کونیگ‌زگ

کونیگ‌زگ به دنبال استخدام نیروهای جدید

به دنبال بر جای گذاشتن رکورد جدید در زمینه‌ی فروش، کونیگزگ اعلام کرد که ۴۰ موقعیت شغلی جدید را به مجموعه‌ی خود اضافه خواهد کرد.


هم‌اکنون لیست انتظار ۴ ساله برای خرید خودروهای این شرکت وجود داشته و کونیگزگ می‌خواهد با استخدام کارکنان جدید در سه بخش و شتاب بخشیدن به فرایند تولید، زمان یاد شده را کاهش داده و به نصف برساند.


در حرکتی که کمی غیرمعمول جلوه می‌کند، کونیگزگ از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی برای استخدام افراد و فرستادن رزومه استفاده کرده است.


این کمپانی و وب‌سایت خود گفته است:

ما به دنبال افراد دوستدار خودرویی هستیم که سال‌های سال دست‌های آغشته به روغنی داشته‌اند. شاید شما خودروی پروژه‌ای خود را ساخته‌اید یا اینکه مدلی کلاسیک را بازسازی کرده و شاید هم کابین دست‌ساز خود را روی خودرویی نصب کرده‌اید. تخصص شما هرچه که باشد، اگر دارای ترکیبی صحیح از دانش و نگرش فنی هستید، ما می‌خواهیم از زبان شما آن‌ها را بشنویم.

در حال حاضر فرصت‌های چندگانه‌ای در بخش‌هایی چون مونتاژ نهایی، ساخت پیشرانه، پوشش‌های کابین، آماده‌سازی و رنگ، پولیش، سرویس، نمونه‌سازی اولیه، ساخت قطعات الکتریکی و طراحی CAD وجود دارد.

کونیگزگ می‌گوید صحبت به زبان سوئدی یک مزیت است اما اجبار نیست و اگر بتوانید انگلیسی صحبت کنید به گونه‌ای که بتوانید با همکاران خود ارتباط برقرار کنید این موضوع کمک کننده خواهد بود. اگر فکر می‌کنید این یک فرصت بزرگ برای شماست، سری به سایت work.koenigsegg.com زده و رزومه‌ی خود را ثبت کنید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. KING 918 (محمدرضا)

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    کار کردن در کونیگ‌زگ چه افتخاری ……………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      از همین جا اعلام امادگی مکنم برا ابدارجی شرکتش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ahmad

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    خدا بیامرزه پدرتو کونیگزک.خب از اول چند تا کارگر استخدام کن.دو ساله ما رو الاف یه ماشین کردی و تحویلمون نمیدی.تا کی میخوای امروز و فردا کنی.؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamid

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (61 ديدگاه)

    آدم از لحن آگهی استخدامشم لذت می بره و دوست داره با هر درامدی اونجا کار کنه.همین چیزهای کوچیک باعث فرق ما با اونهاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (27 ديدگاه)

      دمت گرم …..این لحن صحبت و درخواست نیرو خودش یه عامل پیشرفت تو این شرکت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. BMW

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    تا حالا دقت کردین خبری از مشکل فنی کونیگ زگ تا به حال نشنیدیم!!!!!
    واقعا من موندم چطوری یه شرکت نوپا اونم تو همچین سگمنتی که دانش و تجربه زیادی میخواد همچین عملکرد فوق العاده ای بجا گذاشته!!؟ باز از این بگذریم پولشو از کجا میاره طرف اگه میلیارد دلاریم ثروتش باشه بازم کم میاره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امپراتور لامبورگینی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    یعنی میشه یه روز koeniegegg هم مثل فراری بشه ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (209 ديدگاه)

      تو اون قسمتی که مربوط بهشه یعنی دیگه ته ته سوپر اسپرت خیلی هم بالاتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Mr.baba

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    دوست عزیزی که میگی کونیگ زگ تا حالا نقص فنی نداشته،سیستم ترمز محصولات کونیگ زگ همیشه یه ضعف بزرگ برای این شرکت بوده،همین چند ماه پیش بود که مدل وان تو پیست واسه رکورد زنی دچار حادثه شد،فکرشو کن داری با یه ماشین میلیون دلاری سرعت 110 کیلومتر میری ABS ماشین از کار بیفته،اگه سرعت ماشین ۳۰۰ کیلومتر بود چی میشد،واسه یه کمپانی که اینقدر ادعا داره این یه ضعف بزرگه،کونیگ زگ به جا اینکه اینقدر رو کاغذ رکورد الکی واسه خودش ثبت کنه بره واسه سیستم ترمز ماشیناش یه فکری کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. BMW

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (584 ديدگاه)

      خدمت شما عرض کنم که‌ کلا برای مسابقات و تایم گیری ABS رو غیر فعال میکنن اصلا این یه قانونه
      راننده حرفه ای تازه کار نیست که ندونه رو پدال ترمز چقدر باید فشار وارد کرد…
      تازه اینطوری عملکرد ترمز خیلیم قوی تر میشه چون میتونن لنت رو تا آخرین حد به دیسیک نزدیک کنن تا حدی که قفل نکنه و این باعث کمتر ترمز گرفتن و سریع ایستادن که خوراک تایم گیریه
      اون راننده ای به احتمال زیاد تو مدت ترمز گیری (با توجه به سرعت و نزدیک بودن پیچ)دچار خطا شده دیر ترمز کرده که کافی نبوده حتی تا اخرین حد این باعث شده هول شه تا ته فشار داده لاستیک قفل کرده و رفته تو باقلیا
      واسه بهتر متوجه شی فرض کن یه ماشین جلوت میپیچه هول میشی آیا ترمز تا ته فشار نمیدی !؟حالا فرق اون با ما اینه ABS غیر فعال بوده…..پس مشکل از ماشین نبوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حميد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    رزومه بفرستیم ببینیم چی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیر

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    در پاراگراف آخر به جای کلمه زبان از کلمه زمان استفاده شده. تصحیح کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیر رضا

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بیاد از بعضی از کاربرای پدال استخدام کنه همون مهندسای باهوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سعید(تهران)

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    چقدر میتونه رویایی باشه، کار توی یه مجموعه منسجم و پیشرو در عین حال پر از آرامش و صمیمیت، این البته حق هر انسانیه ولی توی کشورای جهان سوم یه آرزو به حساب میاد، آدما توی همچین محیطی شکوفا میشن و ایده به ذهنشون میرسه و نمودش مثل محصولات کونیخ زگ (البته بعنوان مثال) دیده میشه، اما توی محیطی مثل کارخانه جات داخلی که زیرآب زنی و آدم فروشی رمز اصلی پیشرفته مجموعه رو به زوال میره و یا به ضرب ممنوعیت واردات و این حرفا به زور زنده میمونه یا مثل ارج نهایتا درش تخته میشه، این تفاوتها نه فقط توی صنعت بلکه در فرهنگ و هر چیز دیگه ای هر روز بیشتر توی ذوق میزنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. BENZ&BMW

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    از امروز تا پنج سال دیگه دستام رو فرو میکنم تو (روغن بدون پالم اویلا) تا دستام آغشته بشه به روغن بعد برم تو کارخونه ی کونیگ زگ کارکنم.?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا