سایر خودروهای آمریکایی

6 محصول جدید ریویان تا سال 2025 عرضه می‌شوند

مؤسس ریویان جزئیات بیشتری از سبد محصولات این شرکت در آینده را منتشر کرد.


آقای R.J. Scaringe در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد ریویان تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۶ خودروی جدید را معرفی خواهد کرد. تمامی این خودروها ظاهراً از نوع پیکاپ و شاسی‌بلند هستند زیرا ریویان علاقه‌ای به ساخت سدان ندارد.


خودروهای موردبحث نسبتاً بزرگ خواهند بود زیرا مدیر شرکت اعلام کرده این محصولات محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا خواهند کرد. شاید ما قبلاً یکی از این خودروها را دیده باشیم زیرا تصاویری از یک خودروی مرموز در تأسیسات ریویان منتشر شده بود.


اگرچه ریویان اشاره زیادی به جزئیات برنامه‌های خود نداشته اما مدیر شرکت تأیید کرده ریویان خودروهایی برای شرکت‌های دیگر نیز خواهد ساخت. او وارد جزئیات نشده اما گفته یکی از این خودروها به سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری آمازون مرتبط خواهد بود. این موضوع کاملاً جالب‌توجه است و احتمال دارد آمازون از ریویان درخواست تولید خودروی الکتریکی برای کارهای تحویل محصولات خود داشته باشد. البته هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما بیش از ۵ هزار کارمند آمازون از جف بزوس مدیرعامل این شرکت خواسته‌اند برنامه‌هایی جدید برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشد.


مؤسس ریویان به گفت‌وگوهای شرکت خود با جنرال موتورز اشاره نکرده اما گفته است:

در کل دلیل من برای راه‌اندازی ریویان انجام کارهای بزرگ بوده است.

باور بر این است که شاید جنرال موتورز خواهان یک توافق‌نامه‌ی انحصاری با ریویان باشد و این امر می‌تواند مانع رسیدن به یک توافق کامل شود.


صرف‌نظر از گفت‌وگوهای دو شرکت، به نظر نمی‌رسد که ریویان با مشکل چندانی روبرو باشد. مؤسس این شرکت گفته ریویان قبلاً چند هزار سفارش با سپرده‌ی هزار دلاری دریافت کرده است. این موضوع کاملاً احساس‌برانگیز است زیرا اولین محصول ریویان تا سال آینده وارد بازار نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    ظاهراً ریویان به جنرال‌موتورز نه گفته…!!!
    ولی ای کاش ریویان به تملک جنرال‌موتورز در می آمد و از این پلتفرم فوق‌العاده کنونی در نسل های آینده SUVها و پیکاپ های جنرال‌موتورز استفاده می شد…..
    رندر های بی نهایت جذابی از پیکاپ تسلا منتشر شده که در صورت ورود به بازار رقابت احساس برانگیزی با F150 الکتریکی و R1T ریویان خواهد داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    بنظر من چون از اول تمرکزشو گذاشته رو شاسی بلند و از اون طرف تسلا هم راه الکتریکی ها رو برای شرکتهای جدید خیلی هموار کرده خیلی بهتر از تسلا میتونه کار کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مانی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    توی ماشین چقدر خوشگله سایر آمریکایی ها یاد بگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      البته لینکلن هم بدک نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا