رولز رویس

رولزرویس کولینان تا ابتدای 2019 عرضه می‌شود

رولزرویس برند فوق لوکس انگلیسی از عرضه نخستین اس‌یووی خود با نام کولینان تا سال ۲۰۱۹ خبر داده است. به گزارش وب‌سایت استرالیایی کار ادوایس، رولزرویس این خودرو را با هدف تولید مجلل‌ترین خودروی اس‌یووی جهان که سطح بالایی از رفاه را با عملکرد رانندگی عالی تلفیق می‌کند پیگیری کرده و اعلام کرده تا ابتدای سال ۲۰۱۹ این خودرو را راهی بازارهای جهانی می‌کند.


درباره قیمت این خودروی فوق‌لوکس و بزرگ حرف و حدیث بسیار است اما ایان گرانت مدیر فروش بخش آسیا اقیانوسیهٔ رولزرویس دراین‌باره عقیده دارد:

گرچه کولینان در دامنه قیمتی خودروهای رقیب جای نمی‌گیرد و قطعاً بالاتر از محصولات مشابه ارزش‌گذاری می‌شود اما قرار است این خودرو مشابه مدل فانتوم که اواخر امسال نسل جدید آن رونمایی می‌شود قیمت‌گذاری شود. برای ما میزان فروش بالا یا ساخت یک مدل کوچک و ارزان چندان مهم نیست، ما تلاش می‌کنیم راه خود را در ساخت بزرگترین و بهترین خودرو در این کلاس ادامه می‌دهیم.

این خودروی فوق لوکس بزرگ که از یک شاسی کاملاً آلومینیومی سود می‌برد، با استفاده از نسل جدید سیستم چهارچرخ محرک رولزرویس که از مدل فانتوم به عاریت گرفته شده، نه‌تنها موجب رسیدن به وزنی معقول برای کولینان شده که به رولزرویس برای ساخت یک خودروی ورزشی واقعی کمک شایان توجهی نموده است.


درعین‌حال همانند مدل فانتوم انتظار می‌رود کولینان نیز از بالاترین سطوح تجهیزاتی و تکنولوژیک همانند صفحه دیجیتالی لمسی هوشمند و سیستم ایمنی فعال سود برده و به لطف به‌کارگیری مواد گران‌بها از قبیل چرم، فلزات لوکس، چوب و فیبرکربن سطح بالایی از تجمل و راحتی را به سرنشینان خود ارائه می‌کند.

منبع: caradvice

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

     ((برای ما میزان فروش بالا یا ساخت یک مدل کوچک و ارزان چندان مهم نیست، ما تلاش می‌کنیم راه خود را در ساخت بزرگترین و بهترین خودرو در این کلاس ادامه می‌دهیم.))
    این دقیقا همون بخشیه ک شرکت معظم رولزرویس رو خاص میکنه و معنی حقیقی این شرکتو نشون میده!❤
    بالاخره داره دوتا اسطوره خودشو میاره تو بازی???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Aminspoort

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (71 ديدگاه)

      فوق فوق فوق لوکس ترین شاسی بلند جهااان،قطعا هیچ شاسی بلندی در جهان به پای لاکچری بودن این بریتانیایی نمیرسه،امیدوارم به زودی شاهد معرفی یک شاسی بلند هایپرکار با شتاب زیر ۳ ثانیه ای از یک برند محبوب باشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ACR VIPER

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      چه خبره داداش زیر سه ثانیه دیمنه مگه؟
      یه چی میگیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mercury

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    مسخره ترین کلمات این هفته رو هم شنیدیم. !!suv hypercar!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mojtabaaston

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (232 ديدگاه)

    خیلی عالیه اما ای کاش تغییرات بیشتری روی طراحی میدادن خیلی تکراری نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رولز رویس واستون نون نمیشه

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شماها چیکار به رولز رویسی که قرار نیست بخریدش دارید که دونستن اینکه هایپر کاره و فلان؟ بیچاره ها بیاین قیمتای همین ماشینایی که تو ایرانه رو ببینین سرتون سوت میکشه، جوری که با ۱۰۰ تومن میراژ میدن بتون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا