سایر خودروهای آمریکایی

هایپرکار بعدی ریماک، رقیب تسلا رودستر جدید!

دومین نسل تسلا رودستر اخیراً صدر اخبار را به خود اختصاص داده اما بدانید که این خودرو فعلاً چیزی بیش از نمونه‌ای پیش‌تولیدی نبوده و تعدادی اعداد جذاب به آن چسبانده شده‌اند.


زمانی که بحث هایپرکارهای تمام الکتریکی می‌شود که پرفورمنس ادعایی را اثبات کرده‌اند، این ریماک کانسپت وان است که وارد گود می‌شود. این خودرو به زودی با مدل جدیدی جایگزین خواهد شد و مستقیماً به جنگ تسلا رودستر جدید خواهد رفت.


ما اولین بار در ماه سپتامبر اخباری راجع به هایپرکار جدید ریماک شنیدیم و بنا به گفته نشریه اتوگاید، این خودرو مرزهای عملکردی را جابجا خواهد کرد.


خودروی موردبحث که فعلاً با کد کانسپت ۲ شناخته می‌شود از قوای محرکه‌ی جدیدی سود خواهد برد اما هنوز مشخص نشده که ریماک چگونه تکنولوژی باتری و پیشرانه الکتریکی کنونی خود را بهبود خواهد داد. به هر حال ما می‌توانیم انتظار قدرتی بیشتر از خروجی ۱۲۲۴ اسب بخاری ریماک کانسپت وان کنونی را داشته باشیم.


ورای بهبودهای عملکردی نسبت به کانسپت وان کنونی، مدیر ریماک اخیراً گفته که هایپرکار جدید شرکت راحت‌تر و لوکس‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    انگاری تمساحو با گربه وحشی خون آشان ترکیب کرده باشن.
    با تچکر

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سعید اسماعیلی

      ۸ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (44 ديدگاه)

      یکی از بی معنی ترین تشبیهایی که تو کل عمرم خونده بودم همین بود ..

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Sardar

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    از تسلا خوشکلتره بنظرم . با توجه به اینکه تسلا رودستر چند سال دیگه عرضه میشه و تو این مدت رقیبای زیادی براش قد علم میکنن به موفقیت رودستر بسیار مشکوکم و این مسئله اگه مدیریت نشه باید فاتحه تسلا رو خوند . هرچند ایلان ماسک رو قبول دارم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    دومین نسل تسلا رودستر اخیراً صدر اخبار را به خود اختصاص داده اما بدانید که این خودرو فعلاً چیزی بیش از نمونه‌ای پیش‌تولیدی نبوده و تعدادی اعداد جذاب به آن چسبانده شده‌اند.

    بیا عین جمله بالا رو آوردم این قسمت همه میدونن این اعداد و ارقام ادعایی تسلا تبلیغی بیش نیست ولی یه عده از دوستان قبول که نمی کنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کارل شلبی

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    تسلا باساخت مدل sوxنشون داد که چقدر میتونه خودروهای پر شتاب بسازه بنابراین رسوندن رودستر به شتاب ۱/۹ثانیه ای چندان دور از انتظار نیست هرچند من خودم به شخصه دلم میخواد یه شرکت با یه موتور تنفس طبیعی به چنین شتابی برسه اونوقته که شتاب ارزش خاصی پیدا میکنه نه مثل الان که هر شرکت الکتریکی که از راه میرسه ادعا میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایرانی

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ایلان ماسک تا به حال هر پروژه ای را اعلام کرده بهش رسیده و انجام داده و زمانی که اعلام کرد میخواد راکت های فضایی چندبار مصرف بسازه که قابلیت فرود مجدد روی زمین داشته باشه بعد از پرتاب.. خیلی ها اون پروژه ها را خیالی و غیرممکن میدونستند و به تمسخر میگرفتند ولی این پروژه به ثمر نشست و الان شاهد انجام اون هستیم ..پس ایلان ماسک ادم عادی نیست که بخواهیم پروژه های اینده نگر اون را به همین راحتی بگیم حرفه و مسلما حرفی را میزنه و پروژه ای را اعلام میکنه که میدونه توانایی انجامش را داره ..ایلان ماسک یک ادم عادی در صنعت تجارت نیست که اعتبارش را بخواهد راحت با اعلام طرحی که بهش نمیرسه بخواهدنابود کنه ..چیزی که جالبه نمونه پیش تولید تسلا را شبهه بهش وارد میکنند و میگند الکیه این امار ولی نمونه تولید نشده یک کارخانه دیگه را که هنوز نیومده به عنوان رقیب اعلام میکنند…بیشتر انتقادات از تسلا توسط خودروسازها دیگست که اونم بخاطر منافع خودشون و مارکت رقابتی هست چه بسا اگه این خودرو سازها طرح های تسلا را فقط روی کاغذ میدونند و کذب پس از چی میترسند که انقدر سر و صدا بر علیه تسلا به راه میندازند ..چی شد که این خودرو سازها با موتورهای سوخت فسیلی که هیچ نگرانی زیست محیطی نداشتند و فقط به فکر سودها خودشون بودند با ورود تسلا و طرحها و ایده های روی کاغذش به ظن خودشون اینچنین بر اشفتند و این کارخانه ها که هیچ علاقه ای به موتورهای الکتریکی نداشتند به یکباره سرمایه های عظیمی را صرف تحقیقات در این حوزه و تولیدش کردند ؟ایا از طرحهای روی کاغذ تسلا به ظن خودشون و طرفدارهاشون ترسیدند ؟؟؟؟؟؟تسلا همه طرحهایی که داده اجرا کرده و تنها مشکلی که داره تولید با حجم انبوهه که فعلا موفق نبوده و بخاطر اون ضرر میده که البته ایلان ماسک با زود اعلام کردن طرحهای خودش مثل تسلا رودستر سعی در جذب نقدینگی و بالا رفتن قیمت سهامش داره تا جلو ضرر را بگیره تا بتونه به تولید انبوه و سود دهی برسه و این هوشیاری و زیرکی ایلان ماسک را نشون میده …

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا