رولز رویس

رکورد فروش رولزرویس در سال 2019 به لطف کولینان

رولزرویس به لطف افزودن یک شاسی‌بلند به سبد محصولات خود توانسته است در سال ۲۰۱۹ فروش خود را ۲۵ درصد افزایش داده و رکوردی را در طول تاریخ ۱۱۶ سالهٔ خود به ثبت برساند. این شرکت در طول سال ۲۰۱۹ مجموعاً ۵,۱۵۲ دستگاه خودرو به فروش رسانده که ۱,۰۴۵ دستگاه بیشتر از سال قبل بوده است. شاسی‌بلند کولینان بخش عمده‌ای از این افزایش فروش را به خود اختصاص داده است درحالی‌که تقاضای زیاد برای مدل‌های فانتوم، گوست، ریث و داون هم کمک کرده تا فروش رولزرویس به این عدد چشمگیر برسد.

مدیرعامل رولزرویس «تورستن مولر» دراین‌باره می‌گوید:

ما خوشحال و مفتخریم که در سال ۲۰۱۹ رشد فروش ۲۵ درصدی را تجربه کرده‌ایم. تقاضای جهانی برای شاسی‌بلند کولینان در سال گذشته این موفقیت را به دنبال داشته است و انتظار می‌رود همین روند در سال ۲۰۲۰ هم تثبیت شود. این مُهر تأییدی بر کیفیت و بی‌نقصی محصولات ما، اعتقاد و اشتیاق خریداران و از همه مهم‌تر مهارت، فداکاری و ارادهٔ تیم استثنایی ما در خانهٔ رولزرویس در گودوود و در سراسر جهان و شبکهٔ فروش جهانی ما است

۵,۱۵۲ خودروی رولزرویس در سال ۲۰۱۹ از طریق شبکهٔ جهانی این شرکت با ۱۳۵ نمایندگی در بیش از ۵۰ کشور جهان فروخته شده‌اند. آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۹ بزرگ‌ترین بازار رولزرویس بوده و حدود یک‌سوم از کل فروش این شرکت را به خود اختصاص داده است درحالی‌که پس از آمریکا هم چین و اروپا قرار گرفته‌اند. در همین حال، رکورد بیشترین افزایش فروش رولزرویس هم در اختیار کشورهای روسیه، قطر، سنگاپور، ژاپن، کُره و استرالیا بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (804 ديدگاه)

    به نظرم رلزرویس با ید خورو هاشو طوری طراحی کنه و با آپشن هایی ارایه بده که قیمتشون کم تر از ۵۰۰هزار پوند نباشه که تنها فوق بوکس ساز باقی بمونه و محصولاتش خواص تر باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    به نظرم بهترین شاسی بلند دنیا ست . یه الماس واقعی .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. OUTIS

    ۲۰ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (57 ديدگاه)

    لعنتیه جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا