رولز رویس

سن و سال خریداران رولزرویس چقدر است؟!

زمانی که درباره سن یک خریدار معمولی رولزرویس فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟ اگر یک جنتلمن مسن را تصور می‌کنید که یک زندگی طولانی و شیک و با اصالت داشته، شما به‌طور شگفت‌آوری در اشتباه هستید!


مدیرعامل رولزرویس در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده متوسط سن خریداران این برند تنها ۴۵ سال است. این شاخص نسبت به ۷ سال پیش ۱۱ سال کاهش سن را نشان می‌دهد!

تورستن مولر می‌گوید:

ما در کلاس خودرویی رو به رشد بسیار لوکس شاهد کاهش سن متوسط خریداران هستیم. این یک حقیقت خیال‌انگیز است.

متوسط سن خریداران رولزرویس کمتر از اکثر برندهای لوکس دیگر است. موسسه KBB می گوید سن مالک عادی یک ب‌ام‌و ۵۰ سال بوده درحالی‌که متوسط سن خریداران مرسدس نیز ۵۱ سال می‌باشد. بنتلی نیز در سال ۲۰۱۴ گفته بود متوسط سن خریداران محصولات این شرکت ۵۶.۲ سال است اما احتمالاً این شاخص در سال‌های اخیر کاهش یافته است.


سن پایین تر خریداران یک مزیت برای رولزرویس محسوب می‌شود زیرا آن‌ها این پتانسیل را دارند تا چندین سال دیگر نیز مشتری این برند باشند. خریداران جوان‌تر همچنین به بهبود تصویر کمپانی کمک می‌کنند زیرا افراد کمی خواهان خودروهایی هستند که به نمونه‌های تحت تملک افراد پیر شهرت یافته‌اند.

یکی از دلایل کاهش سن متوسط خریداران محصولات رولزرویس رشد میلیونرهای خودساخته است. مولر می‌گوید:

این پول‌ها دیگر به ارث نرسیده‌اند. اکثریت خریداران پول‌های خود را با تلاش و زحمت به دست آورده‌اند و در زمینه‌هایی چون املاک، مهندسی، فناوری اطلاعات، سرگرمی و… موفق بوده‌اند.


رولزرویس برای جذب بیشتر خریداران جوان‌تر مدل ریث و همچنین نسخه‌های پرفورمنس مشکی نشان را معرفی کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    اتش قدرت و تجملات در نسل جدید بیشتره
    پدر من به تویوتا کمری ۲۰۱۳ راضی هست
    ولی من دوست دارم پورشه ۹۱۱ کررا داشته باشم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. امیرحسین بشیر فرهمند

      ۱۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (74 ديدگاه)

      خوب همین موضوع باعث پیشرفت بشریت میشود . اگر قرار بود شماهم مثل پدرت فکر کنی نیازی به طراحی های جدید نبود . اما نکته ای که باقی میمونه . نوع برخورد شما به نرسیدن به ارزوهاتون هست . به این صورت که خودکشی افسردگی دل مردگی بی انگیزگی نباید نتیجه نرسیدن به آمال و ارزوها باشه . اگر شما بتوانید به طور واقعی از یک پراید لذت ببرید . شما از داشتن یک رولزرویس هم لذت میبرید . و شما لیاقت رسیدن به لذت های ببشترهم دارید . امیدوارم راجع به صحبتم کمی فکر کنید ..
      آرامش درونی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Amir

      ۱۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (56 ديدگاه)

      یقیین داشته باش اگه تلاش کنی میرسی بش
      انشاالل.. همه ی جوونای این سرزمین به این نتیجه برسن که باید تلاش کرد اون موقع است ک این کشور یه ذره رشد میکنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. aston martin

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    یه سوالی که همیشه راجب به خودروهای چند صد هزار دلاری داشتم این بوده که آیا واقعا دیگه صرف این همه پول ضروریه؟
    مثلا تو یه بنز S550 کوپه با اون همه آپشن و امکانات سوپر اسپورتی رو خریداری کنی با قیمت زیر 200 هزار دلار در قیاس با یه رولز رویس فانتوم واقعا تفاوته فاحشی وجود داره بین این دو خودرو که این چند صدهزار دلار رو توجیه کنه؟ یا فقط داریم پول برند میدیم ؟
    چون بعید میدونم یه سقف ستاره ای این همه پولش بشه :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کیانوش38

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (98 ديدگاه)

    اتفاقا من برعکس این فکر می کنم که پولدارهای خود ساخته کمتر به سمت این ماشین ها میرن و ساده تر زندگی می کنن و از تجملات بیشتر دوری میکنن. البته نه همه اون ها. نمونش افرادی مثل مارک زاکربرگ یا بیل گیتس یا وارن بافت هستن که خودشون رو وقف کارشون میکنن و نه صرفا ثروتشون و این کار هست که مرکزیت زندگیشون رو تشکیل میده و ثروت براشون فقط یک پیامد جانبی کار بوده. ولی کسانی که ثروت های باد آورده یا ارثی دارن اتفاقا برای نشون دادن ثروتشون تلاش بیشتری می کنن تا جایگاه اجتماعی خودشون رو اثبات کنن و خودشون رو آدمای مهمی جلوه بدن و به خاطر اینکه براش تلاش زیادی نکردن هیچ ابایی از ولخرجی و مصرف نمایشی ندارن. نمونش شیوخ عرب هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۸ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      دقیقا باهات موافقم وقتی زندگی بیل گیتس را با فلان خواننده و یا فلان شیخ عرب مقایسه میکنید متوجه تفاوت فاحش تو زندگیشون میشید البته بیل گیتس هم همه چیز تو زندگیش داره ولی کسی واقعا نمیدونه و در ملا عام بسیار ساده ظاهر میشه و عقده خودنمایی نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۹ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (224 ديدگاه)

      حرف شما تا حدودی درسته. ولی کسی که پولدار باشه، چه پولشو با زحمت بدست آورده باشه چه بدون زحمت باید از اون پول لذت ببره. پول باید برات آسایش به همراه داشته باشه وگرنه داشتنش سودی نداره. من فکر نمیکنم ماشین و خونه گرون قیمت و لوکس خریدن نشونه باد آورده بودن سرمایه باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا