رولز رویس

رندر رولزرویس Sweptail کابریو، تجمل در هوای آزاد!

خودروی فوق لوکس رولزرویس Sweptail سقف خود را در رندری دیجیتالی از دست داده تا ما بتوانیم ایده‌ای از نسخه کابریوی آن را به دست بیاوریم. به یک خودروی بسیار سفارشی مشتق شده از فانتوم دراپ هد کوپه فکر کنید و شاید ذهنتان به سمت مدل Last of Last برود که حدود یک ماه پیش عرضه شد.


اگرچه Sweptail به خاطر بخش عقبی کمی غیرمعمول خود می‌تواند تنها دو نفر را حمل کند اما این مدل دیجیتالی صندلی‌های عقبی مدل دراپ هد کوپه را نیز به خود اضافه کرده است. البته باید صادقانه گفت نسخه کابریو به اندازه‌ی مدل واقعی لوکس و مجلل به شمار نمی‌رود.


ساخت تنها نسخه از Sweptail چهار سال طول کشیده و شاید تولید آن نقطه آغازی برای عرضه دیگر مدل‌های coachbuild با بهای گزاف باشد. شایعات زیادی وجود دارند مبنی بر اینکه بهای این خودرو نزدیک به ۱۳ میلیون دلار بوده اما با این وجود هم مدیرعامل رولزرویس اعتراف کرده Sweptail شاید گران‌ترین خودروی جدید تاریخ باشد.


این خودروساز بریتانیایی قبلاً اعلام کرده شاید در سال‌های آینده پروژه های ویژه دیگری را نیز انجام دهد و البته مالک آن‌ها نیز همانند مالک این خودرو به‌صورت راز باقی بمانند.


این خودرو بسیار خاص و شیک بوده و شاید دیدن نسخه‌ی کابریو در دنیای واقعی شوک بزرگی به حساب نیاید. شاید هم مالک Sweptail فکر کند نسخه کابریو خاص‌تر از این مدل بوده و آن را به شکل روباز دربیاورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. (ali(CHEVY NOVA

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6809 ديدگاه)

    خىلى خوشحالم که طراحىهاى دهه ى 30 مىلادى داره برمىگرده
    طراحى قسمت عقب کاملا برگرفته ار اون دوره هستش
    کلا طراحى خوبى داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فقط انگلستان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    شک نکنید که میباخ رو شکست می ده شکستی با طعم لیموی تلخ موجود در خورشت قورمه سبزی عید فطر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Judge

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      با احترام کاملا مخالفم
      اتفاقا کاملا برعکس چه از نظر طراحی (بروز و مدرن) و یا چه از نظر تکنولوژی برتری با میباخ هست ، شما همین رولزرویس Sweptail نگاه کن نمای پشت کاملا شبیه exelero هست
      یادم یکجا درباره exelero نوشته بود کلاس براش کم آوردن کلاسشو گذاشتن لیموزین کوپه !!! حالا مایباخ 6 بماند و حالا چرا میگم برتری با طراحی رولزرویس چون شما همین مدل (Sweptail) به یک نفر نشون بدی فکر میکنه یه مدل لوکس رولزرویس و نه یک مدل 13میلیون دلاری!!! از این گذشته (اگر بخوایم Sweptail و exelero فاکتور بگیریم) از نظر امکانات یا هر اصلا از هر نظر 62 میباخ رو با کدوم مدل همون سال رولزرویس می خواهید مقایسه کنید!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Judge

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        *اصلاحیه*
        و حالا چرا میگم برتری با طراحی رولزرویس *نیست*!!!چون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. مهدی 911turbo s

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    عاشقشم
    .
    .
    .
    .
    .
    منم از اینا میخوام

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا