سایر خودروهای آمریکایی

معرفی نسخهٔ تک‌نفرهٔ واندرهال ونیز

شرکت آمریکایی واندرهال که با ساخت خودروهای اسپرت سه‌چرخ لاگونا و ونیز به شهرت رسیده است، در گردهمایی موتورسیکلت Sturgis که هرساله در هفتهٔ اول ماه آگوست در داکوتای جنوبی برگزار می‌شود، نسخهٔ جدیدی از مدل ونیز را با نام ونیز اسپیداستر معرفی کرده است که ظرفیت حمل تنها یک نفر را دارد. این مدل جدید که برای سفرها و گردش‌های تک‌نفره ساخته شده، از شیشهٔ جلوی کوتاه‌تر و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی منحصربه‌فردی برخوردار است.

تمامی نمونه‌های این خودرو در بیرون به رنگ نقره‌ای متالیک بوده و به‌صورت استاندارد به پوشش سمت سرنشین مجهز هستند. علاوه بر این، امکان سفارش خطوط مشکی‌رنگ روی بدنه نیز برای آن وجود دارد. تغییرات بزرگ‌تر اما در کابین خودرو اعمال شده است زیرا همان‌طور که گفته شد، ونیز اسپیداستر تنها یک صندلی دارد. در اینجا همچنین تودوزی چرمی قهوه‌ای‌رنگ و غربیلک فرمان چوبی هم ارائه شده است. ازجملهٔ تجهیزات این اسپرت سه‌چرخ تک‌نفره نیز می‌توان به گرم‌کن صندلی، سیستم کنترل تهویه و سیستم صوتی ۴۰۰ واتی با قابلیت اتصال بلوتوث اشاره کرد.

ونیز اسپیداستر همانند نسخهٔ استاندارد از همان پیشرانهٔ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ساخت جنرال موتورز استفاده می‌کند که ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که آن‌هم از جنرال موتورز گرفته شده است. قیمت ونیز اسپیداستر از ۲۶,۹۵۰ دلار آغاز می‌شود که ۳ هزار دلار کمتر از نسخهٔ استاندارد دونفرهٔ ونیز است. واندرهال از هم‌اکنون سفارشات خرید این خودرو را می‌پذیرد و خریداران می‌توانند با پرداخت ۲۵۰ دلار یک دستگاه از آن‌را سفارش دهند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Madjidiano Rolambo

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    واقعا برام جالبه یه عده از چیه این 3 چرخه های مضحک خوششون میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      شاید عجیب باشه ولی من دقیقاً یکی از افرادی هستم که از این سه‌چرخه به زعم شما مضحک خیلی خوشم میاد.
      البته سلایق متفاوته اما بنظر من واندرهال یه ماشین خاص و منحصربفرده که تجربه رانندگی بی‌نظیری رو برای راننده فراهم میکنه. با این ماشین میشه لذت خالص رانندگی رو تجربه کرد، اونم روی سه‌چرخ که واقعاً جالبه، البته من از نسخه استاندارد دونفره ونیز خوشم میاد نه این مدل تک‌نفره.
      از طرف دیگه، واندرهال ونیز حدود سی هزار دلار قیمت داره که برای یه شرکت کوچیک نوپا با تولید کاملاً محدود، قیمت مناسبی محسوب میشه.
      بنظر من، با پرداخت سی هزار دلار صاحب ماشینی میشی که میشه باهاش بخش کوچیکی از لذت رانندگی با یه سوپراسپرت رو تجربه کرد.
      شاید باورتون نشه ولی من اینقدر به واندرهال ونیز و مدل لوکس‌ترش، لاگونا، علاقه دارم که همین الان عکسش رو دسکتاپ کامپیوترمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjidiano Rolambo

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        با این ۳۰ هزار دلار می‌تونی صاحب یه هیولای تمام عیار از کارخونه ی یاماها ، دوکاتی ، کاوازاکی و … بشی
        برام جالب بود که خوشت میاد ازش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    نه به اون تست های سخت گیرانه برای ایمنی خودروها در امریکا که حتی به نبودچراغ راهنما روی سپر حساسند / نه به این جنازه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پرهام

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (200 ديدگاه)

    اینا ماشینا خیلی خوبن برا کسی که موتور سیکلت دوست نداره و دوست داره هیجان رانندگی اسپرت تجربه کنه که بین اتومبیل و موتورسیکلت باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا