سایر خودروهای آمریکایی

استعفای مدیران ارشد لوردزتاون موتورز

لوردزتاون موتورز بیش از آنکه مشغول تولید خودروی واقعی باشد به کار انتشار تیزرها و رندرها مشغول بوده و به جرات می‌توان گفت این شرکت به قول‌های خود عمل نکرده و نخواهد کرد. جدیدترین بیانیه خبری لوردزتاون موتورز حاوی ادعای برجسته‌ای بوده و آن اینکه شرکت موردبحث در زمینه پیکاپ های لایت دیوتی و الکتریکی پیشروی بازار بوده هرچند جدیدترین خبر درباره این شرکت اصلاً خوشایند طرفدارانش نخواهد بود.

لوردزتاون به تازگی خبر ایجاد برخی تغییرات در تیم مدیریتی خود را اعلام کرده به گونه‌ای که استیو برنز و جولیو رودریگز از پست‌های خود به عنوان مدیر اجرایی و مدیر مالی ارشد استعفا داده‌اند. لوردزتاون می‌گوید استعفای این دو نفر سریعاً عملیاتی شده و به دنبال یافتن جایگزین‌های موقتی به جای آن‌هاست.

تا آن زمان آنجلا استراند مسئول هدایت این شرکت خواهد بود. این شرکت می‌گوید تغییرات رخ داده به خاطر انتقال لوردزتاون از فاز تولید اولیه و فاز تولید تجاری ضروری بوده است.

دیوید هاماموتو عضو هیئت‌مدیره این شرکت گفته است:

لوردزتاون موتورز در مسیر توسعه اولین و بهترین پیکاپ الکتریکی فول سایز یعنی مدل Endurance به دستاوردهای قابل‌توجهی دست یافته است. ما از استیو برنز به خاطر علاقه و تعهدش به کمپانی تشکر می‌کنیم. از آنجایی که در حال انتقال به فاز تجاری خود هستیم باید تغییراتی در پست‌های مدیریتی انجام می‌دادیم. ما کاملاً به آنجلا و بِکی اطمینان داریم و می‌دانیم که آن‌ها در زمان حال به خوبی شرکت را هدایت خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    ا ، عمو ترامپ اونجا بود 😂😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    من خیلی دوست دارم بدونم کسانی که این رو خریداری می کنن چه دلیل برای خریدشون داشتن ؟
    و این رو به جای شورولت سیلورادو ، فورد F-150 ، دوج رام ، فورد رنجر ، شورولت کلرادو ، تویوتا هایلوکس ، نیسان ناوارا ، تویوتا تاکوما ، تویوتا توندرا ، مزدا bt-50 و…..
    خریدن.
    آخه این همه پیکاپ خوب توی بازار هست. بعد آدم باید بره دست بزاره روی لوردزتاون با اون قیافش.
    اگر آدم پیکاپ الکتریکی می خواد F-150 الکتریکی کشکه ؟
    این نوع خودروساز ها باید این جور شرایط رو هم ببینن. که آیا توان این رو دارن این پیکاپ هارو شکست بدن ؟
    اصلا اگر بتونن هزاران مشتری رو جذب خودشون بکنن که بگن ماشین من رو به جای فورد و ….. بخر. من یکی نمی تونم واقعا نمی تونم بگم من تویوتا ، فورد ، شورولت ،
    نیسان ، دوج و …. نمی خرم. می رم پول می دم ماشینی خریداری می کنم که تا بحال هیچ اسمی ازش نشنیدم. با من موافق هستین یا نه ؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      حرفای شما موافقت نمیخواد امیرجان،همه میدونن انتخاب اشتباهیه همچین ماشین های ناشناخته ای،مشخص نیست چجوری هی شکل گرفتن،هر کسی بجای این همه ماشین درست و حسابی یه همچین چیزی میخره احتمالا یه جاییش میلنگه…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. محمد مختاری آذر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    کاش می تونست مثل ریوین موفق بشه ریوین رقیب اصلی لردزتاون هستش
    من بودم ریوین میخریدم تا لردزتاون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا