروگاه ارتقا یافته‌ی فانتوم باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵ ثانیه‌ای می‌شود. نسخه‌ی طویل‌تر این خودرو شتاب ۵.۱ ثانیه‌ای خواهد داشت و البته سقف سرعت آن‌ها نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.


رولزرویس فانتوم SPOFEC از نظر سطح تغییرات ملایم یک شاهکار است. استایل به‌روز، پانل‌های جدید و رینگ‌های بزرگ باعث افزایش ابهت این خودرو شده و تأثیر بدی روی حس خاص آن نداشته‌اند. رولزرویس سدان لوکس و جذابی است و تغییرات SPOFEC همانند تکه‌ای طلا روی کیکی با قیمت بالا محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Yashar

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ادم مست میشه از این همه زیبایی
    پدال تو واقعا مارو افسرده کردی
    ما حتی این ماشین هارو هم نمیتونه نزدیک ببینیم چه برسه به این که یک بار فرمونش رو لمس کنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. hamid

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (220 ديدگاه)

    میگن آخرت با هرچی که دوست داشتی محشور میشی من این رولزرویس رو دوست دارم وقتی اون دنیا با این رولزرویس محشور شدم رو پل صراط از کنارتون رد شدم می فهمید چی میگم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱۵ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (186 ديدگاه)

      پل صراط می گن خیلی باریکه فکر نکنم با این بتونی از روش رد بشی، فکر کنم همینجا باید سوار بشی.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    چقدر زیباست / نهایت تجمل / درون گرایی باید / فخرنمی فروشیم فقط میخایم با این ماشین دنیارو زیباتر ببینیم / بپیچین لطفا ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهراد

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    ووسن بین کمپانی های رینگ سازی مثل
    میشلن بین کمپانی های لاستیک سازیه یک کلام “معرکس”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بابک

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اونایی ک این همه ثروت دارن مثل ما دست و پا و چشم و گوش دارن فرق اونا با ما تو تلاش کردنشونه
    اگر ما هم بخوایم میتونیم اصل تلاشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ارشیا

    ۱۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    اصلا نمی فهمم چرا از فانتوم بدم میاد!!ریث رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا