اسمارتسایر خودروهای اروپایی

گرامیداشت 10 سال حضور اسمارت در آمریکا

۱۰ سال از اولین روزی که اسمارت شروع به فروش خودروهای کوچک شهری خود در بازار آمریکا کرد می‌گذرد و به منظور گرامیداشت چنین رویدادی، این کمپانی نسخه سفارشی دهمین سالگرد از مدل اسمارت فورتو الکتریک درایو را معرفی کرده است.

Smart-10TH
خودروی مورد بحث که در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ معرفی می‌شود دارای رنگ بدنه آبی متالیکی است که به جلوپنجره نیز راه یافته است.

رینگ‌های ۱۶ اینچی برابوس مونوبلاک با رنگ خاکستری باعث شده‌اند چهره گیراتری به این خودروی شهری بخشیده شود. همچنین پکیج اسپورت اسمارت باعث تمایز بیشتر این مدل سفارشی نسبت به نسخه‌های عادی شده و البته در داخل کابین نیز می‌توان اهرم تعویض دنده برابوس به همراه کف‌پوش‌های سفارشی را مشاهده نمود.

Smart-10TH
اسمارت برای سال ۲۰۱۸ تبدیل به یک برند کاملاً الکتریکی در آمریکا شده و هر نسخه از مدل‌های هاردتاپ و کانورتیبل فورتو را به‌صورت تمام الکتریکی عرضه می‌کند. نیروبخش این خودروها پیشرانه الکتریکی ۸۰ اسب بخاری است که به یک مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۱۷.۶ کیلوواتی متصل است. محدوده حرکتی نسخه‌های هاردتاپ و کانورتیبل این خودرو به ترتیب برابر با ۹۳ و ۹۱ کیلومتر می‌باشد.


اسمارت می‌گوید فورتوی الکتریکی می تواند با استفاده از شارژر سریع ۲۴۰ ولت در سه ساعت به‌صورت کامل شارژ شود. با استفاده از شارژر خانگی می‌توان در عرض ۲.۵ ساعت ۸۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ نمود.


نسخه جدید ۱۰ سالگی اسمارت فورتو الکتریک درایو کوپه به‌ عنوان یک آپشن ۱۹۵۰ دلاری در دسترس خواهد بود و همان‌گونه که گفته شد در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علی

    ۲۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (158 ديدگاه)

    با سلام
    یکی از مواردی که در مورد شرکتهای کله گنده دنیا و به خصوص مرسدس دوست دارم ارزش دادن به محصولاتش هست شما ببینید به هر مناسبتی برا هر کلاسی فرقی نمی کنه بزرگ باشه یا کوچک باشه میاد یه محصول با ارزش اینجوری تولید می کنه که درسته قیمتش بالاتره ولی چون می تونه کلاسیک باشه ارزش خیلی بیشتری پیدا می کنه و احترام مشتری را همیشه برا خودش نگه می داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا