سایر خودروهای آسیایی

بازگشت برابم به مسابقات 24 ساعته لمانز

پیروی اعلام تولید کیتی که باعث می‌شود خودروی BT62 به‌صورت قانونی در جاده‌ها تردد کند، شرکت برابم اتوموتیو تأیید کرد به مسابقات بین‌المللی خودروهای اسپورت و ۲۴ ساعته لمانز باز خواهد گشت.


این خودروساز استرالیایی به تأسیس تیم مسابقه‌ای و ورود به برنامه‌ی موتوراسپورت چند ساله متعهد بوده و تولید خودروی مسابقه‌ای آن نیز در دست اقدام است. هدف برابم ورود به مسابقات ۲۴ ساعته لمانز و کلاس GTE قهرمانی استقامت جهان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ می‌باشد.


برابم می‌گوید بازگشت به لمانز آرزوی دور و دراز این شرکت بوده و سرمایه‌ی آن از طریق شرکای تجاری و اسپانسرها تأمین خواهد شد. حضور در موتور اسپورت ارتباط مستقیم با برنامه‌ی توسعه‌ی BT62 دارد. مالکان ابتدایی این خودرو بخشی از تیم تست لمانز برابم بوده‌اند و این شانس را داشته‌اند تا در رویدادهای سطح بالای Pro-Am مسابقه دهند.


چند ماه است که فرایند توسعه‌ی BT62 برای حضور در مسابقات استقامت ادامه دارد و این فرایند به رهبری دیوید برابم که مدیر شرکت و قهرمان مسابقات لمانز ۲۰۰۹ می‌باشد صورت می‌گیرد.


دیوید برابم می‌گوید:

بازگشت نام برابم به مسابقات لمانز چندین سال است که در فکر من بوده بنابراین خبر بازگشت تیم به این مسابقات واقعاً خیال‌انگیز است. برابم اتوموتیو اولین خودروی خود را در می ۲۰۱۸ عرضه کرده بنابراین ما راه طولانی‌ای به منظور کسب نتایج مناسب در لمانز پیش رو داریم.

او ادامه می‌دهد:

ما به دنبال توسعه‌ی BT62 و محصولات آتی خود بوده و درعین‌حال خودروی مسابقه‌ای سطح جهانی و تیمی رقابتی توسعه می‌دهیم.

جزئیات بیشتر برنامه‌ی مسابقه‌ای برابم، پرسنل تیم و همچنین خودروی مسابقه‌ای GTE آن در آینده منتشر خواهند شد. این کمپانی اعلام داشته خودروی مسابقه‌ای شرکت بر پایه شاسی BT62 شکل خواهد گرفت. این شاسی قبلاً به منظور همخوانی با قوانین ایمنی مدرن فیا طراحی و ساخته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ۹۱۱

    ۷ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    چه می‌توان گفت…..

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا