سایر خودروهای آمریکایی

تیزری از دومین هایپرکار ریماک

ریماک اتومبیل اولین تیزر از هایپرکار بعدی خود را منتشر کرده و البته تأیید کرد شاهد معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ خواهیم بود.


این تصویر تاریک نشان دهنده ابعاد و پروفایل کلی هایپرکار الکتریکی جدید این کمپانی بوده و به نظر می‌رسد که استایل گیراتری در مقایسه با هایپرکار کانسپت وان داشته باشد.

خودروی مورد بحث که با کد داخلی کانسپت ۲ شناخته می‌شود نه تنها قدرتمندتر و سریع‌تر از کانسپت وان ۱ میلیون دلاری خواهد بود بلکه برچسب قیمتی بالاتری نیز خواهد داشت.


این کمپانی تیزر دومین محصول خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و کپشن “به زودی رونمایی می‌شود: هایپرکار کاملاً جدید ریماک، یک تغییردهنده بازی واقعی. رونمایی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸.” را برای آن انتخاب کرده است.

Rimac Concept One
Rimac Concept One
ریماک کانسپت وان تنها به تعداد ۸ دستگاه تولید شد و البته دو دستگاه از مدل‌های مخصوص پیست کانسپت S نیز پدیدار گردید. چهار پیشرانه الکتریکی این هایپرکار قدرت ۱۲۲۴ اسب بخاری را تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای می‌شود.

Rimac One Engine
ریماک می‌خواهد برخلاف هایپرکار کانسپت وان تعداد بیشتری از خودروی بعدی را بسازد و تیراژ ۱۰۰ دستگاهی را هدف گرفته است. این کمپانی انتظار دارد در سال اول بتواند ۲۰ دستگاه از هایپرکار جدید را بفروشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    هم میشه بهش گفت فراری
    هم مازراتی البته خیلی ظریف کپی برداری شده

    از بغل مکلارن هم به نظر میاد
    چیز عجیبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari SFXSuperFast

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      استایلش از پهلو بیشتر شبیه ژاپنی های مسابقه ای مخصوصا مزدا ست
      .
      تا معرفی و بقیه چیزاش مشخص شه توی سید انتظار ذهنم نگهش میدارم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا