سایر خودروهای آمریکایی

کیت تبدیل خودروی سه‌چرخ اسلینگ‌شات به نمونه‌ای چهارچرخ

اسلینگ‌‌شات (Slingshot) محصول شرکت پولاریس (Polaris)، وسیلهٔ نقلیهٔ سه چرخی است که ترکیبی از موتورسیکلت و خودرو محسوب می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید اسلینگ‌‌شات خود را به‌وسیله ای چهارچرخ تبدیل کنید، در حال حاضر شرکت «Bullet Speed and Design» که در فلوریدا مستقر است کیت تبدیل آن به خودرویی چهارچرخ را ارائه کرده است.

مدل اصلی و استاندارد Polaris Slingshot
مدل اصلی و استاندارد Polaris Slingshot

با توجه به اظهارات Bullet Speed and Design، کیت تبدیل این خودرو ویژگی‌های نسبتاً ساده‌ای داشته و نیاز به تغییر در ساختار خودرو را تقریباً به صفر رسانده است. قیمت نمونهٔ پایهٔ این کیت ۱۰ هزار دلار است درحالی‌که اگر خواهان نسخهٔ «R-Spec» آن باشید باید ۱۲,۵۰۰ دلار بابت آن بپردازید. نصب و راه‌اندازی این کیت به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد و سازنده می‌گوید تمامی مراحل نصب آن حداکثر دو روز از زمان تحویل خودرو به شرکت طول خواهد کشید.

Polaris-Slingshot-2

این کیت شامل میله‌های فشار تعلیق عقب که از خودروهای فرمولاوان الهام گرفته است، دیفرانسیل عقب لغزش محدود متعلق به اینفینیتی G35، میل‌گاردان سفارشی و چندین رنگ مختلف برای این قطعات اضافه‌شده می‌شود. نصب این کیت و تبدیل خودروی سه‌چرخ به چهارچرخ در مرکز شرکت واقع در فلوریدا انجام می‌گیرد.

البته ممکن است اضافه شدن یک چرخ به عقب اسلینگ‌‌شات از لذت و تجربهٔ منحصربه‌فرد رانندگی آن بکاهد به همین دلیل به نظر می‌رسد این کیت برای کسانی مناسب است که با خودروی خود به سفرهای جاده‌ای طولانی می‌روند. بااین‌حال Bullet Speed and Design ادعا می‌کند که اضافه کردن یک چرخ به اسلینگ‌‌شات موجب افزایش توانایی‌های آن شده و حتی آن‌را به خودرویی بهتر از آریل اتم و KTM X-Bow تبدیل می‌کند.

Polaris-Slingshot-3

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    یعنی اینقدر تغییر در یک خودرو هم ازاد هس و تخلف نیس یا این شرکت مجوز داره؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این دیگه کلا چسبیده به زمین.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    چه طراحی عجیب غریبی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا