سانگ یانگ

معرفی سانگ یانگ تیوولی نسخه اولتیمیت

نسخه سفارشی سانگ یانگ تیوولی اولتیمیت ادیشن از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیری بنزینی یورو ۶ استفاده کرده و در نسخه دستی قیمت ۱۷۴۹۵ پوندی و در مدل مجهز به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین قیمت ۱۸۷۴۷ پوندی دارد.


این خودرو دارای تجهیزاتی همچون صندلی‌های برقی تهویه دار، غربیلک فرمان گرم شونده، مه شکن‌های LED، ترمزدستی در موقعیت جدید و برخی تغییرات در دکمه‌ها می‌باشد. تیوولی اولتیمیت ادیشن بر پایه نسخه پرچم‌دار ELX ساخته شده و بنا به گفته سازنده یکی از امن‌ترین خودروهای کلاس خود می‌باشد.


تیوولی سفارشی مورد بحث دارای سیستم‌های ایمنی فعالی همچون هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای خودکار و تشخیص علائم ترافیکی می‌باشد. شما همچنین با خرید این خودرو از ۷ کیسه هوای ایمنی برخوردار خواهید بود.


اما تجهیزات استاندارد تیوولی اولتمیت به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه پوشش چرم کابین، استارت بدون کلید، حسگرهای پارک، دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل، شیشه‌های برقی، فرمان هوشمند، صفحه لمسی ۷ اینچی با رادیوی RDS، آیپاد و بلوتوث، ناوبری تام تام، رینگ‌های آلیاژی و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای نیز در این خودرو وجود دارند.


خریداران در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت ۴۰۰ پوند بیشتر از پکیج استایل برخوردار شوند که باعث می‌شود رنگ سقف به‌صورت مشکی یا سفید باشد. اگر نسخه پایه تیوولی را دوست دارید تنها بهای ۱۳۴۹۵ پوندی برای آن باید پرداخت کنید که خیلی بیشتر از نسخه فول داچیا داستر نیست.


این در حالی است که تیوولی و داستر به خودروهایی کاملاً لوکس در کشورمان تبدیل شده و بسیاری از افراد قادر به خرید این خودروها نیستند!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (893 ديدگاه)

    هیچوقت یادم نمیره اول که قرار بود وارد بشه،با 60 تومن میشد خرید
    الان 150 تومن هم نمیدن
    به کجا داریم میریم واقعا؟?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرزام

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ما سری اول که اومد خریدیم٨٣تومن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. بهراد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    یدونه اینارو میبینم
    یدونه هم ٢٠٧ کراس،
    واقعا دست مریزاد داره، باید برای موفقیت بعضی ها برای انحصار و عقب موندگی صنعت خودرو کشورمون تبریک گفت.

    تولید ماشین با ورق کابیت تو قرن ٢١ نوبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرید

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (76 ديدگاه)

    تجربه شخصی بنده که مدت 15ماه این خودرورادراختیارداشتم :کیفیت متریال داخل خوبه وجادارهست ولی صندوق کوچیکه،گیربکس عالی ولی موتور تنبله وسواری ماشین خشکه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمدرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (91 ديدگاه)

    خدایا شکر به همچین خودرویی که تو کشورای دیگه ماشین قشر ضعیف و کم درامده اینجا لاید به فرد معمولی ١۵٠ ماه کار کنه و بی هوازی باشه و هیچی نخوره و نپوشه تا یکی بخره.شکرت خدا.سقف ارزموهامون چقدر کوتاه شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حامد

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    همه چی تمام
    ولی کاش قدرت موتورش بیشتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا