سانگ یانگ

تصاویر جاسوسی از سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت

سانگ یانگ در حال حاضر مشغول تست و بررسی نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی کراس‌اوور تیوولی است. نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو که در کشورمان نیز عرضه شده دارای پوشش‌های استتاری در بخش‌های جلو و عقب بوده و همچنین کابین نیز از دید رهگذران پنهان شده است.


این کراس اوور به‌روز شده در سال آینده معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود تغییرات این خودرو شامل نمای جلوی بازنگری شده با چراغ‌ها، جلوپنجره و سپرهای متفاوت باشد. همچنین در بخش عقب نیز چراغ‌هایی با گرافیک جدید نصب خواهد شد و در کابین نیز تغییرات در تریم و تکنولوژی‌ها رخ خواهد داد.


پروتوتایپی که مشاهده می‌شود دارای چراغ‌های جلوی متفاوت و برخی عناصر جدید روی جلوپنجره می‌باشد. به نظر می‌رسد اسپویلر نصب شده در خودرو نیز ظاهر متفاوتی داشته و در بخش عقب نیز می‌توانیم گرافیک تیزتر چراغ‌ها را مشاهده کنیم.


از آنجایی که سانگ یانگ کابین را نیز پوشانده بنابراین حدس می‌زنیم که تغییرات زیبایی‌شناسی بیشتری در این بخش رخ دهد و شاید تریم های جدید، متریال باکیفیت‌تر و حتی برخی تکنولوژی‌های جدید در تیوولی فیس لیفت را ببینیم.


تیوولی فعلی با چندین سیستم ایمنی فعال همچون هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار نوربالا و تشخیص علائم ترافیکی عرضه می‌شود. همچنین استارت بدون کلید، دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل، صفحه لمسی ۷ اینچی، سیستم ناوبری و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای از تجهیزات رفاهی تیوولی هستند.

سانگ یانگ تیوولی
احتمالاً پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۲۸ اسبی این خودرو جای خود را به نسخه‌ی ۱.۲ لیتری توربو خواهد داد و گزینه‌ای دیزلی هم عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    با این شرکت حال نمیکنم .
    یجوریه اصلاً .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    واسه کشور ما همون پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی احتمالا مناسبتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا