سایر خودروهای آمریکایی

همکاری کارما و خانه طراحی پینین فارینا

کارما اتوموتیو که دوباره از خاکسترهای ورشکستگی کمپانی تأسیس شده توسط هنریک فیسکر سر برآورده با خانه‌ی طراحی پینین فارینا همکاری خواهد کرد.


این دو شرکت همکاری جدید خود را در خلال برگزاری کنگره‌ی جهانی اخبار دنیای خودرو اعلام کردند و گفتند اولین نتایج این همکاری طبق انتظارات در سه‌ماهه دوم سال جاری پدیدار خواهد شد.


کارما اتوموتیو و پینین فارینا خیلی به جزئیات اشاره نکرده‌اند اما در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند این همکاری باعث اتحاد تعهد هر دو شرکت به طراحی خودروهای لوکس و زیبا شده و یک شریک دیگر را به لیست در حال رشد شرکای استراتژیک کارما اضافه کرده است.

کارما می‌گوید همکاری با پینین فارینا به توسعه‌ی محصولات و شخصی‌سازی خودروهایش کمک خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا پینین فارینا در فرایند توسعه‌ی محصولات آتی کارما دخالت وسیع خواهد داشت یا خیر.


برنامه‌ی فعلی کارما شامل توسعه‌ی تکنولوژی‌های کلیدی و همکاری با دیگران در بخش‌های ارتباطی، پرفورمنس، هوش مصنوعی، پلتفرم‌های مشترک و الکتریکی سازی می‌باشد.

مدیر اجرایی پینین فارینا دراین‌باره اظهار داشته است:

توافق با کارما نشان دهنده‌ی قدم مهمی بعدی در استراتژی رشد پینین فارینا در بازار آمریکای شمالی است. ما به تازگی هم مرکز طراحی جدید خود در لس‌آنجلس را تأسیس کرده‌ایم.

او در نهایت می‌افزاید:

ما از حمایت کارما از طریق تجربه‌ی زیاد در طراحی و ساخت محصولات لوکس و شخصی شده خوشحال هستیم. با همکاری کارما همان زیبایی، منحصربه‌فرد بودن و خلاقیت همیشگی پینین فارینا را به نمایش خواهیم گذاشت. بی‌صبرانه منتظر نمایش اولین ثمرات این همکاری هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا