سایر خودروهای آمریکایی

به‌روزرسانی پولاریس اسلینگ‌شات برای مدل 2020

پولاریس اسلینگ‌شات برای مدل ۲۰۲۰ مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و درحالی‌که انتظار می‌رفت این به‌روزرسانی صرفاً ظاهری باشد، حال مشخص شده که بسیار کامل‌تر از این است. مهم‌ترین ویژگی اسلینگ‌شات مدل ۲۰۲۰ تجهیز آن به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که توسط خود پولاریس توسعه یافته و پرواستار نام دارد. هنوز مشخص نیست پایه و اساس این پیشرانه توسط چه شرکتی ساخته شده اما مقامات پولاریس در حین رانندگی مطبوعاتی با این سه‌چرخهٔ جدید گفته‌اند بلوک این موتور در آلمان در کنار برخی سخت‌افزارهای پیشرانهٔ V8 مرسدس-آام‌گ ساخته می‌شود.

این پیشرانهٔ ۲ لیتری در نسخهٔ پایهٔ اسلینگ‌شات SL قدرتی برابر با ۱۸۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۶۲ نیوتن متر تولید می‌کند اما نسخهٔ بالاتر اسلینگ‌شات R از ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ نیوتن متر گشتاور بهره‌مند خواهد بود که ۳۰ اسب بخار و ۳۰ نیوتن متر کمتر از خروجی پیشرانهٔ قبلی است که از نوع ۲.۴ لیتری چهار سیلندر ساخت جنرال موتورز بود. بااین‌حال به گفتهٔ پولاریس، این پیشرانهٔ ۲ لیتری کوچک‌تر جدید، دور بسیار بالاتری داشته و بسیار نرم‌تر است. در اسلینگ‌شات مدل ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد نیروی موتور توسط یک گیربکس دستی به تک چرخ عقب منتقل می‌شود اما برای این نسخهٔ جدید یک گیربکس اتوماتیک AMT هم ارائه شده است.

اما علاوه بر تغییرات فنی، در کابین اسلینگ‌شات جدید هم پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است که صندلی‌های جدید، غربیلک فرمان بازطراحی شده و نمایشگر هفت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با دوربین دید عقب از مهم‌ترین آن‌ها هستند. ازجملهٔ تغییرات بیرونی قابل‌توجه خودرو نیز می‌توان به چراغ‌های جلوی باریک‌تر، دی‌لایت‌های LED و گلگیرهای جدید اشاره کرد. قیمت پولاریس اسلینگ‌شات SL با گیربکس اتوماتیک از ۲۶,۴۹۹ دلار و اسلینگ‌شات R با گیربکس دستی از ۳۰,۹۹۹ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای نسخهٔ R با گیربکس اتوماتیک باید حداقل ۳۲,۶۹۹ دلار پرداخت کرد.

[دانلودویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. FLANKER

    ۲۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    خوب بزارید مهندس بیاد نظر بده دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر
    رشته هوا و فضا با 4 تا گواهینامه ثبت اختراع و رتبه زیر 3000 کنکور سراسری ……
    …..

    .
    .نظری ندارم ?
    فقط میتونم بگم بدنه آیرو دینامیک نیست?
    دهنمون …..شد تو امتحانا تازه 4 تام مونده?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. FLANKER

    ۲۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (87 ديدگاه)

    این چه زندگی ای آخه من با این همه عنوان ماشین…..سوار میشم
    دوستم که دیپلم هم نداره بی ام و m4 سوار میشه بعد من به حقوق 3 میلیونی راضی ام اون باباش بساز بندازه تو تهران ???????خب حقم داره درس نمیخونه منم این شکلی بودم درس نمیخوندم حاضرم مدرکم رو بدم ماشینشو بده???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جواد

    ۲۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (74 ديدگاه)

    پیشرفت در درس خوندن زیاد و یا کلادرس خوندن نیست
    دلیل برای پیشرفت نیست ولی ممکنه تسحیل گرش باشه

    منم رتبه ۵۰ ارشد شهرسازی دانشگاه تهران خوندم و …
    ولی کشیدم بیرونو …الان کارگاه خیاطی زدم…باهیچی شروع کردم خوب خداروشکر بد نیست
    به خودم میگم نه تو…
    گول مدرکو تحصیلو دانشگاه رو نخوریم…همش به یک پارتی علکی…پشم میشه میره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا