رولز رویس

انتشار تصاویر رسمی رولزرویس دون سیلور بولِت

سرانجام بازی تیزری رولزرویس برای معرفی مدل سفارشی دون سیلور بولت Silver Bullet به پایان رسید و اولین تصاویر رسمی این خودرو منتشر شد.

در تصاویر خودرویی را می‌بینیم که در جاده‌ای باز نزدیک دریاچه گرادا در ایتالیا می‌تازد. این اولین خودروی سفارش داده شده از سری کلکسیون رولزرویس است که تولید می‌شود. در کل تعداد ۵۰ دستگاه از خودروی موردبحث تولید خواهد شد و بنابراین دون روباز محصولی کمیاب‌تر از همیشه خواهد بود.

دون سیلور بولت از رنگ فوق متالیک نقره‌ای Brewster سود برده و بریتانیایی‌ها می‌گویند این رنگ ادای احترام به رنگ‌های شاخص گذشته تاریخ رولزرویس است.

خودروی موردبحث همچنین به کیت آئرودینامیک با تریم تیتانیومی مجهز شده و با این کار شاهد تبدیل دون چهار نفره به خودرویی دو نفره هستیم. همین کیت باعث شده پروفایل کلی دون ارتفاع بیشتری به خود گرفته و ظاهر دینامیک‌تری پیدا کند. همین طراحی باعث شده هوا با نرمی بیشتری از کابین عبور کرده و راننده راحتی بیشتری داشته باشد.

رولزرویس می‌گوید دون سیلور بولت روح و تجربه رانندگی یک رودستر کلاسیک را در کالبد خود داشته و ترکیبی عالی از رضایت و آرامش با حس فوق‌العاده آزادی را ارائه می‌کند.

دیگر جزئیات این خودرو عبارت‌اند از عناصر تیره بدنه، چراغ‌های جلوی مشکی و سپر جلوی جدید. رینگ‌ها نیز ظاهر پولیش خورده‌ای داشته و نواری نقره‌ای‌رنگ روی آن‌ها خودنمایی می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. RoadRunner

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    خط طولی روی کاپوتش واقعا جذابیتش رو دو چندان کرده. رولزوریس یه جوری گفته رضایت و آرامش انگار انتظار چیزی غیر از این هم میره خخخ
    چند صد هزار یورو و شاید بیشتر از 1 میلیون قیمت ماشین در این حد خاص با برند رولزرویس بدی بعد انتظار چیزی غیر از حس عالی رضایت و آرامش داشته باشی؟!

    موافقم 29
    مخالفم 3
  2. Dna

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (291 ديدگاه)

    دوستان لطفا کلاس بندی رولزرویس رو بگید
    ممنون

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. ارشیاsvj

      ۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1749 ديدگاه)

      اول که فانتوم
      کولینان کراس اوور
      ریث که سریعترینه و کوپه لوکس
      گوست هم که تو همون کلاس فانتومه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. زیزیگولو

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4904 ديدگاه)

    یه ماشین فوق لوکس که سطح خیره‌ کننده‌ ای از مهندسی در اون بکار رفته و میخاد تموم مزیتای یه ماشین روباز رو به نمایش بزاره

    موافقم 14
    مخالفم 1
  4. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    شاهکاره

    موافقم 5
    مخالفم 2
  5. Hadi

    ۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خدای لاکچری ?…

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا