سانگ یانگ

پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند مفهومی جدید سانگ یانگ LIV-2

سانگ یانگ برای اولین بار تصاویر رسمی شاسی‌بلند مفهومی خود را که در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت منتشر کرده است. این خودرو که LIV-2 نام گرفته در بخش شاسی بلندهای ممتاز بزرگ حضور خواهد یافت.

Ssangyong LIV-2 SUV concept
Ssangyong LIV-2 SUV concept
این خودرو جدیدترین نسخه از کانسپت LIV-1 نمایش داده شده در نمایشگاه خودروی سئول در سال ۲۰۱۳ است و مدل توسعه‌ای نهایی Y400 به شمار می‌رود. این خودروساز کره‌ای می‌گوید که LIV-2 از زبان طراحی پیشرفته‌ای سود برده و به حرکت رو به رشد سانگ یانگ کمک می کند.

Ssangyong LIV-1 SUV concept
Ssangyong LIV-1 SUV concept
این کانسپت ارتقا یافته با نمای جلوی بازطراحی شده دیده می‌شود که در آن جلوپنجره غلبه‌ی بیشتری داشته و توسط چراغ‌ها احاطه شده است. همچنین سپر جلو نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته و دارای ورودی هوای بزرگ‌تر و مه شکن‌ها است.

شکل کلی این کانسپت در مقایسه با LIV-1 چندان تغییر نکرده اما نمای پشتی تازه‌تر شده است. در این بخش شاهد چراغ‌های عقبی جدید با گرافیک LED سه‌بعدی و دیفیوزر جدید هستیم.

Ssangyong LIV-2 SUV concept
در ماه‌های گذشته گفته شده بود که سانگ یانگ در حال کار بر روی نسل جدید شاسی‌بلند رکستون است و آن را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد. سانگ یانگ حالا با ارائه‌ی LIV-2 پیش‌نمایشی از آن خودرو داشته و می‌گوید که این مدل سال آینده عرضه خواهد شد. هنوز نام رکستون تائید نشده است.

این خودروی مفهومی از دو پیشرانه‌ی یورو ۶ که یکی ۲.۲ لیتری توربودیزل و دیگری ۲ لیتری بنزینی است نیرو می‌گیرد. به احتمال زیاد این دو پیشرانه در مدل تولیدی نیز قابل سفارش خواهند بود و البته بنا به گفته‌ی اتو اکسپرس در ابتدا گیربکس ۷ سرعته ی اتوماتیک قدیمی در دسترس خواهد بود و پس از گذشت یک سال از تولید خودرو گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک جدیدی جایگزین نمونه‌ی قبلی خواهد شد.

Ssangyong LIV-2 SUV concept
تنها تصویر در دسترس از کابین خودرو در حال حاضر نشان می‌دهد که LIV-2 دارای طراحی چهار صندلی بوده و البته از صندلی‌های مجزا در بخش عقب استفاده شده است. با توجه به اندازه‌ی خودرو، نسخه‌ی تولیدی در بخش عقبی از طراحی مرسوم سه سرنشینه سود خواهد برد.

Ssangyong LIV-2 SUV concept
سانگ یانگ گفته که در این خودرو سطوح بالای ایمنی و کابینی لوکس با تجهیزات زیاد و تکنولوژی‌های ارتباطی پیشرفته را ارائه می‌کند.
همه‌چیز درباره‌ی جزئیات این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس معلوم خواهد شد.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. soroush

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (45 ديدگاه)

    خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جنوب

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (316 ديدگاه)

    دوستان یه سوال
    کلا سانگ یانگ چجوره ماشیناش؟
    بنظرتون اکتیون جدید دست دوم ارزش خرید داره؟
    سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      از 80 تا 110 میلیون میخوای هزینه کنی؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      چرا دست دوم ؟؟؟
      تیوولی صفر بگیر شرایط فروش هم داره
      گارانتیشم خوبه کیفیتشم نصبت به پولش خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جنوب

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (316 ديدگاه)

      اره حدودا همین قیمتا
      اخه میخوام دو دیفرانسیل هم باشه
      فقط کیفیت سانگ یانگ رو نمیدونم چجوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        دست دوم سانگ یانگ زیاد خوب نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جنوب

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (316 ديدگاه)

          با تشکر از نظرتون.
          چه مشکلاتی دارن سانگ یانگها؟
          از نظر فنی البته.
          چون بازار دست دومشو میدونم چندان جالب نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. حسین

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      کیفیت سانگ یانگ به مراتب از دو هم وطن دیگرش یعنی هیوندای و کیا بالاتره…اما وضعیت بازار دست دومش چندان مطلوب نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        هیوندای که عالی داره پیش میره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. مجید

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (681 ديدگاه)

      سنگ یانگ کمپانی بود که جزو گروه هلدینگ دوو بود و بعد از ورشکستگی دوو به صورت مستقل کار کرد واز تکنولوژی یه نسل قبل اون موقع مرسدس استفاده میکرد ماشیناش کیفیت خوبی دارن و قیمت منطقی ولی طراحی عجیبی دشتن(مخصوصا رودیوس که یکی از زشت ترین ماشینای تاریخ بود) اما تو ایران مدل های کورادو نسل قبل و رکستون نسل قبل ماشین های بهتری هستن هم به خاطر افرود عالی و هم به خاطر موتور های قوی مرسدس و بازار دست دوم بهتر به خاطر ظاهر بهتر.اما در مورد نیو اکتیون هر کس یه چیز میگه اما اگر تمیز باشه و قیمت منطقی داشته باشه به چینی های بازار و خیلی از مدل های غیر چینی هم رده ارجعیت داره(البته به شرطی که مصرف کننده باشی و نخوای زود عوض کنی)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    طراحیش خیلی قشنگ تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    گیربکس ۷ سرعته قدیمی!!
    اونوقت با گیربمس های اتوماتمون ۴ دندس،
    پشت وانت های مزدا هم مینوشتن:
    5SPEED!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بیژن

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (255 ديدگاه)

    این همون رکستون نیست که چند وقت پیش معرفی کردی پدال جان؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حمید

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    سانگ یانگ فقط باید اسمش رو عوض کنه با ارمش
    طرحهاش خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی خوبی انجام داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا