سایر خودروهای آمریکایی

تیزر مرموز از خودروی آریا FXE

گروه آریا در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از خودروی پرفورمنس گیرایی رونمایی خواهد کرد. این خودرو FXE نام دارد. هنوز جزئیاتی از خودروی مذکور منتشر نشده اما تیزری که منتشر شده نشان می‌دهد ظاهراً با خودرویی جالب‌توجه روبرو خواهیم شد.


با توجه به این تصویر می‌توان گفت گلگیرهای عقب عریض با چراغ‌های نازک LED همراه شده‌اند. سقف خودرو کم ارتفاع به نظر می‌رسد و بخش مشکی مرکز نیز احتمالاً ورودی هواست. خروجی‌های هر دو طرف می‌تواند برای اگزوز باشد که شاید نشانی از طراحی پیشرانه وسط آریا FXE است.

Aria Fast Eddy
Aria Fast Eddy
این تیزر نمای عقب FXE را شبیه کانسپت قبلی Eddy نشان می‌دهد. کانسپت یاد شده کوپه‌ای بوده که از کوروت الهام گرفته و دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژر با قدرت ۶۵۰ اسب بخار می‌باشد. ظاهراً این خودرو می‌تواند در ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۳۳۸ کیلومتر در ساعتی دارد.


گروه آریا در کالیفرنیا قرار داشته و کارهای طراحی، مهندسی و ساخت هواپیماها و وسایل حمل‌ونقل را برای شرکت‌ها انجام می‌دهد. این شرکت سابقه قدرتمندی مخصوصاً از نظر محصولات مفهومی دارد. برای مثال آریا در ساخت خودروهایی چون کیا GT4 استینگر، مزدا Furai و فورد GR-1 دست داشته است.

گروه آریا همچنین در بازسازی پورشه ۹۱۱ نیز ایفای نقش کرده و در ساخت بدنه فیبر کربنی که باعث می‌شود این کوپه کلاسیک وزن بسیار کمی داشته باشد همکاری داشته است.


آریا همچنین قبلاً در پروژه اصلاح رولزرویس که ریث Regatta نام دارد حضور داشته است. این خودرو دارای پوشش‌های چوبی خاص در کاپوت، سقف و بخش عقب می‌باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو منتظر آغاز نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۱۷ می‌مانیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    خیلی خوشگله کاش از داخلش هم عکس میزاشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mercede kaviani

    ۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    http://www.aria-group.com

    سلام به دوست عزیز شاهین احمد زاده
    وتشکر از مطلب عالی شما این هم ادرس وب سایت گروه اریا است ا
    امیدوارم مفید برای دوستان باشد
    باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا