سایر خودروهای آسیایی

کارت هدیه 500 دلاری عجیب هولدن!

پس از ۶۹ سال فعالیت در عرصه خودروسازی و تولید بیش از ۷.۶ میلیون دستگاه خودرو، هولدن اکتبر سال گذشته ساخت خودرو در استرالیا را به پایان رساند؛ گرچه این به معنی عدم فروش خودرو توسط هولدن در استرالیا نبوده ولی ترکیبی از محصولات قدیمی و عرضه تنها ۳ شاسی‌بلند در سبد محصولات باعث شده هولدن کاملاً قافیه را به رقبای اصلی همچون تویوتا، مزدا، هیوندای و فورد ببازد.


هولدن در ماه می سال ۲۰۱۸ تنها ۵۱۲۹ دستگاه خودرو فروخته درحالی‌که فروش تویوتا برابر با ۱۹۵۷۱ دستگاه بوده است.


بنابراین واضح است که این وضعیت باید تغییر یابد و بخش بازاریابی هولدن تصمیم عجیبی گرفته و آن اینکه اگر مشتریان اقدام به تست درایو محصولات هولدن کرده اما از برندهای رقیب خریداری کنند به آن‌ها کارت هدیه ۵۰۰ دلاری اهدا می‌کند! برنامه چالش تست درایو هولدن که عجیب به نظر می‌رسد مشتریان را تشویق می‌کند پیش از خرید خودرویی جدید اقدام به تست محصولات این برند بکنند.


مدیر بازاریابی هولدن می‌گوید:

این یک حرکت برجسته بوده و ما با اعتمادبه‌نفس بالا آن را انجام می‌دهیم. می‌دانیم که بهترین محصولات را از نظر ایمنی، تکنولوژی، خدمات پس از فروش، ارزش و روح سواری مشهور هولدن عرضه کرده و غیرقابل شکست هستیم.


تا ۳۱ آگوست اگر خریداری اقدام به تست پیکاپ جدید هولدن کلرادو کرده اما یک دستگاه فورد رنجر یا تویوتا هایلوکس را بخرد این شرکت به خریدار کارت هدیه ۵۰۰ دلاری خواهد داد. برای دست‌یابی به این کارت هدیه شما باید خودرویی در همان کلاس خودروی تست شده در نمایندگی هولدن را خریداری کنید.


مدیر هولدن اضافه می‌کند:

بی‌شک هولدن در حال تکامل است. محصولات جدید ما خیال‌انگیز بوده و ما از خریداران می‌خواهیم تا محصولات ما را تست کنند. ما به حدی به خودروهای خود اطمینان داریم که در صورت خرید خودروی دیگر کارت هدیه ۵۰۰ دلاری به آن‌ها اهدا می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. PARTHIAN

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    هولدن الان فقط با کلورادو
    و تریل بلیزر زنده س

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا