سایر خودروهای آمریکایی

اسکودریا کامرون گلیکنهاوس، خودرویی با ظاهر کلاسیک فراری!

اسکودریا کامرون گلیکنهاوس در حال کار روی خودروهای جدیدی است که از جمله آن‌ها می‌توان به خودروی پرفورمنس ۰۰۴S و مدل متمرکز روی پیست ۰۰۴CS اشاره کرد؛ اما جدیدترین خودروی این شرکت کمی متفاوت است.


بجای تمرکز خالص روی پرفورمنس و مسابقه، SCG 006 یک خودروی اسپورت دونفره با استایل رترو است. این کمپانی اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما به نظر می‌رسد طراحی این خودرو از مدل‌های اسپورت دهه ۶۰ شامل شلبی دیتونا و فراری ۲۷۵ GTB الهام گرفته است.


به لطف این الهام گیری‌ها، SCG 006 در تصاویر اولیه مناسب به نظر می‌رسد. از جمله شاخصه‌های طراحی این خودرو می‌توان به نمای جلوی کلاسیک با چراغ‌های کروی اشاره کرد. در بخش عقب نیز رینگ‌های سیمی، خروجی اگزوز کناری و اسپویلر گرد به چشم می‌خورند.


اگرچه این خودرو در کل روی پرفورمنس تمرکز نداشته اما پیشرانه احساس‌برانگیزی زیر کاپوت آن قرار خواهد گرفت. مشخصات فنی پیشرانه هنوز منتشر نشده اما SCG تأیید کرده این خودرو دارای پیشرانه‌ای در جلو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار خواهد بود. پیشرانه موردبحث به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ترانس اکسل عقب پدالی متصل خواهد بود.


اولین تصاویر این خودرو به فرم اسپایدر منتشر شده‌اند اما ۰۰۶ به‌صورت کوپه نیز عرضه خواهد شد. این کمپانی همچنین برنامه‌هایی برای تولید نسخه GT4 در آینده دارد.


سؤالات زیادی درباره ۰۰۶ مطرح هستند اما این خودرو احتمالاً کاملاً گران‌قیمت خواهد بود زیرا حتی نسخه پایه ۰۰۴S قیمت پایه ۴۰۰ هزار دلاری دارد. اگرچه تفاوت زیادی وجود نخواهد داشت اما مدل ۰۰۶ معامله بهتری خواهد بود زیرا در مقایسه با برخی نسخه‌های فراری ۲۷۵ که ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار دارند کاملاً ارزان‌قیمت می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Ali Keyhani

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    حتی آرم این شرکت هم از دور شبیه فراریه،همون طور که ذکر شد یه مدل دیگه داره به اسم 003 که اونم خیلی شبیه فراری انزو هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    فرض کنید میخواهید یه ماشین شبیه فراری 275 داشته باشید!
    با اون ظاهر و با شتاب بالا!
    حالا یا باید خودتون یکی شو بسازید که کار هر کسی نیست و معلوم نیست خوب بشه!
    یا باید یک شرکت بصورت اصولی اینکار رو بکنه!
    کدوم بهتره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ferrari

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    این اقا مالک فراری p4/5 هستش که توسط پنین فارینا طراحی شده و دلیل اینکه جیمز گلیکنهاوس خودروساز شده اینه که یکی دوسال پیش از فراری خواست یه ماشین خاص براش بسازن اینکه چی میخواست رو نمیدونم اما جواب رد بهش دادن ایشون هم راه لامبورگینی رو رفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    SCG بشدت عاشق فراری و ماشین های خاصشه ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. HAMID.HEMI

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    چقدر طراحی فراری 250 زیبا و چشم نوازه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا